۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

این صدای خس وخاشاک است: پیش شماره سوم کلمه


پیش شماره سوم کلمه؛ یک نسخه به «همسایه» خود هدیه دهید

چکیده : در شکل گیری نهایی این خبر نامه تصمیم گیرنده نهایی شما مخاطبان و همراهان مظلوم و سر فراز جنبش سبز هستید و کلمه صرفا محلی برای بازنمایی عقل جمعی در این زمینه است. در دوره آزمایشی فعلا با هفته ای سه شماره (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) روزنامه آماده می شود.


کلمه: تا کنون دو پیش شماره آزمایشی از روزنامه کلمه منتشر شده است. از ابتدایی ترین نتایج انتشار پیش شماره  های کلمه عزم جزم تولید کنندگان و توزیع کنندگان برای ادامه راه بود. در مورد نحوه ی تولید  باید نظرات یاران گمنام جنبش سبز که برای توزیع آن و کمک به اطلاع رسانی به مردم آستین همت را بالا زده اند لحاظ  شود. حتما تصدیق می کنید که براورده کردن همه نظرات و استخراج عقل جمعی از آن با توجه به تفاوت دیدگاهها کمی مشکل است.
آرام  آرام و به مدد نظرات و پیشنهادات شما به  تصویری روشن تر از باید ها و نبایدهای  تولید  روزنامه می رسیم. اگر به نظرات مخاطبان ارجمند در ذیل دو پیش شماره قبل (پیش شماره یک و پیش شماره دو) توجه کرده باشید کماکان روی مساله ی فاصله  زمانی تولید برای پخش و توزیع مناسب  و نیز کیفیت تولید اعم از قطع و اندازه  تا محتوای آن دیدگاههای متنوعی  وجود دارد. در دوره آزمایشی فعلا با  هفته ای سه شماره  (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) روزنامه آماده می شود.
همچنین مخاطبان ارجمند نظرات خود را در باره  ویژه نامه یا خبر نامه هایی مانند کلمه معلمان، کلمه دانشجویان، کلمه کارگران و… بیان کنند.
در شکل گیری نهایی این خبر نامه تصمیم گیرنده نهایی شما مخاطبان و همراهان  مظلوم و سر فراز جنبش سبز هستید و کلمه صرفا  محلی برای بازنمایی عقل جمعی در این زمینه است.
پیش شماره سوم کلمه پیش روی شماست. به دستور دولت آقای احمدی نژاد درج هر گونه خبری از آقایان موسوی خاتمی و کروبی در رسانه ها( که با مالیات ما نیز  اداره می شود) ممنوع شده است. در رسیدن خبر به دوستان و نزدیکان خود کمک کنید.

--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر