۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

Bazi Jadid Football FIFA 2011 Montasher Shod !!!

 

FIFA Soccer 11 - فوتبال فیفا 2011  زیباتر و متفاوت تر از همیشه منتشر شد !

اولین شخصی باشید که زیباترین و جدیدترین نسخه فیفا را بازی می کنید !

" فروشگاه آنلاین نوین مارکت "
خرید پستی جدیدترین نرم افزار ها و بازی های کامپیوتری - ابتدا تحویل بگیرید و سپس مبلغ سفارش را بپردازید !

 


باز هم انتظار یک ساله میلیون ها طرفدار فوتبال و بازی های رایانه ای برای عرضه نسخه ای جدیدتر و زیباتر یکی از محبوبترین سری بازی های کامپیوتری دنیا و به جرات پرفروش ترین بازی فوتبال کامپیوتر به پایان رسید و فیفا 2011 این بار متفاوت تر و زیباتر از همیشه با صدها تغییر و بهبود اساسی منتشر شد !
FIFA Soccer 2011 جدیدترین نسخه از سری بازی های پرطرفدار فیفا است که از سال 1994 با عرضه بازی فیفا 95 تا به امروز 17 نسخه موفق و بسیار پرطرفدار را برای علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا عرضه کرده است .
فیفا 2011 عظیم ترین نسخه بازی فوتبال از لحاظ گرفتن حق امتیاز لیگ ها و تیم ها و بازیکنان است و توانسته حق امتیاز بیش از 500 تیم باشگاهی،40 تیم ملی فوتبال دنیا، 30 لیگ معتبر و مطرح فوتبال و 42 تورنومنت مطرح دنیای فوتبال و همچنین استادیم های مطرح فوتبال دنیا را از آن خود کند !
ویژگی جدید مربی گری یا Manager Mode در بازی  که بازی فوتبال را با مربی گری آن به خوبی ادغام می کند !
سازنده : كمپاني Electronic Arts
ناشر : كمپاني Electronic Arts
تاريخ انتشار :  Oct 1, 2010
وب سايت اختصاصي : FIFA 11
رده بندي ژانر : ورزشی، فوتبال
ميزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.
درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Everyone - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .
موتور نسخه کنسولی این بازی که تا الان در کنسولهای 360 و ps3 بکار گرفته میشد امسال در نسخه PC بکار گرفته خواهد شد که موجب میشه گیم پلی نسخه PC بشکل نکست جن در بیاد همینطور مودها و گرافیک بازی هم نکست خواهند بود . ...


سفارش بازی FIFA 2011 فیفا 2011 - دو DVD به قیمت 4000 تومان


ویژگیهای کلیدی بازی FIFA Soccer 11 :
موتور Next Gen یا نسل آینده بازی : تکنولوژی data-driven , physics-based موجود در موتور بازی فوتبال EA SPORTS برای نسخه PC بهینه سازی شده . آزادی عمل واقعی رو در زمین بازی با انحصاری بودن در کنترل و حرکات , طراحی ماهرانه در ضربه زدن به توپ و لمس اون و تعاملات فیزیکی بین بازیکنان تجربه کنید .
گیم پلی Next Gen : کیفیت بالا در گیم پلی بازی , نوآوری در مودهای بازی و گرافیک عالی که سبب شده بود فیفا توی نسخه های 360 و PS3 در بین 50 بازی ورزشی دیگه عنوان بهترین بازیو به خودش اختصاص بده حالا توی نسخه PC شاهدش خواهید بود .
Virtual Pro : رویای یک بازیکن فوتبال بودن از طریق ایجاد شخصیت خودتون در بازی با یک سر و صورت سه بعدی از طریق برنامه گیم فیس در این نسخه به تحقق میپیونده و با این شخصیت توی هر مودی میتونید بازی کنید . شما میتونید تواناییهای خودتونو با 230 مشخصه افزایش بدید و با این بازیکن بصورت آنلاین بازی کنید تا تبدیل به یک سوپر ستاره بشید .
کاستمایز کردن ( تغییر شکل در جهت بهینه سازی ) ضربات ایستگاهی : شما میتونید ضربات آزاد و کرنر خودتونو توی بخش مربوطه طراحی و ضبط کنید و اونو در بازی به اجرا در بیارید . مثل طراحی یک حرکت بخصوص برای تک تک بازیکن مورد نظرتون و بعد این حرکاتو برای یک ضربه ایستگاهی با هم ترکیب کنید . شما میتونید این حرکاتو ضبطشون کنید و توی زمین تمرینی تستشون کنید و بعد توی یک بازی واقعی به اجرا درشون بیارید .
کنترل 360 درجه : سیستم حرکت 360 درجه کنترل حرکت با توپو از 8 جهت به 360 درجه افزایش میده . الان بازیکنان میتونند در بین فضای بین مدافعین حرکت کنند چیزی که قبلا امکان پذیر نبود .
حرکات پا توپ ماهرانه : تکنولوژی پیچیده انیمیشن های نکست جن کنترل بی نظیری برای شما به ارمغان میاره . الان بازیکنانی با مهارت بالا این تواناییو دارند که در مواجه با یک مدافع برای عبور از اون واکنشهای بسیار سریعی از خودشون بروز بدند .
بازی فیزیکی : تکنولوژی و فن آوری برخورد و تصادم نکست جن باعث میشه در بازی تنوع زیادی ایجاد بشه , مساله قابل پیش بینی بودن کمتر بشه و جنگهای درون زمین برای تصاحب توپ بین بازیکن صاحب توپ و مدافع توسعه پیدا کنه .

سفارش بازی FIFA 2011 فیفا 2011 - دو DVD به قیمت 4000 تومان

 

 

فوریت های مربوط به بازیکنان : منطق هوش مصنوعی با چیزی بیش از 50 چرخه حرکتی نکست جن پیشرفت کرده که این امر سبب شده جاگیری بازیکنان در زمین و هوشیاری اونها بیشتر بشه بنابراین بازیکنان شما کمتر روی توپ متمرکز میشن و با با یک سرعت مناسب برای یک عمل خاص حرکت میکنند .
حمله : بازیکنان فضاها رو بصورت موثر تری تجزیه تحلیل میکنند , حرکات منحنی شکل برای خلق مسیر جهت پاس دادن و گزینه های متنوع دیگه در زمینه حمله در این نسخه وجود داره .
گزینه های دفاعی بهبود یافته : مدافعین وظایف چندگانه ای به اجرا در میارند و با هوش بیشتر فضاهای خطرناکیو پوشش میدن که توسط هم تیمیهاشون خالی شده . منطق دفع توپ بهتر مثل پرش و خیز برداشتن برای بلوکه کردن سانترها و ضربات قیچی برگردون برای دفع توپها . این چیزا سبب میشه مدافعین از ایجاد فرصت گلزنی مهاجمین حریف جلوگیری کنند .


 

هوش دروازه بانها : الان دروازه بانها سریعتر وارد عمل میشن و درک بهتری از این دارند که برای گرفتن توپها سرگردون کجا جایگیری کنند و کجا قرار بگیرند که باعث میشه واکنش سریع تر و خیز بهتری برای گرفتن یا دفع توپ داشته باشند . تکنولوژی جدید انیمیشن سبب میشه دروازه بانها در فرصتهای گلزنی مختلف جایگیری و حرکات واقعی تری از خودشون بروز بدن .
وسایل PC : نوآوریهایی در این زمینه صورت گرفته که شامل حمایت از VOIP و لابیها برای مچ کردن از طریق موقعیت جغرافیاییه .
اجتماع جهانی فوتبال : برای ایجاد گیم فیس میتونید به سایت EA برید , توی لیدربرد جهانی PC رقبایی پیدا کنید و یک لیست اختصاصی از اون افراد ایجاد کنید .
گرافیک عالی : رندرهای با کیفیت بالا که هر بازیکنو توی زمین انگار زنده میکنه بعلاوه 62 تا ورزشگاه مختلف .
اصالت و با سند بودن : توی این نسخه بیش از 30 لیگ بصورت رسمی مجوز دارند همینطور 500 تیم و بیش از 15000 بازیکن .
و ....

سفارش بازی FIFA 2011 فیفا 2011 - دو DVD به قیمت 4000 تومان


سيستم مورد نياز براي اجراي بازي FIFA 11:
CPU with Dual core processor (Core duo 2 or better). Intel Core2Duo @ 2.4Ghz on Windows XP / Windows Vista / Windows 7. 1 Gigabyte of RAM (2 GB required for Windows Vista / Windows 7). DirectX® 9.0c Compatible 3D accelerated 256 MB video card or equivalent (must support Shader Model 3.0 or above). ATI RADEON HD 3870. NVIDIA GEFORCE 8800 GT
تصاويري از محيط بازي FIFA 10 :

 

 

 

 

سفارش بازی FIFA 2011 فیفا 2011 - دو DVD به قیمت 4000 تومان

 

 

------------------------------------------------------------------------------

ساعت مچی LED

ساعت مچی سامورائی، یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند.

این ساعت در حالت عادی مانند یک دستبند است و زمانی که بخواهید ساعت روی آن نمایش داده می شود.

طراحی اين ساعت بسيار ساده و مدرن می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است و امکان نمایش ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه، صبح/عصر را دارا می‌باشد.

این ساعت در جعبه فلزی عرضه می شود.

خرید ساعت با چراغ های ال ای دی قرمز

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

خرید ساعت با چراغ های ال ای دی آبی

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

خرید ساعت با چراغ های ال ای دی قرمز و دستبند سفید

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

خرید ساعت با چراغ های ال ای دی قرمز  و دستبند مشکی

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر