۱۳۹۰ آذر ۵, شنبه

هشت شبكه‌ي جديد در راه است

به نقل از روابط عمومي حوزه رياست سازمان صداوسيما، در اين نشست تخصصي، آخرين وضعيت فناوري‌هاي پيشرفته در فضاي مجازي و اينترنت و سياست‌هاي کلي نظام در اين حوزه و همچنين مأموريت‌ها و برنامه‌هاي رسانه ملي در اين بخش تشريح شد.

رييس سازمان صداوسيما با اشاره به ظرفيت‌هاي بي‌بديل توليد محتوا در شبکه‌هاي رسانه ملي و قابليت‌هاي بالاي فشرده‌سازي و ارائه دسته‌بندي شده و موضوعي نيازهاي متنوع مردم در حوزه‌هاي خبري، آموزشي، اطلاعاتي، سرگرمي و علمي، گفت: دوره‌ي جديد رسانه ملي بر ويژگي‌هايي چون فراهم شدن راهنماي الکترونيک برنامه‌ها (EPG)، تهيه متاديتا و پيوست‌هاي ديجيتال و مجازي، امکان ضبط برنامه‌ها، جستجوي دقيق و کارآمد تمامي برنامه‌ها، سيستم‌هاي هيبريد برودکست و باند پهن، ارتقاي کيفيت محتوي و افزايش جذابيت‌هاي گرافيکي، ذخيره‌سازي موثر اطلاعات و محتوا مفيد جهت دسترسي آسان کاربران، ايجاد شبکه‌هاي تعاملي راديو، تلويزيوني، بسترسازي براي توليد و عرضه محتوا توسط نيروها و جريان‌هاي سالم فرهنگي اجتماعي در کشور، بومي‌سازي فناوري‌هاي جديد، تربيت نيروي انساني ماهر در فضاي جديد و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و مراکز توليد محتوي در رفع نيازهاي متنوع جامعه استوار شده است.

رييس رسانه ملي با اشاره به موفقيت بالاي ارائه‌ي 16 کانال تلويزيوني و 10 شبکه راديويي بر روي سيستم جديد ديجيتال در کشور، گفت: اميدواريم با تخصيص اعتبارات لازم براي راه‌اندازي بسته هشت‌تايي جديد ديجيتال بتوانيم هشت شبکه جديد ديگر در اختيار مردم قرار دهيم.

ضرغامي راه‌اندازي آزمايشي سيستم IPTV و IP MEDIA به طور موازي در تهران را از کارهاي موثر رسانه ملي دانست و گفت: با اين امکانات مردم روزبروز وقت خود را بهتر مديريت خواهند کرد و مي‌توانند با برنامه‌ريزي دقيق و زمان‌بندي شده نيازهاي روزانه خود را مرتفع کنند.

ضرغامي با اعلام آمادگي رسانه ملي براي برگزاري پرشور و گسترده نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، برنامه‌هاي اين سازمان را براي ايجاد نشاط سياسي در کشور، افزايش آگاهي‌هاي عمومي، تعميق بينش سياسي و قوت تحليل مخاطبان، خنثي کردن تبليغات مسموم و انحرافي دشمن، تقويت قانون مداري و ايجاد شرايط مناسب براي انتخاب اصلح مردم را تشريح کرد.



--




به جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join/
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر