۱۳۹۰ آبان ۱۸, چهارشنبه

خبرهای ویژه سایت ها و روزنامه ها

خبرهای ویژه سایت ها و روزنامه ها

 

 

 نقش جريان خاص در ربودن فرزند نايب‌رييس مجلس

 

خبرآنلاين : عليرضا صدر فرزند نايب‌رييس مجلس شوراي اسلامي شامگاه دوشنبه آزاد شد.

 عليرضا صدر ماجراي ربوده شدنش را توضيح داد و گفت: شنبه شب دو خودروي لندكروز مشكي ماشين من را در يكي از خيابان‌هاي تهران متوقف كرده و مرا از ماشين پياده كردند. آنها به صورتم چشم‌بند زده و دست‌هايم را بستند و مرا به مكاني ناشناخته كه ساختماني شخصي بود بردند. ربايندگان مرا تهديد كردند تا عليه پدرم مطالبي را به زبان بياورم اما من چيزي نگفتم. ربايندگان دوشنبه شب با چشم بسته و پس از يك ساعت و نيم گرداندن در خيابان‌ها مرا كنار خودروي خودم رها كردند. خانواده دكتر صدر بر مبناي سوالات و خواسته‌هاي ربايندگان از دكتر عليرضا صدر، احتمال سازماندهي اين ماجرا از سوي جريان خاص را قوي مي‌دانند. خانواده دكتر صدر گفتند: مقامات امنيتي اقدام به آدم‌ربايي را كار عناصر خودسر دانسته و وعده پيگيري و بررسي آن را داده‌اند.

 

تمديد قرارداد برخي افراد بازداشتي جريان خاص با دستگاه هاي دولتي

 

خراسان : در حالي که تعدادي از افراد نزديک به جريان معروف به انحرافي هنوز به علت برخي تخلفات در بازداشت به سر مي برند، شنيده شده قرارداد همکاري شرکت هاي تحت مديريت آنها با برخي دستگاه هاي دولتي مجددا تمديد شده و عوايد اين قراردادها به حساب آنها واريز مي شود.

 

قتل كودك هشت ساله توسط كودك هم سن خود

 

جمهوری اسلامی : "يك كودك هشت ساله توسط كودك هم سن و سال ديگري به وسيله سلاح سرد در پاركي در يكي از محلات اهواز كشته شد." به گزارش آژانس خبري خوزستان، اين كودك در مسير بازگشت از مدرسه به خانه، در پارك محله‌اي "ناز" با يك كودك هم سن وسال خود به دليل يك اختلاف ساده و كودكانه گلاويز شده و در كمال ناباوري با تيغ موكت‌بري كه در جيب داشت با ضربه‌اي به شاهرگ گردن وي، او را از پاي در آورد. اين گونه حوادث كه نياز به ريشه يابي دقيق و علمي دارد، نشانگر بدآموزي‌هاي فرهنگي و اجتماعي در كشور است. تاكنون مسئولان خوزستاني درباره اين حادثه سكوت كرده‌اند.

 

سرگرداني کاميون داران ايراني در آذربايجان

 

خراسان : گفته مي شود دهها کاميون دار ايراني به علت مشکلات گمرک جمهوري آذربايجان با صاحب کالاي آذري آن در باکو سرگردان شده اند .کاميون داران ايراني از 30 روز پيش انواع لاستيک سواري را از بندرعباس به باکو حمل کرده اند اما در اظهار نامه هاي گمرکي صاحب کالا اندازه لاستيک هاي ياد شده بزرگتر اعلام شده تا عوارض کمتري پرداخت شود و همين اقدام، باعث ايجاد مشکل قانوني شده است. رانندگان بابت هر روز تاخير بازگشت، حدود 30 هزار تومان توسط بندر شهيد رجايي جريمه مي شوند.

 

علم‌الهدي: شيش و بش ساخته‌ايد‏ كه همجنس بازي ترويج كنيد؟

 

ايسنا : احمد علم‌الهدي در خطبه‌هاي نماز عيد قربان مشهد با تشريح شرايط موجود در جامعه به گلايه از وضعيت هنر در كشور پرداخت و اظهار كرد: عرصه هنر براي ما شده خانقاه يك مشت عناصر مفسد و فرصت‌طلب و با اين هنر بر پيكر اسلام و دين و انقلاب چه ضربه‌ها كه وارد نمي‌كنند و متاسفانه اين هنر فيلم‌سازي و سينما در جهت براندازي خود ما استخدام شده است. وي تصريح كرد: ما مخالف خنده و شادي مردم نيستيم، اما عزيزان! هنر چيزي است در كنار علم، مگر مي‌شود همه مولود و بازده‌ هنر فقط خنداندن و رقاصي و طنز باشد؟ مردم به چه قيمت بخندند؟ شما فيلم «شیش و بش» درست كنيد‏، مردم را بخندانيد و همجنس بازي را ترويج كنيد؟ اين فيلم برخلاف عفت عمومي روي پرده سينما بيايد و يك متولي فرهنگي دردش نيايد؟ و بعد وقتي حمله‌ها زياد و افتضاح مي‌شود فيلم پايين كشيده شود؟

 

تكذيب تحصيل فائزه هاشمي در دانشگاه لندن 

  

ایلنا : فائزه هاشمي‌رفسنجاني برخي اخبار منتشر شده مبني بر اينكه وي هم‌اكنون مشغول تحصيل در يكي از دانشگاه‌هاي لندن است را تكذيب كرد. به گزارش ايلنا، فائزه هاشمي‌رفسنجاني، درباره خبري مبني بر اينكه وي هم‌اكنون دانشجوي دكتراي حقوق بين‌المللي در يكي از دانشگاه‌هاي لندن است، گفت: شهريور ماه از تز دكترايم در واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد دفاع كردم و موفق به اخذ مدرك دكتراي خود شدم و هم‌اكنون در هيچ دانشگاهي مشغول تحصيل نيستم. وي كه هم‌اكنون استاد واحد پرديس دانشگاه آزاد است، افزود: پيش از اين بمدت دو سال در رشته حقوق بشر در مقطع دكتراي در لندن تحصيل كردم اما تصميم گرفتم تحصيلم را در دانشگاه آزاد ادامه دهم و دكتراي خود را از اين دانشگاه گرفته‌ام، ضمن اينكه داراي دو مدرك فوق ليسانس در رشته حقوق بشر و حقوق بين‌الملل هستم و همچنين دو مدرك ليسانس در رشته مديريت از دانشگاه الزهرا و رشته علوم سياسي از واحد تهران مركز دانشگاه آزاد دارم.



--







به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

گروپ اهل ایران
برای عضو شدن به لینک زیر بروید

http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join

اگر برای عضو شدن دچار مشکل شدید کافی است
 یک ایمیل با این متن برای ما بفرستند
من می خواهم عضو گروپ اهل ایران شوم
hesam3030@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر