۱۳۹۱ خرداد ۱۴, یکشنبه

Fw: RE: پرویز یاحقی جلیل شهناز ابوعطا

 

 

با عرض سلام و ادب  خدمت شما دوستان عزیز گروه گلها

 

از آغاز جمع آوری مجموعه گلها، فراز و نشیبهای زیادی را مشاهده کردم. افرادی نیز در این مسیر من را با عدم تحویل اطلاعات درست، و ناملایمتی ها مورد بی مهری قراردادند. ولیکن همواره در برابر این ناملایمت ها خداوند به من نشان داد که خوبی نیز وجود دارد . هستند کسانی که با مهربانی اشتباه من را خاطر نشان می کنند. از این افراد صمیمانه سپاسگزارم. تشکر صمیمانه دارم از جناب آقای دربندی پژوهشگر محترم گلها و موسیقی ایرانی که همیشه با محبت مرا راهنماهی کردند وهمچنین از جناب آقای حمیدرضا رضائی صمیمانه تشکر می کنم.ونیز دیگر عزیزانی که عمر خود را صرف پاسداشت ونگاهداشت این مجموعه نموده اند.

وقت را مغتنم شمرده از  آقای فرامرز سمیعی (که اکنون منتظر بازگشتن ایشان به گروه هستیم) که عمر خود را صرف حفظ و پاسداشت از فرهنگ این مرز و بوم کرده اند سپاسگزاری نمایم و خاطر نشان کنم که این حرکت خودجوش با حضور شما عزیزان قادر خواهد بود به راه خود ادامه دهد.

ذکراین نکته را نیز خاطر نشان میسازم که با توجه به سایز فایلهای صوتی برنامه گلها ، امکان آپلود و سپس دانلود برای هموطنان ایرانی مقیم داخل میسر نمیباشد، بنابراین من آنها را به فایلهای کوچکتری تقسیم و در اختیار علاقه مندان قرار میدهم. امیدوارم این کار بنده حمل بر عدم تمایل به ارسال فایل ها تلقی نگردد.

 

نسیم

استرالیا

 

 

 

 



--- On Sat, 2/6/12, H.R Rezaee <hrr110@hotmail.com> wrote:


From: H.R Rezaee <hrr110@hotmail.com>
Subject: RE: پرویز یاحقی جلیل شهناز ابوعطا
To: shirazi.nasim@yahoo.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Received: Saturday, 2 June, 2012, 9:13 PM

با سلام  خدمت سرکار خانم شیرازی

با تشکر بیکرانه از اینهمه حمیت ووفاداری به این میراث گرانقدر و صدالبته مظلوم هم ؛شایسته دیدم یادآوری نماید  که
این اثر گرانسنگ و وزین در موسیقی والای ایران زمین که یادگار استادان بی بدیل  مملکتمان شادروانان یاحقی ، ورزنده ، ملک ( ضرب) وقافله سالار آن
 حضرت استاد جلیل شهناز بوده است  در دستگاه شور و نه ابوعطا اجرا گردیده است  و البته فقط درآمد شور قابل دانلود بود و
 
 چهار مضراب بسیار زیبای آن متاسفانه  قابل دسترسی نبود امید که بزرگواران همچون همیشه دریغ نورزند    


با احترام و حق شناسی

حمیدرضا رضائی

Date: Sat, 2 Jun 2012 06:53:47 -0700
From: shirazi.nasim@yahoo.com
Subject: پرویز یاحقی جلیل شهناز ابوعطا
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com

 
 

استاد یاحقی واستاد جلیل شهناز

 

https://rapidshare.com/files/3739899706/پرویز_یاحقی_و_جلیل_شهناز_-_ابوعطا.mp3

 

نسیم استرالیا

شاد باشید 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر