۱۳۹۱ تیر ۳, شنبه

نـدای دلـنـواز گـــلهـا


http://s1.picofile.com/file/7356571391/NedayeGolha_Group_1.jpg

NG

Call of Flowers, A Window to the Garden of Memories



ندای دلنواز گـلـهـا

گلهای رنگارنگ؛ برنامه شماره 518
حـمـیـرا

http://s3.picofile.com/file/7411242040/GR_518.gif

آنچه مـیشـنوید؛ نغمه رادیو گلهاست

ارکستر گلها در این برنامه، اثری از پرویز یاحقی را با کلامی از بیژن ترقی و آوای گرم حمیرا
به همراهی مجید نجاهی و ناصر افتتاح به سـمـع می رسـانـد
تنظیم ارکستر از جواد معروفی، غزل آواز از عماد خراسانی
اشــعــار مــتـن بـرنامـه، از کـمـال خـجـند و گـلـچـیـن مـعانی
گوینده؛ آذر پژوهش 

ما را گلی از روی تو چیدن نگذارند
چیدن چه خیال است كه دیدن نگذارند
گفتم شنود مژده دیدار تو گوشم
آن نیز شنیدم كه شنیدن نگذارند

صد شربت شیرین زلبت خسته دلان را
نزدیك لب آرندوچشیدن نگذارند
بخشای بر آن مرغ كه خونش گه بسمل
برخاك بریزندوتپیدن نگذارند

متن ترانه با صدای حمیرا

ای بهار عشق من
بی روی تو رنگ خزان دارد بهارم
وای از این بی حاصلی
فریاد از این عشقی كه من در سینه دارم

اسیر غمت را نمانده دگر
نه شوق تماشا نه ذوق سفر
نهال امیدم نداده ثمر
غم تو چنانم گرفته به بر
كه از دو جهانم نمانده خبر

اسیر غمت را نمانده دگر
نه شوق تماشا نه ذوق سفر
نهال امیدم نداده ثمر
غم تو چنانم گرفته به بر
كه از دو جهانم نمانده خبر

اگر تو ندانی خدای تو داند
كه از غمت آمد چه بر سر من
اگر تو نبودی برابر چشمم
خیال تو بوده برابر من
نسیم بهشتی شمیم بهاری
كه جان من آری به پیكر من
بیا كه بریزی ز ساغر چشمت
شراب محبت به ساغر من.شراب محبت به ساغر من

مست عشق توام
بی تو چنگ دلم نغمه ای نسراید
از شكسته دلان نای خسته دلان نغمه كی به در آید.

اسیر غمت را نمانده دگر
نه شوق تماشا نه ذوق سفر
نهال امیدم نداده ثمر
غم تو چنانم گرفته به بر
كه از دو جهانم نمانده خبر


***

این ترانه، برگرفته از "مجموعه جامع موسیقی سنتی و قدیمی ایران" می باشد




MP3  گلهای رنگارنگ، برنامه شماره 518 را از اینجا دانلود کنید ...

Size: 25.6 Mb           Duration: 28':01" Mb         Server: MediaFire        ..........  Download




***







http://s1.picofile.com/file/7363082903/G.gif

مجموعه جامع "موسیـقی سنتی و قدیمی" ایران
از بـیـش از 220 هـنـرمـند نامی مـوسـیـقـی ایران
با پـشتیبانی گروه ندای گها

ایـن مجموعـه هـمـراه بـا یـک کـیـف مـخـصـوص و
سه صفحه، پرینت از کاتالوگ راهنما ارائه میگردد

http://s3.picofile.com/file/7363937632/Logo2.gif
برای مشاهده سایز بزرگتر از نسخه کاتالوگ راهنما، روی تصویر کلیک کنید


جهت کسب اطلاعات تکمیلی، با آدرس

dvdNedayeGolha@yahoo.com

تماس بگیرید







You! & NedayeGolha Group...


MooseMoosighi.MihanBlog.com



http://s1.picofile.com/file/7356571505/NedayeGolha_group_2.jpg





--
از طرف گروه ندای گلها
 
nedaye-golha@googlegroups.com


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر