۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

صدای خس وخاشاک را بشنوید: آقاي رفسنجاني شما و دوستانتان شريک دزد و رفيق قافله‌ايد


آقاي رفسنجاني شما و دوستانتان شريک دزد و رفيق قافله‌ايد
۲۳ شهریور ۱۳۸۹ امین موحدی
 
آری جناب رفسنجانی! این رهبری باید هم برایتان مقدس باشد، چرا که نظارت استصوابی همین رهبر مقدس شما بود که باعث بر پایی نمایش‌های فرمایشی انتخاباتی می شود که در آن جایی برای مردان بزرگ و میهن پرست وجود ندارد و مردان کوچک و وابستگان فاسدی چون شما به جامعه عرضه می شود تا باز هم سر بزنگاه پشت همان مردمی که از سر ناچاری مجبور به انتخاب بد از بدتر می شوند را خالی‌ کنید و برای ارباب مقدس تان دم تکان دهید.
سالهاست که فریاد می‌زنیم. سال‌هاست که می‌نویسیم که به مردان کوچک نظام تکیه کردن انتحاری بیش نیست.

عجبا همان‌ها که سال‌ها به زندان‌مان کشیدند، بهترين سال‌هاي زندگي‌مان را از ما گرفتند، وطنمان را از ما گرفته و مجبورمان کردند جلاي وطن کنيم، همان‌ها که بهترین دوستان ما و شجاع‌ترين فرزندان ایران زمین همچون اکبر محمدی، امید رضامیر صيافي، فیض مهدوی، حجت زمانی‌ ،امیر حشمت سران و ... رادر سیاه‌چالهای خود زیر داس مرگ قرار دادند، همانه‌ا اکنون مارا متهم می‌کنند که وابسته به نظام و در صدد تفرقه هستیم! همان‌ها که در زندان‌ها آرزوی مرگ برای‌مان می‌کردند بعد از  تبعید اجباری‌مان به ما می‌گویند  شما خارج نشینان خارج گود نشسته و می‌گویید لنگش کن!
 
عجبا که آنها خود را به ندیدن می‌زنند و آغاز حرکت ویران‌گر جنبش آزادیخواهی را  اتفاقی می‌‌انگارند که محصول یک انتخابات فرمایشی بوده باشد! نخیر عاليجنابان! این جنبش محصول  از جان گذشتگی‌های همان دانشجویان  و روزنامه‌نگاران و زندانیان سیاسی است که در اوج سکوت و خفقان چون تک ستاره‌هایی درخشیدند و آن جو خفقان آور را شکسته و پیام مظلومیت مردم را به گوش جهانیان رسانیدند.

بروید و به آرشیو رادیو و تلوزیون‌هایی چون صدای آمریکا، رادیو فردا، رادیو آلمان ... فرانسه و ده‌ها رسانه آزاد دیگر مراجعه کنید و ببینید که آنها که بی‌‌پروا  در جهت اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کردند وام می‌گرفتند تا پول تلفن به رسانه‌ها را بپردازند که بودند 'آنها  براي ادامه مبارزه نه تنها  شماره حساب داخلی‌ و خارجی‌ اعلام نمی‌کردند بلکه برای رساندن پیام زندانیان و مبارزین منتظر تماس رسانه‌هانيز نمانده از در و همسایه قرض می‌کردند تا بتوانند با رسانه‌ها تماس بگیرند.
 
اینک کسی چون رفسنجانی که میلیون‌ها دلار از سرمایه مردم را در جیب دارد و هست و نیستش به نظام وابسته می‌باشد در حاليکه ادعای عدالت و سبز بودن دارد در عین حال رهبری رژیم جهل و جنون و جنایت را مقدس می‌خواند!

آری آقای رفسنجانی این رهبری باید هم برای شما و هم پالگی‌هایتان مقدس باشد چون هم شما بودید که وی را بر  مردم تحمیل کردید و هم ایشان بودند که چشم بر چپاول دارائی‌های یک ملت توسط شما بستند.
 
آقای رفسنجانی شما شریک دزد و رفیق قافله‌ای بیش نیستید خدا را شکر که پرده‌ها یک به یک می‌افتند و شما در پیشگاه تاریخ و عدالت محتوم پاسخی نخواهید داشت. آری جناب رفسنجانی این رهبری باید هم برای‌تان مقدس باشد چرا که نظارت استصوابی همین رهبر مقدس شما هست که باعث برپایی نمایش‌های فرمایشی انتخاباتی می‌شود که در آن جایی برای مردان بزرگ و میهن‌پرست وجود ندارد و مردان کوچک و وابستگان فاسدی چون شما به جامعه عرضه می‌شود تا باز هم سر بزنگاه پشت همان مردمی  که از سر ناچاری مجبور به انتخاب بد از بدتر می‌شوند را خالی‌ کنید و برای ارباب مقدستان دم تکان دهید.

و اما از ماست که بر ماست که به امثال شما تکیه می‌کنیم، از ماست که بر ماست که روشنفکران روزنامه‌نگاران و زندانیان سیاسی صاحب مکتب و عقاید میهن‌پرستانه را در پیشگاه شما مجبور به سکوت می‌کنیم تا مبادا تفرقه‌ای ایجاد شود، همه و همه در پیشگاه مبارک‌تان ذبح می‌شوند تا مبادا وحدت مور ادعايتان به هم بخورد غافل از آنکه وحدتی که شما طرفدار آن هستید همان وحدتی است که نظام فاسد را سر پا نگاه می‌دارد. آری اینک که همه را با انگ تفرقه افکن «وابسته به کودتا» و خارج نشین و عامل امپریالیزم و جیره ‌گیر مجبور به سکوت کرده‌ایم، گويا دوباره میدان برایتان باز شده است که از عمود خیمه نظامتان دفاع کنید. از ماست که بر ماست که حتی خلخالی را هم اصلاح‌طلب خواندیم، اما روزنامه‌نگاران و زندانیان و تبعیدی‌ها را تفرقه افکن و خائن!
 
من جیره بگیر اجانب هستم که  ۱۲ ساعت روز راکار می‌کنم تا خرج اجاره خانه و مجالی برای نوشتن برايم فراهم شود یا همپالگی‌های شما که به نام جنبش سبز دست گدایی به آنجا‌ها دراز می‌کنید که اگر ما می‌کردیم تکفیرمان مي‌فرموديد و مستحق محاکمه به جرم خیانت می‌شدیم؟

 ما خارج نشین هستیم، اما دوستان و فرزندان شما که درهمان خارج  اتاق فکر کذايي مي‌زنند و به جای مردم تعیین تکلیف می‌نمایند خارج‌نشین نیستند؟

ما که سال‌ها در زندان بوده‌ایم، وابسته به نظام می‌شویم و کودتاچي! و آنها که در وصف ولایت فقیه مثنوی‌ها سروده و تاب دو روز انفرادی و گرسنگی را ندارند، « مخالف نظام شده» و به عنوان قهرمان به خورد مردم داده می‌شوند.
 
بار دیگر خدا را شکر میکنیم که خود کمر به افشای پلیدی‌های خود بسته‌اید بی‌‌آنکه ما تلاش زیادی در این مسییر نماییم.

آقاي رفسنجاني ديگر دوران سياست‌هاي ارتجاعي ويک بام ودو هواي شما و دوستانتان گذشته است، شما و دوستانتان شريک دزد و رفيق قافله‌ايد....
 

--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر