۱۳۹۲ مهر ۳۰, سه‌شنبه

RE: درخواست راهنمایی

دوست گرامی

 

برنامه مورد نظر شما از جمله برنام های موسیقی ایرانی برنامه سوم می باشد که به سرپرستی همایون خرم تهیه میشد. این برنامه ها برخلاف برنامه های گلهای رنگارنگ دارای شماره ترتیب نبود. ترانه این برنامه را شهیدی خوانده اند.

 

موفق باشید

 

From: friends-of-radio-golha@googlegroups.com [mailto:friends-of-radio-golha@googlegroups.com] On Behalf Of said motamedi
Sent: October 22, 2013 10:07 AM
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Subject:
درخواست راهنمایی

 

 

 


درود وسلام بر یاران وهمراهان گرامی

سالها پیش برنامه ای شنیدم بسیار زیبا با صدای گلپا با مضمون شعر زیر
از دوستانی که اطلاعاتی در مورد این برنامه دارند تقاضا مندم راهنمایی فرمایند .
پیشا پیش تشکر وسپاسگزاری می نمایم .

نیمه شب با نوای ناکامی از غم عشق ناله ها کردم
در دل آن سکوت رویایی گریه کردم خدا خدا کردم
....
.....
تو وفا دیدی وجفا کردی
من جفا دیدم و وفا کردم

 


شاهدان



--
 
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
‏برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر