۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [16213] بنان : من از روز ازل دیوانه بودم



 

در بخش بازخوانی آثار بعضا آثار اصلی که مرضیه آنها را بعدها بازخوانی کرده است نیز گنجانده می شود در این بخش روز ازل را با صدای بنان می شنویم روز ازل مدتی بعد توسط مرضیه نیز بازخوانی ومورد استقبال قرار گرفت

من از روز ازل، دیوانه بودم

دیوانه روی تو، سرگشته کوی تو

سرخوش از باده‌ی، مستانه بودم

در عشق و مستی، افسانه بودم

* * *

نالان از تو شد چنگ و عود من

تار موی تو، تار و پود من

* * *

بی‌باده مدهوشم   ساغر نوشم   ز چشمه نوش تو

مستی دهد ما را   گل رخسارا!  بهار آغوش تو

چو به ما نگری   غم دل ببری   کز باده نوشین تری

* * *

سوزم همچون گل، از سودای دل

دل، رسوای تو، من رسوای دل

* * *

گرچه به خاک و خون  کشیدی مرا   روزی که دیدی مرا

باز آ که در شام غمم   صبح امیدی مرا   صبح امیدی مرا

 

 

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر