۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

مجله پزشکی مادر - خبرنامه شماره 16

چرا عرق می کنیم؟

عرق راهی برای خنک شدن بدن و خروج برخی مواد شیمیائی از طریق پوست است. هنگام ورزش و یا فعالیت بدنی شدید  میزان عرق افزایش می یابد.

ادامه...

 

عروق عنکبوتی و رگهای واریسی

عروق عنکبوتی و رگهای واریسی به مرور زمان ایجاد می شوند. با توجه به سن ، افراد ، این عروق را ممکن است به شکل خطوط بنفش ناهموار یا رشته های متورم بنفش مایل به آبی در سراسر ران و ماهیچه ساق پای خود ببینند.

ادامه...

 

اثر بیماری قند روی پاها

آیا شما هر روز پاهای خود را برای مشاهده علائم هشدار دهنده دیابت کنترل می کنید؟ اگر این کار را انجام نمی دهید، پس احتمال ابتلا به مشکلات جدی دیابت را که می تواند منجر به قطع پنجه، ساق و یا کل پا شوند را افزایش می دهید.

ادامه...

 

غذاهای ممنوع برای زنان باردار

- زنان باردار بایستی از خوردن گیاه بولاغ اوتی خودداری نمایند چون ممکن است باعث سقط جنین شود.


ادامه...

 

یک مربی ورزش در مدرسه چگونه کار می کند؟

یک مربی باید به چه چیزهایی بیشترین اهمیت را بدهد : پیروزی ،آموزش و یا دادن فرصت بازی  به همه ؟ ما این سوال را از خواننده هایمان پرسیدیم و صدها نفر جوابمان را دادند . این چیزی است که شما گفتید :

ادامه...

 

تسکین وزوز گوش با ماساژ درمانی

در تفکر TCM ، گوش ها دروازه کلیه در سطح بدن می باشند و نقش محوری مهمی در مسیر انرژی ارتباطی با یکدیگر بازی می کنند. کاهش شنوایی ، وزوز گوش ، ناشنوایی به معنای ناهماهنگی داخلی کلیه می باشد.

ادامه...

آیا اینترنت شما را خنگ می کند؟

امروز اینترنت برای ما دسترسی آسان به حجم باورنکردنی از اطلاعات را فراهم کرده است. اما مجموعه ای از مدارک علمی این طور مطرح می کنند که شبکه جهانی همراه با حواس پرتی ها و مداخلات پیوسته اش می تواند ما را به آسانی با تفکر چندپاره و سطحی نگر تبدیل کند.

ادامه...


مجله پزشکی مادر از عموم علاقه مندان و متخصصان دعوت به همکاری می کند.

Email: info@3-m.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر