۱۳۹۱ بهمن ۱۵, یکشنبه

گفتم دلم از تو کجا نشان بگیرد

با درود بی پایان به همراهان و همدلان و سروران رادیو گلها آخرین سروده ام را تقدیم می کنم امید وارم مورد قبول واقع شود .

 

با احترام

مهرداد عسکری بهبهانی

 

 

 

شنبه 14 بهمن 1391

 

گفتم دلم از تو کجا نشان بگیرد

   نوشته شده توسط: مهرداد    

ارسال به

گفتم دلم از تو کجا نشان بگیرد

********** *********

گفتم دلم از تو کجا نشان بگیرد

بی تو دلم کجا  آرام جان بگیرد

دود از کنده برخیزد گرباد فتاد به جانش

آتشی برخیزد که لهیبش  جهان بگیرد

دیدی عشق شمس  کیمیا را داد برباد

این چه سریست کیمیا بی امان بمیرد

دردولت سرای بیدل پرده نشین حیران

گرعشق نباشد ای دل هردو جهان بمیرد

رها حیران و سرگردان،این چه نقشیست

کس نداند شمس آرام آرام گریان بمیرد 

 

                                       مهرداد عسكری بهبهانی

                                            14/11/ 91 (رها)

 



__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 7961 (20130202) __________

The message was checked by ESET Smart Security.

http://www.eset.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر