۱۳۹۱ تیر ۸, پنجشنبه

Fwd:




 
با اتوبوس از یه شهر دیگه داشتم میومدم یه بچه ء 5-6 ساله بغل مامانش یه شکلات کاکایویی رو هی میگرف طرف من هی میکشید طرف خودش.میگه منم کرمم گرفت ایندفه که بچه شکلاتو آورد یه گاز بزرگ زدم!بچه یکم عصبانی شد ولی مامان باباش واسش یه شکلات دیگه دادن.خیلی احساس شعف میکردم که همچین شیطنتی کردم یکم که گذشت دیدم تو شیکمم داره یه اتفاقایی میوفته.رفتم به راننده گفتم آقا نگه دار من دست به آب شم.میگه خلاصه حل شد.یه ربع نگذشه بود باز همون اتفاق افتاد.دوباره رفتم...سومین بار دیگه مسافرا چپ چپ نیگا میکردن.اینبار خیلی خودمو نگه داشم دیدم نه انگار نمیشه رفتم راننده گف برو بشین ببینیم توام مارو مسخره کردی...رفتم نشسم سر جام از مامان بچه پرسیدم ببخشید این شکلاته چی بود؟گفتن این بچه یبوسته ما روی شکلاتا مسهل میمالیم میدیم بچه میخوره!!!خلاصه خیلی تو مخمصه گیر کرده بودم.خیلی به ذهنم فشار آوردم بالاخره به خانومه گفتم ببخشید بازم ازین شکلاتا دارین؟گف بله و یکی داد..رفتم پیش راننده گفتم باید اینو بخورین.اصل الا و بلا که امکان نداره دستمو رد کنین.خلاصه یه گاز خوردو من خوشحال اومدم سر جام:-) میگه ده دقیقه طول نکشید راننده ماشینو نگه داشت!!!منم پیاده شدم و خوشحال از نبوغی که دارم! یه ربع بعد باز ماشینو نگه داشت...! بعد منو صدا کرد جلو گف این چی بود دادی به خورد من؟ گفتم آقا دستم به دامنت منم همین مشکلو داشتم! کار همین شکلاته بود!شما درکم نمیکردین! خلاصه راننده هر یه ربع نگه میداشت منو صدا میکرد میگف هی جوون! بیا بریم!




احمدی نژاد در مراسم افتتاحیه المپیک در لندن شرکت میکند

عقب نشینی عبدالله گل از موضع خود در قبال سقوط جنگنده ترک

پدر شیشه‌ای که فرزند۲۰ ماهه اش را کشت: دخترم را شبیه یک گوسفند می‌دیدم

نقشه «عشق» در مغز شناسایی شد

از سفر دکتر احمدی نژاد به برزیل تا سفر پوتین به فلسطین اشغالی

دستگیری بازیگر سینما و تلویزیون به اتهام شرب خمر در پایتخت

نرم افزار تبدیل فایل های پاورپوینت به فلش – Leawo PowerPoint to FLV 2.4.0.62

تفسیر قانون اساسی به عهده شورای نگهبان است/ بهترین دولت، دوره اول ریاست جمهوری من بود!

مطالب محرمانه اعتبارنامه ها در جلسه غیر علنی مجلس

آغاز رسیدگی به جنجالی ترین اعتبارنامه مجلس نهم

تحریم ها و مذاکرات هسته ای نمی تواند مانع قدرتمند شدن اقتصاد ایران شود

احتمال سقوط بهای نفت به زیر 70 دلار و ورشکستگی های گسترده نفتی

توریست های ایرانی در چنگال لابی صهیونیست ها

عکس – استادیومی وسط بیابان و صحرا

تصاویـری دیـدنی از دشـت شقـایق در دامنـه دماونـد

تصاویر / هتلی در کف اقیانوس

عکس‏های جالب از نیش زدن یک زنبور عسل

تصاویر رودخـــانه شگفت انگیـــز ورزاسکا

کشف 330 کیلو تریاک در کپسول گاز وانت پیکان

عکس/ اجرای طرح برخورد با مال‌خران قطعات خودرو

تولید هواپیمای بدون موتور در کشور+ عکس

عکس/ وقوع سیل در تبریز

حذف نام ایران و خلیج فارس از کتاب یونسکو!

پرونده ای برای رفتارهای عجیب احمدی نژاد در صحنه دیپلماسی

حرکت سوباسایی اینیستا + عکس

 




--


============================================================================================
 
به
جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/balatarin-goroups/join/
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر