۱۳۹۱ تیر ۵, دوشنبه

با درود
برنامه موسیقی ایرانی با مشخصات زیردر دست است
 

موسیقی ایرانی

زمان برنامه :۲۷:۱۰ دقیقه

حجم برنامه :۲۵ مگابایت

عنوان :

دستگاه :شور - ابوعطا

خواننده آواز : دلکش

خواننده ترانه : دلکش

شاعر :نواب صفا

سازنده :پرویز یاحقی

نوازندگان :

رهبر ارکستر :

گوینده :

مطلع آواز :

هرکه مهر رخ زیبای تو در دل گیرد

مطلع ترانه :

نه کسی آید به برم نه زکس باشد خبرم

دریافت اطلاعات :فهرست کامل گلها - جناب سیامک کسروی

اعلام برنامه :

http://www.mediafire.com/download.php?nd9bg1n1tbncli0

 

همچننین برنامه دیگری که بدون مشخصات است

 

 

 

زمان برنامه :۲۳:۰۹ دقیقه

حجم برنامه :۲۱ مگابایت

عنوان :

دستگاه :

خواننده آواز :

خواننده ترانه :

شاعر :

سازنده :

نوازندگان :

رهبر ارکستر :

گوینده :

مطلع آواز :

هرکه مهر رخ زیبای تو در دل گیرد

مطلع ترانه :

دریغا به خود نگه کردم

جوانی را دگر تبه کردم

خطا کردم

بسی گنه کردم

جوانی را اگر زکف دادم

جهانی را به خود سیه کردم

دریافت اطلاعات :

اعلام برنامه :

http://www.mediafire.com/download.php?jtwadgpao6rj868

در مورد برنامه دوم  از دوستان مطلع خواهش میکنم  اعلام نظر بفرمایند
و چنانچه اطلاعات برنامه را ارسال نمایند سپاسگزار خواهم شد
 
ارادتمند شما
عبدالوند

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر