۱۳۹۱ خرداد ۱۲, جمعه

{تفريح و سرگرمي}, [15891] تعبیر ساده عشق


 


 

چه تعبیر ساده ای بودم، من از عشق

زیر همین آسمان و شب و مهتاب

وقتی که چشمان ستاره ات خاموش

و پنجره ات بسته به امتداد تاریکی

عبور میکردی…

وقتی که گفتی شانه هایت

پناه های های باد

بازوانت حصار آه

سینه ات آرامش تام

و دلت دریا دریا رنگ آبی رفاقت

دیگر از انعکاس رفتن باران نترسیدم

و از تراکم بغض

که مردمان از عبور خود

خاطره میسازند و تو

از ماندن خود بهانه

بهانه ای برای عشق

مگر از جان ما چه میخواستند

رهگذران بی بوسه و چراغ

که چشمانمان تا ابد

چراغ بود و بوسه و آه

خسته ام کرده اند این کشتی شکستگان مدام

که ساحل میجستند و آرامش خام

rira



به وبلاگ من هم یه سر بزن..ببین خوشت میاد..خونه تکونیش کردم..یه فال عشق هم مهمون من


http://eastrenstar.blogfa.com/








--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر