۱۳۹۱ اسفند ۱۸, جمعه

تخم مرغ شانسی در سال 92









نکته عکس رو پیدا کنید












دارم خونه تکونی میکنم 










اين دستماله که مامان داره باهاش پنجره رو تميز ميكنه چقدر شبيه شلوار منه 










مکالمه من با فک و فامیلامون پشت تلفن


فک و فامیلمون: سلام خوبی؟
من: مرسی شما خوبی؟
+ مرسی منم خوبم،تو چطوری؟
-هی منم بدم نیستم،ی نفسی میره میاد،دیگه چه خبر؟
+ منم خوبم،تو خوبی؟
- آره منم خوبم،راستی خانواده خوبن؟
+ فدای تو،سلام می رسونن،مامان بابا خوبن؟
-آره اوناهم خوبن درگیر کار و بارن،اصله حالت چطوره؟
+هی بدک نیستم،تو چی کارا می کنی؟
- منم خوبم،دیگه می گذرونیم،چه خبرا از خودت؟
+مرسی،تو چیکارا می کنی؟
-منم خوبم فدای تو،کاری نداری؟
+نه قربونت برم خیلی خوشحال شدم
-منم همینطور،خدافظ
+منم خوبم خدافظ









امروز رفته بودم پشت بوم كه آنتن تلويزيونون رو تنظيم كنم، با موبايلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم ميگم: الو، ببین الان خوبه؟ مامانم هم ميگه : مرسي همه خوبن شما خوبين؟ خانواده خوبن؟ ببخشيد بجا نياوردم. 









تو خونه بودم داداش کوچیکم از کنارم رد شده میگه چطوری آویزون!!!! منم اومدم تلافی کنم یه بالش پیش پام بود، پامو گذاشتم زیر بالش اومدم پرت کنم سمتش یهو رفت خورد تو صورت بابام، بابامم عینکشو صاف کرده به من میگه: خیلی اسبی!!!!!!!! 










بچه که بودیم، چه جنایت ها که نکردیم! کیا از این کارا می کردن؟







من مورچه ها رو با ناخون گیر نصف می کردم 
برام عجیب بود که چرا با اینکه نصفه هستن ولی هنوز زنده ان !!! 
برای همین اون نصفه ها رو دوباره نصف می کردم !!!










خاله کوچیکم 17 سالش بوده که عقد میکنه، دوران عقد یه روز شوهر خالم که اومده بود دیدن خالم و کنارش نشسته بود، یهو دست خالمو میگیره تو دستش، خالم از خجالت قرمز میشه! شوهر خالم ازش میپرسه : اشکالی که نداره دستتو بگیرم؟ خالم هم جواب میده: نه شما هم مثل برادرم! 










قطع رابطه کردن با یه سری آدما؛
مثل باز کردن زیپ شلوار جین بعد از یه شیکمِ سیر غذا خوردنه ..!


آرامش بخشه شـــــــــدید 








دقت کردین
همونایی که قبل از غذا خوردن "میلی به غذا ندارن" ته بشقاب رو هم سوراخ میکنن!!!!!!!
واسه شما هم اتفاق افتاده یا فقط اطرافیان ما اینجورین؟؟ 









من از بچگی اهل ورزش کردن بودم













تلویزیون سریال پخش میکنه، حقوق پسره 400 هزارتومنه، زنش برنامه ریزی میکنه در طول چندماه هم ماشین لباسشویی میخرن هم جاروبرقی، هم فرش دستباف! تازه مستأجرم هستن و به روح هم اعتقاد ندارن! 










خواستگار اومده برا خواهرم ، خواهر پسره میگه برادر ما اولین بارشه میاد خواستگاری واسه همین خجالتیه. مامان بزرگ منم میخواد یه جوابی داده باشه میگه دختر ما هم اولین باره واسش خواستگار میاد 










و اما میرسیم به نظرسنجی ها


در نظرسنجی قبلی از وضعیت سن و سال اعضای گروه اینترنتیمون مطلع شدیم. خب همونطور که پیش بینی میشد دهه شصتی ها تعدادشون خیلی بیشتر از بقیه گروه های سنی بود که انشالله در نظرسنجی های آینده از وضعیت شغل و تاهل و تجردشون هم سوال میکنیم. گروه سنی ردیف دوم که دبیرستانی ها و کنکوری ها باشن فکر میکردم تعدادشون بیشتر از این مقدار باشه که نبود. احتمالا بیشتر حواسشون به درس و کنکوره و زیاد اینترنت نمیان. گروه سنی ردیف سوم که اکثرا دانشجوها هستن به طرز عجیبی تعدادشون از ردیف چهارم کمتره ! شگفتا ! خب البته شاید اونا هم حواسشون به درس و دانشگاس. قند عسل های گروپمون هم که همین ردیف اولی ها هستن. بعضی وقتا از حضورشون معذب هستم. ولی نه آنچنان. چون خدارو شکر به برکت محدودیت ها و چماقی که همواره بالای سر شخص بنده هست ما مطلب یا عکسی مختص بالای 18 سال و افراد بالغ نداریم به اون صورت و همه ارسالی ها تقریبا پاستوریزه و هموژنیزه هستن. حضور افراد مسن هم که مایه مباهات ماست







و اما نظرسنجی امروز که میخوام ببینیم اعضای گروه چقدر آپ تو دیت هستن. چون بعضی ها میگن اینایی که میفرستی اکثرش تکراریه. حالا قضیه اینه که این بندگان خدا برفرض دو روز قبل این عکسو دیدن یا این متن رو خوندن و ما هم که هرروز و هر لحظه نمیتونیم هر عکس یا متن جدیدی که روی نت منتشر میشه رو هی فرت و فرت ایمیل کنیم. همه رو جمع میکنم دو سه روز یه بار ارسال میکنم. واسه همین براشون تکراری میشه. حالا در هر صورت در نظرسنجی شرکت کنید و بگید که حدودا چقدر از محتویات ایمیل های ما براتون جدید یا تکراری هستن



روی تصویر زیر کلیک کنید












کیا آب انار دوست دارن با نمک؟؟؟












فالوده بستنی کیا دوست دارن!!!!!







فالوده اناررررررررر








با شکم خالی این عکسا رو هرکی ببینه به مرز جنون میرسه. مثه الانه خودم 










باور نمیکنم بازم داری بهم دروغ میگی 












دوستان، چند ماه قبل توی اتوبان آزادگان کرج ساعت 9 شب در حرکت بودم که صدای یه ضربه ای به ماشینم رو حس کردم. ماشینی که سمت چپم داشت سبقت میگرفت بهم اشاره کرد که پشت ماشینم رو ببینم و خودش سریع از کنارم عبور کرد رفت. من با خودم گفتم شاید مشکلی پیش اومده برای ماشین. واسه همین گرفتم سمت راست جاده و توی خاکی توقف کردم. یه لحظه نگاه کردم توی آینه دیدم یه نیسانی که چنتا آدم قلچماق هم جلو و عقبش نشستن دقیقا چسبوند پشت ماشین من و توقف کرد ! من شک کردم. واسه همین یه چند متر ماشینو بردم جلوتر متوقف کردم و پیاده شدم. دیدم اونا همه پیاده شدن دارن میان سمت من ! قبل از اینکه بهم برسن پریدم تو ماشین و گازشو گرفتم در رفتم ! ولی همیشه این مسئله برام معما بود که اصلا قضیه چی بود؟ تا اینکه امروز این مطلب رو خوندم و راز این معما برام آشکار شد. بهتره همه شما بخونید و برای دوستانتون هم ارسال کنید




زورگیری به روشی جدید در ایران!









آهنگ جدید بابک جهانبخش

تو چشمای منی برای اینکه بجز من دیگه هیچکیو ندیدی 





Download






آهنگ آغوش - معین





Download










بوسیدن تابوت هوگو چاوز توسط احمدی نژاد












امواج یخ زده در قطب جنوب













پاسارگاد، ادای احترام در برابر آرامگاه کورش بزرگ












به نظرتون قشنگه؟ دوس دارید لاستیکای ماشین شما هم اینجوری باشن؟











گرد و غبار اهواز
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱












این عکسم مربوط به همین برف یکی دو روز پیشه

ماشین عروس یخ زده












این گونه جملات رو در http://translate.google.com به انگلیسی ترجمه کنید و نتیجه رو ببینید !!

خدا ایران را پیروز کرد
خدا ايران را پيروز نکرد
خدا اسرائيل را پيروز کرد
خدا اسراییل را پیروز نکرد









تصاویری از مستند "کار در ایران" رو که میگن یه فیلم ضداسلامی و ضدایرانی هست با کلیک روی عکس زیر ببینید. 









The End






با کمترین مبلغ، حامی مالی گروه اینترنتی مورد علاقه خود باشید
به هر اندازه که مطالب ایمیل ها براتون ارزشمند هستند و به هرمقدار که مایل بودید گروه رو از نظر مالی حمایت کنید

اولین و تنها گروه اینترنتی بدون تبلیغات در ایران

--
-- اگر مایل به دریافت ایمیل های این گروه نیستید کافیست یک ایمیل با عنوان "لغو عضویت" به آدرس زیر ارسال کنید
 
Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "M G Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر