۱۳۹۱ خرداد ۱۲, جمعه

[گروه لیمو:9800] خدایا..

خدایا .. به من قدرت بده .. تا آرام کنم دلم

دلم .. لبریزِ هیاهو شده است

و من .. جز تو .. در تاریکیِ شبم

هیچ نوری .. نمی خواهم

بتاب .. بر من ..

تا نترسم  زِ تاریکی ..

و به من قدرتِ درکی بده ..

تا قبول کنم .. که ..

تنهایم ..

و دیگر ..

هیچوقت ..

هیچوقتِ هیچوقت ..

مگذار که .. قلبی را .. طلب کنم ..

بگذار تا .. با تنهاییِ خود .. خوش باشم ..

شاید که تنهایی .. قرارِ بیقراریِ دلم باشد ..

از من تا تو .. دیگر به جز شمع هایِ انتظارِ من

هیچ چراغی سوسو نمی زند

چه انتظارِ عَبَثیست

برایِ کسی که

هیچوقت نمی آید

و شب

چه بیرحمانه می خندد

به تلاشِ دلم



--

امید مداح

http://omiddobala.blogfa.com


دلـــــتــــنــــگــــــی پــــــیــــچـــیـــــــــده نــــــیــــســــــتــــــــ . . . ! 

یــــــکـــــــ دل . . . ! یــــــکـــــــ آســـــــمـــــان . . . ! یــــــکـــــــ 
بــــــغـــــض . . . ! و آرزو هــــــــای تـــــــــرکـــــــ خـــــــورده . . . ! 

بـــــــه هــــــمـــــیـــــن ســـــــادگـــــــی . . . !

 



--
=>=>=>=>=>=>=>=> ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم
امام خامنه ای حفظه الله <=<=<=<=<=<=<=<=
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "لیمو
»« Lemon".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com
 
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر