۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

رنجی به نام دختر بودن

دختر بودن یعنی نخواستن و خواسته شدن. دختر بودن یعنی حق هر چیزی رو فقط وقتی داری كه تو عقدنامه نوشته باشه. دختر بودن یعنی "چه معنی داره عکس گذاشتی تو پروفالیت؟ (حتی باحجاب!) دختر بودن یعنی " به بابات گفتی؟" داداشت راضیه؟! دوست پسرتون ناراحت نمیشن؟! رئیس اداره چی؟!!! دختر بودن یعنی " برو تو ، دم در واینسا" دختر بودن یعنی تو گرما لباست 4 متر و نیم پارچه ببره كه مردان به گناه نیفتن! دختر بودن یعنی "تا حالا کجا بودی؟" دختر بودن یعنی "كجا داری میری؟" دختر بودن یعنی "تو نمیخواد بری اونجا ، من خودم میرم" دختر بودن یعنی "كی بود بهت زنگ زد؟! با كی حرف میزدی؟" گوشیتو بده ببینم! دختر بودن یعنی اجازه گرفتن واسه هرچی ، حتی نفس كشیدن

  

 

 

 

 

ارسال شده از طرف یک دختر

 

  

 

 

 

نظرات خوانندگان:

 

  

 

 

بهتر بود مینوشتی رنجی به نام دختر ایرانی بودن

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

دختر بودن یعنی نفهمی کسی که واقعا دوستت داره و داره از صبح تا شب به عشق تو جون میکنه نمیتونه شیش ماهه برات لندکروز بخره و هر شب پول اینو اونو مثل پتک بزنی تو سرش

 

دختر بودن یعنی از همه توقع دارم همه باید منو درک کنن و برام همه کار بکنن اما من کسیو درک نمیکنم و کاری هم نمیتونم برا کسی بکنم

 

دختر بودن یعنی نمازمو میخونم روزه میگیرم ختم انعام هم میرم اما حجابم اونقدریه که بتونم دلبریم رو هم بکنم و پسر بازی هم میکنم اما با رعایت حدود ! درواقع پیش خودم به دینم اعتقاد دارم اما احساس میکنم شعورش به همه چیز نمیرسیده و خودم میتونم بعضی چیزا رو تعیین کنم!

 

دختر بودن یعنی یا طرف کیس ازدواج هست که اگه هست حتی اگه برینه به هیکلم من از فلانش بالا میرم یا اگر هم نیست که اوضاع معکوس میشه

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

درجواب کامنت بالایی: دختر بودن یعنی تحمل مردسالاران و زن ستیزان عصر مدرن در لباس و کسوت روشنفکری و با کلمات قصار و فریبنده و با ظاهری مظلوم و حق به جانب

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

عجب راه درازی داری تو ای زن ایرانی، برای رسیدن به حقوق بر حق ات

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

به خدا اوضاع ما پسرها هم اصلآ تعریفی نداره. پسر بودن هم یعنی بدبختی. یعنی دو سال از بهترین سال های زندگیتو نوکری حکومتی کنی که ازش متنفری. یعنی دق کن ولی گریه نکن. پسر بودن یعنی شب به شب آشغال گزاشتن دم در.
پسر بودن یعنی وقتی میخوای بری خواستگاری باید حتمآ خونه و ماشین داشته باشی وگرنه باید بری بمیری. پسر بودن یعنی صبح تا شب حمالی این و اونو کردن. پسر بودن یعنی فحش ناموس خوردن و در جواب چشم گفتن. پسر بودن یعنی از سن بیست سالگی سر بار خانواده بودن.
و پسر بودن یعنی هزار بد بختی دیگر

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

 

 

 

 

 نظر شما چیست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعضی از ایمیل های این گروه به پوشه اسپم میروند. لطفا پوشه اسپم خود را نیز چک کنید 

 

 

 

 

عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی

    

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

--
دریافت این پیام بدلیل عضویت شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
اگر ایمیل ها برای شما مزاحمت ایجاد میکنند و مایل به دریافت آنها نیستید کافیست یک ایمیل خالی با عنوان لغو عضویت به "منصور قیامت" مدیر این گروه ارسال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر