۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

کـنـسـرت هـایـده



ندای گلها - متعلق به حامیان موسیقی اصیل




http://urfile.net/files/1hc2incmivca3iqayvn1.jpg


کنسرت هایده

لــنــدن




(تقدیمی از طرف حامیان موسیقی اصیل؛ مخاطبان ندای گلها)

خانم نگین محمدی صامت - فرانسه



وب سایت: نـــــدارد






1   مستی هم درد من رو دیگه دوا نمیکنه ...

Size: 7.7 Mb      Server: Med.F         ..........  Download
----------------------------

2  سر به روی شانه های مهربانت میگذارم ...

Size: 5.6 Mb 
        Server: ---         ..........  Download

-----------------------------

3   از آن زمان که آرزو، چو نقشی از سراب شد ...

Size: 4.4 Mb          Server: ---         ..........  Download
----------------------------

4   آمد اما در نگاهش، آن نوازش ها نبود ...

Size: 5.2 Mb          Server: ---         ..........  Download
----------------------------

5   چه کنم چه کار کنم، تو من رو نشناختی ...

Size: 2.3 Mb          Server: ---         ..........  Download
----------------------------

6   آواز دشتستانی ...

Size: 7.7 Mb          Server: ---         ..........  Download
----------------------------

7   امشب شب عشقه، همین امشب رو داریم ...

Size: 2.3 Mb          Server: ---         ..........  Download
----------------------------

8   شبها همش به میخونه میرم من ...

Size: 1.9 Mb          Server: ---         ..........  Download
----------------------------

9   اسمر، اسمر، یارُم - کُردی ...

Size: 4.9 Mb          Server: ---         ..........  Download
 ----------------------------

10   امیدم را مگیر از من، خدایا ...

Size: 2.5 Mb          Server: ---         ..........  Download
----------------------------

11   گل سنگم، گل سنگم؛ چی بگم از دل تنگم ...

Size: 4.5 Mb          Server: ---         ..........  Download
----------------------------

12   بگو یا رب، چه بد گفتم؛ چه بد کردم ...

Size: 2.7 Mb          Server: ---         ..........  Download
----------------------------





گروه نویسندگان ندای گلها









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر