۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

تابویی به نام بکارت پاره …

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

در یک خانواده نسبتا مذهبی به دنیا آمده و بزرگ شده بودم. 20 سالی از عمرم میگذشت و همواره در تمام مراحل زندگی ام سعی میکردم با احتیاط رفتار کنم. پدری داشتم که همواره من را زیر نظر داشت و به اصطلاح دخترک بابا بودم! آسه می رفتم و آسه می آمدم. به آرایش کردنم کاری نداشت ولی مواظب نشست و برخاست هایم بود و همیشه در انتخاب دوستان مرا نصیحت می کرد. از اینکه با پسرها دوست بشوم و یا در فلان پارتی شرکت کنم که پسرها هم در آن حضور دارند مشکلی نداشت ولی همیشه به من می گفت که در رابطه ات با پسرها دقت کن. مبادا از حدش بگذرانی…
این حد را هیچ گاه نمیتوانستم در خودم بگنجانم که کجاست. ولی جسته و گریخته میتوانستم استنباط کنم که منظورش مسئله سکس و دوشیزگی و اینطور مسائل است. هیچ وقت در این موارد رک با من صحبت نمیکرد و همیشه غیر مستقیم حرفهایش را می زد.
"بابا جان نکنه پسرا گولت بزنن ها! این پسر ها خیلی گرگن. مبادا گولشون رو بخوری"…
اینها را همیشه میشنیدم و به عنوان تایید سری تکان می دادم.

 


یک شب به همراه دوست پسر صمیمی ام در مجلس میهمانی شرکت کرده بودیم زیادی مست کرده بودم و تقریبا از خود بی خود شده بودم. رابطه ام با این دوستم خیلی صمیمی بود و تقریبا با هم راحت بودیم. همدیگر را در آغوش می گرفتیم و میبوسیدیم. گاهی اوقات که فرصت نیز مناسب بود شاید لخت هم می شدیم و به قولی با هم عشقبازی هم میکردیم ولی هیچگاه به فکرمان هم خطور نمیکرد که سکس کامل انجام دهیم و مبادا بکارت من از بین برود. ولی آن شب مسئله فرق می کرد. هر دو خیلی خورده بودیم و بعد از مهمانی به خانه ی او رفتیم و طبق معمول مشغول عشقبازی شدیم. به خودم آمدم که دردی را در درونم احساس کردم و بعد از آن قطرات خون را بر روی ملحفه تخت مشاهده کردم. بغضم گرفت و بعد به طرز عجیبی شروع به گریه کردن کردم. دوستم دلداری ام می داد و میگفت طوری نشده. شاید عادت ماهیانه ات شروع شده باشد.
ولی من می دانستم که اینطور نبود و پریود نیستم. آن شب دوستم مرا به خانه بازگرداند ولی نتوانستم تا صبح بخوابم. افکار وحشتناکی در ذهنم پراکنده شده بود و در این فکر بودم که آینده ام چه خواهد شد؟! آیا من که دیگر دختر نیستم کسی با من ازدواج خواهد کرد؟

 


صبح به همراه دوستم (دختر) به یک متخصص زنان مراجعه کردیم و خبر نچندان خوشایندی را از او شنیدیم. من دیگر دختر نبودم…! و دوباره شروع به گریه کردن کردم.
دوستم گفت شخصی را میشناسم که کارش دوختن پرده است و می توانیم نزد او برویم. ولی باید برای دوختنش هرچه زودتر اقدام کنیم. چرا که احتمالا بعد ها دیگر نتوان عمل ترمیم را انجام داد.
چند روزی با خودم کلنجار رفتم که آیا این کار را بکنم یا خیر… از اینکه این مسئله را با پدرم در میان بگذارم هم سخت می هراسیدم و این کار را نکردم. بالاخره تصمیمم را گرفتم و با او نزد آن شخص رفتیم. افراد دیگری نیز در آنجا حضور داشتند. با دیدن چهره آنها و اینکه درد مشترکی با من دارند کمی آسوده خاطر تر شدم ولی در نهایت با هم نتوانستم دوام بیاورم و آنجا را ترک کردم.

 


چند سالی از آن اتفاق کذایی گذشت و خواستگار های زیادی را به دلیل ترسی که در خودم داشتم به بهانه های مختلف رد کردم. حالا 25 سالم شده بود و عاشق پسری شده بودم از هم دانشگاهیها که خیلی به یکدیگر علاقمند بودیم و به واقع نمیشد به او نیز جواب رد بدهم. همچنین جرات این را که این مسئله را به او بگویم نیز نداشتم. بالاخره با هم ازدواج کردیم و در چند روز اول زندگیمان او پی به این مسئله برد. اوایل او را با عناوین مختلف از جمله اینکه پرده ی من حلقوی است فریفتم ولی او نپذیرفت و قبل از اینکه به اجبار مرا به نزد متخصص زنان ببرد، همه چیز را فهمید چرا که حقیقت را به او گفتم.
هیچ وقت یادم نمی رود که چقدر آن شب گریه کرد و بعد از بی وفا نامیدن من، چند صباحی بعد طلاقم داد.

 


حالا من مانده بودم و زنی که دیگر دختر نیست. یک زن طلاق گرفته. زنی که قبل از ازدواج هم دختر نبود. 
واقعا چه بود این تکه پوستی که حتی هنوز هم دلیل بیولوژیکی برای وجودش نیافته اند و با از بین رفتنش سالیان زیادی از زندگی من تباه شد و فرصت های زیادی را برای خوشبخت شدن از دست دادم؟ 
واقعا فقط برای اینکه زن هستم و این تکه پوست در وجودم نیست باید طرد شوم؟ آیا به واسطه نداشتن بکارت باید حق انتخاب و زندگی راحت از من سلب میشد؟ شاید بهتر بود میدوختمش و با فریب برای خودم زندگی زیبایی دست و پا می کردم. دیگر پدرم هم من را پذیرا نبود و مجبور بودم تنها زندگی کنم…. تنهای تنها…

 

 

 

 

ارسال شده از طرف یک خانم

 

 

 

 

 

تنظیم مطلب ارسالی و نظرات خوانندگان توسط گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

 

 

 

نظرات خوانندگان:

 

 

 

مساله اصلا پرده نیست. مساله اون کثافتی بوده که جنابعالی بودید. پرده که بقول خودت با یه جراحی ردیفه

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــ

 

من هنوز نمی فهمم برای چی باید از همسر آینده ام بخوام که پرده اش رو نشون من بده؟ به چه درد من میخوره که پرده داره یا نداره؟ آیا نشون دهنده اینه که قبلا سکس نداشته؟
واقعا خیلی مهمه که بدونم قبلا سکس داشته یا نه؟ یعنی ازدواج و عشق و علاقه و آینده و خوشبختی زندگی من، همه و همه، به پرده خانوم بستگی داره؟ من شاشیدم به اون پرده.
حالا گیریم که عیال ما پرده هم داشت. این نشون میده که سکس نداشته؟ آدم باید خیلی احمق باشه که همچین فکری بکنه.
میتونم بگم 90% دخترایی که دوستم بودن و با هم بودیم پرده داشتن و به روش های دیگه سکس داشتیم. پس داشتن پرده که چیزی رو ثابت نمی کنه.
خاک بر سر اون احمقی که فکر می کنه زنش پرده داشته باشه یعنی نجیب و پاکدامنه. خاک بر سرش

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

جای تاسف است که فرهنگ اصیل و پر مایه ایران زمین اینقدر تضعیف و زشت شده است. روزگاری زنان و دختران ایرانی جز با حیا ترین و با وفاترینهای دنیا بودند اما نسل جدید خیلی بی بوته و کثیف شده. آنها آبی نمی بینند وگرنه دست همه دنیا را در زشتی و فساد از پشت می بستند …عده ای فاسد که مثل یک حیوان فقط خوردن و ریدن و شهوترانی را می شناسند سعی در گسترش زندگانی حیوانی خود در سطح جامعه را دارند اما آنها که ژن وجودشان پاکی و صداقت است از این نوع عملکرد ها متنفر هستند..

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

به نظره من سکس یک مساله خیلی نرمال هست. مردهای ایرانی خیلی خود خواه هستنند. هم دختر هم پسر این غریزه را در نهان دارن. فقط مردهای ما خیلی دوست دارن که خودشون از این چیزه طبیعی لذت ببرن بعد هم با یک باکره ازدواج کنن. این یک عقب افتادگی هست در کشوری مسلمان. به عنوان یک مرد به نظره من خوبی و بدی یک دختر به پرده و فقط به سکس نیست و ذاته اون فرد مهم تره. من خیلی دختر ها را میشناسم که ممکنه باکره جنسی باشن ولی فاحشه فکری هستند. امیدوارم ما بتونیم از لحاظ فرهنگی به جای برسیم که دختر مجبور نشه بره پرده بدوزه که فرشته بشه. و الا بهش بگن جنده. در حالی که اون آدم همون آدم هستش.
یک سوال دارم برا کسی که مخالف هست با من، تو خودت با دختر نخابیدی؟! اگه خابیدی پس دست بردار از این طرز تفکر پوسیده

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

همه به بکارت اهمیت نمیدن. من خودم شخصا اهمیتی به بکارت نمی‌دم. بکارت مربوط به گذشته یک زنه و اونچیزی که نمیشه تغییر داد گذشته هست و اون چیزی که اهمیت داره حال و آیندست. آینده‌ای که زن و شوهر باید قول بدن در اون باهم وفادار باشند

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

من شخصاً اگر یک دختری رو ببینم که ۲۸-۳۰ سالشه و هنوز بکارت داره واقعا براش افسوس میخورم که در بهترین موقع عمرش خودش رو از لذت سکسی محروم کرده. اصولاً اگر کسی‌ تا ۳۰ سالگی سکس رو تجربه نکرده باشه فکر نکنم خیلی‌ بتونه انسان نرمال و راحتی‌ باشه

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

ما خاورمیانه ای ها هم وحشی هستیم هم عقب مونده هم کثیف.
هیچ پسری تومون نیست که سکس نکرده ازدواج کرده باشه،
هیچ پسری هم نیست که به غیر دختر باکره برای ازدواج راضی بشه!
پیدا کنید پرتقال فروش احمقی را که همه دنیا به این گُندگی را ول کرده و اومده تو خاورمیانه پرتقالاشو آب کنه

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

مشکل از جانب پسرایی هست که این موضوع براشون مهمه. خودشون هر کاری می خوان می کنن ولی به دختره که میرسه باید باکره باشه

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

حقشه، دلم خنک شد، کسی که قبل از ازدواج سکس میکنه چه دختر و چه پسر باید این مطلب رو به طرفش بگه تا اون بتونه انتخاب کنه ، وگرنه خیانت کرده

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

به نظر من بايد پرده رو بدوزي. من هم در جواني مورد تجاوز قرار گرفتم وقتي صادقانه گفتم تجاوز بوده حرفم رو باور نکردند 2 ميليون پول دادم دوختمش خيلي راحت ازدواج کردم. صداقت حق مرد ايراني نيست. خودشون همه کار ميکنند ولي باکره مي خواهند. حالا پشيمانم کاش حسابي حال کرده بودم و بعد ميدوختم

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

در اینکه اون پسره راحت میتونه در بره و بدون اینکه از جامعه طرد بشه واسه خودش ازدواج بکنه و این ظلم به دختر هاست هیچ شکی نیست. اما خارج از اون پسر ، شما کار بسیار زشتی انجام دادید که اصلا در جامعه ی ما که هیچ در جوامع دیگر هم پسندیده نیست. در ضمن آن دوست پسر گلتون چرا شما را نگرفت و گندی را که بالا آورده بود جمعش بکنه؟ درضمن شما خوب حالت را کردی دیگه؟ وقتی خیلی راحت حداقل مثل خیلیها می تونستی یه دوست ساده باشی تسلیم هوا و هوس شدی. در ضمن اون موقع که لخت می شدی و به قول خودت عشق بازی می کردی باید به فکرت می رسید که شاید یه موقعی مست باشم و کار دست خودم بدم. به هر حال شما مرتکب اشتباه بزرگی شدید
به نظرم به جای اینکه اینقدر از زمین و زمان عصبانی باشید که بهترین دوران زندگی تون را به خاطر این کار هدر دادید یک ذره به گذشته نگاه کنید . اعمالتون را بررسی کنید . به خاطر کار های اشتباهی که در عمرتون انجام دادید از خداوند و وجدانتون عذر خواهی کنید و دوباره شروع کنید به زندگی.
شاید که چه عرض کنم خیلی سخته اما کار نشد نداره
نمی دونم به توکل به خدا اعتقاد داری یا نه؟ اما از دید روانشناسی و فلسفی هم بگم به هر چی فکر کنی همون میشه
اره پس گذشتتو فراموش کن سعی کن از این به بعد زندگیت انسان پاک و شریفی باشی و مطمئن باش خداوند یا خالق کائنات یا طبیعت زندگی یا هر چیز دیگری شما را به زندگی عادی بر می گردونه.
امکان داره یه مردی که همسرش فوت کرده و بچه ای هم نداره با شما ازدواج کنه یا خیلی احتمالات دیگه.
فقط به عنوان یه دوست هم وطن بهت میگم از گذشتت ابراز انزجار و ناراحتی کن و از خدا طلب مغفرت کن و بعد گذشتت را فراموش کن و برو به سمت زندگی

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

شما نمیتونی و نباید از همسر آیندت انتظار داشته باشی که بگه " پرده نداری؟ عیبی نداره عزیزم اصلا مهم نیست من آدم روشن فکری هستم " نه. ما احمق نیستیم خانم. هیچ کاری هم با سبک زندگیه غربیها نداریم، اونا هرچی هستن واسه خودشون خوبه ما همینیم که هستیم

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

در جواب کامنت بالایی: دوست عزيز! از اصل مساله پرت هستي … بحث روشنفكري نيست … بحث انسانيت است و بس . به محض ازدواج بايد تعهد وجود داشته باشد و قبل از آن روابط شخصيش به من و تو ربطي ندارد و اصل اينست كه شخصيت دخترك بي پرده پس از ازدواج پايدار و قابل اتكا باشد و تمام.

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

وقتی که اعتماد به همدیگه از بین بره دیگه رابطه هم خیلی معنایی نداره ! چطور انتظار دارید وقتی رابطه با دروغ شروع شده با صداقت ادامه پیدا کنه؟ به خاطر همین دروغا و فیلم بازی کردنا دیگه حتی اگه کسی واقعا باکره هم باشه, کمتر پسری اعتماد می کنه !!
در اصل اگر درست نگاه کنید شما باعث شدید که طرف مقابلتون بقیه عمر یا برای زمان طولانی نتونه به کسی اعتماد کنه. در اصل شما قربانی نیستید شما هم طرف مقابل هم ازدواجتون هم پدر و از همه مهتر خودتونو فدای عرف جامعه کردید با عدم صداقت و سو استفاده از اعتماد دیگران.

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

حركات غلط عواقب غلطي براي ما به همراه داره. نمي شه كه هر كثافت كاري كرد بعد انتظار يك زندگي سعادتمند داشت. ماشا الله عرق خوردي. به پارتي رفتي هر غلطي دلت خواسته كردي. ولي باز تو انساني و درون هر انساني روحي از خداي پاك دميده شده. اميدوارم سعادتمند بشي و ديگه از حركات اشتباه پرهيز كني

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بنده پسرم و شرم باد آن پسران و مردانی که خود این کارها را انجام میدهند ولی موقع ازدواجشان داشتن پرده رو لازم میدانند. ننگ باد

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

کسی که بکارت نداره، یه کاری کرده قبلا و تموم شده ولی کسی که الان هم دروغ میگه، معلوم نیست از این به بعد چکار کنه؟

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

من یک پدر هستم. نمیدونم در آینده آیا نظرم عوض میشه یا خیر. اما خیلی برام مهم نبود که زنم باکره باشه. در واقع باکره بودنش دردسر هم شد چون از نوع محکمش بود که یک ماه برای ما دردسر ایجاد کرد تا راه باز شد!

دختر کوچکی دارم. از این نگران نیستم که بکارتش را قبل از ازدواج از دست بدهد. بیشتر نگران این هستم که با کسی که دوست ندارد سکس کند یا طرفش بیمار باشد. اگر دوست پسری داشته باشد که دوستش داشته باشد و مطمئن باشم که طرف بیماری مانند (اچ آی وی) ندارد و آن پسر به دخترم فقط به دید جنسی نگاه نمیکند و دوستش دارد، برایم مهم نیست که با او سکس داشته باشد یا خیر. یعنی اصلا به خودم مربوط نمیدونم.

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

چقدر زیبا گفت نادر ابراهیمی :

آتش بدون دود نمیشود ، جوان بدون گناه

نتیچه سرکوب غرایز جنسی، ایرانی میشود که میبینیم، چه دختر و چه پسر

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

دو نفر زن در زندگی من بود یکی باکره (اولی) دومی باکره نبود . حالا همیشه افسوس میخورم که چرا چند سال عمرم را با اولی هدر کردم . لذتی که من با دومی در یک شب بردم ا از طول چند سالی که با اولی بودم بیشتر بود. این احمقانه است که زنی را به خاطر این موضوع رد کنی . همه کار ما مانند همین که اختیار خودمان را به دست ****ها دادیم همه از دم غلطه . اصلن یک دختر قبل از اینکه با کسی رابطه داشته باشد و زندگی نکرده باشد از کجا میدونه که شما مرده ایده آل ایشان هستید؟
مملکت ما در قرون وسطی زندگی میکنه . دختری را سراغ دارم که با نوار نهداشتی مخصوص بکارتش را از بین برد. این حرکات و این طرز فکر کاملا مسخره است.
هرکه بگوید که سکس در زندگی زناشویی مهم نیست این یک دروغه. 70 درصد در زندگی زناشویی سکسه و 30 درصد بقیه چیزها.

اگر قرار باشد که من دوباره ازدواج کنم امکان نداره که سراغ دختر باکره برم

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

پسر یا دختر در سن 16 , 17 , 18 بطور طبیعی باید سکس داشته باشند وگرنه مریض روانی خواهند بود . کشش یک نوجوان به جنس مخالف یک چیز طبیعی است و به قول دین دار ها خدا و یا طبیعت به ما داده و حالا ما میخواهیم توی سرش بزبیم درست نیست . کدام کار ما مسلماها درسته که این درست باشه. بطور مثال ختنه میکنیم. این یعنی کار خدا ایراد داره , خدا کارش را بلد نیست نفهمیده و ما نقص خدا را بر طرف میکنیم . سکس یک حق خدادادی انسان است و همانطور که پدر و مادر نیاز فرزندانش را مانند غذا و لباس و …. تهیه میکند باید برای نیاز سکس اش هم کمک کند که فرد مناسبی را انتخاب کند تا بچه اش عقده ای بار نیاد.

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

یه سوال دارم از آقایونی که اینجا رد میشن… آیا واقعا مردی هست که به ۲۷-۲۸ سالگی برسه و تجربه بودن با خانومی رو در قالب سکس نداشته باشه؟ من واقعا این سوال برام پیش اومده… به هر حال اقایون از حال و روز هم بهتر با خبرن. واقعا ایا ممکنه که کسی عقاید مذهبی بازدارنده نداشته باشه و موقعیتش رو هم داشته باشه و باز تا اواخر دهه ۲۰ زندگیش کاری نکنه؟

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بله هست. من اولین بار در ۳۶ سالگی سکس کامل کردم! اصل هم به دلایل عقاید مذهبی بازدارنده نبود. میخواستم با کسی سکس کنم که واقعا دوسش دارم. دوست دختر اوّلم که ایرانی بود و کاملا سنتی! سکسِ بعد از ازدواج! خوب رابطمون به ازدواج ختم نشد و طبیعتاً سکسی هم نداشتیم! دوّمی نیمه ایرانی بود ولی رابطمون خیلی خوب پیش نرفت و هر چند روابط محدود سکسی داشتیم ولی به سکس کامل منجر نشد! سوّمی ایرانی نبود و سکس هم داشتیم و هنوزم هم داریم! الان که نگاه میکنم خوشحالم اوّلین سکس رو با کسی داشتم که واقعاً دوسش دارم. سکس خیلی مهمّه و چه پسر چه دختر باید قبل ازدواج سکس کنند. باکرگی اصلاً برام اهمیّتی نداره و خودم به شخصه دختری رو ترجیح میدم که قبلاً سکس داشته!

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

به خاطر یه تکه پوست طلاق نداده. بخاطر خیانت ، ناپاکی و دروغ و فریب طلاقت داده.

واقعا برا اون پسر بیچاره غصه ام میشه. که یه نفر اینجوری با احساساتش بازی کرده.
کدوم مردی از تصور اینکه زنش قبلا لخت تو بغل کسی خوابیده و چه کارهایی کردن دیوونه نمیشه ؟

کسی که عقیده نداشته باشه هر کاری میکنه. اما کسی که عقیده داشته باشه نه

من خودم دچار این درد شدم یه جورایی و الانم زن خیانتکارم رفته درخواست مهریه کرده. کاش هیچوقت تحمل نمیکردم این خیانتشو و همون اول به همه میگفتم که کی بوده.
دختری که مجانی خودشو و عشقشو در اختیار دیگران قرار داده با فریفتن من اینهمه مهریه گرفته و تازه هنوزم عشقشو به من نداد

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

خاک بر سر پدر بی غیرتت

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

اینایی که دم از روشنفکری میزنن 80 درصدشون به خاطر هوس هاشون این حرفا رو میزنن. برای اینکه زمینه را برای هوسرانی هاشون آماده کنند. البته خب نمیشه بهشون خرده گرفت که چرا سکس دوست دارن… ولی کاش ادای روشنفکرارو در نمیاوردن

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

در مورد اون مساله که دوستای دیگه به قدر کافی نظر نوشتن…ولی چیزی که من میخوام بگم اینه که لطفا به هم برچسب نزنین دوستان… نه کسی که قبل از ازدواج سکس کرده نشون دهنده سکسی بودن و گرم بودنش توی سکس هست و نه کسی که انجام نداده…. اینکه شما بیاین بگین کسی که 30 سالشه سکس نکرده آدم نرمال و راحتی نیست غلطه… من خانمهایی رو دارم می بینم که 30 یا 32 سالگی ازدواج کردن و میدونم که رابطه سکسی هم نداشتن ولی مشکل جنسی هم با همسرشون ندارن و زندگیشون خوبه
توی این جامعه شلم شوربا که فرهنگش الان بین سنت و مدرنیته گیر کرده و گرسنه جنسی هست به این راحتیها که یک دختر نمیتونه احساس امنیت روحی و روانی بکنه تا با یک پسر همه جوره باشه. مخصوصا وقتی پسری برای ایجاد ارتباط با کسی اول بسم ا…میره سراغ مساله جنسی خب معلومه که اون دختر حس خوبی نمی گیره و فکر میکنه اون آقاپسر ایشون رو صرفا برای همخوابگی میخواد….مشکل اکثر پسرها هم هست که ظرافت ارتباط برقرار کردن با یک دختر رو بلد نیستن و روش شترگاو پلنگی رو برای ایجاد یک ارتباط بکار می برن

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

آقایونی که دم از روشنفکر می زنن اکثرا ( و نه همه ) برای گرفتن کام هست. نه اینکه واقعا دنبال ایجاد رابطه پایدار باشن… خداییش تمام شما آقایون خودتونو بذارین جای شوهر این خانومی که طلاقش داد…اگر شما بودین از باکره نبودن طرف ناراحت نمیشدین و سرزنشش نمی کردین؟ اکثرتون چرا…. و یک سوال مهمتر: شما آقایونی که دم از حق مساوی در رابطه جنسی می زنین اگر با دختری بخوابین و چند وقت بعد خبر بشنوین که اون خانم از شما باردار شده ( به قوی بودن قانون طبیعت قسم ) چند تا از شماها پای کاری که کردین می ایستین؟؟؟ نگین خب جلوگیری میکنه آدم ! به هر حال اومدیم و بارداری ناخواسته بوجود اومد…شرط می بندم تا دیروز اگر برای اون دختر میمردین امروز با شنیدن این خبر دمتون رو میذارین روی کولتون ، فرار می کنین و اون دختر رو با بدبختیش تنها می ذارین…پس سرزنش نکنین دخترایی رو که به راحتی با خواسته های شما همراهمی نمیکنن …اعتماد کردن یک چیزی خیلی همه هست

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظر شما چیست؟

 

 

 

 

 

 

 

بعضی از ایمیل های این گروه به پوشه اسپم میروند. لطفا پوشه اسپم خود را نیز چک کنید 

 

 

 

 

عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی

    

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

--
دریافت این پیام بدلیل عضویت شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
اگر ایمیل ها برای شما مزاحمت ایجاد میکنند و مایل به دریافت آنها نیستید کافیست یک ایمیل خالی با عنوان لغو عضویت به "منصور قیامت" مدیر این گروه ارسال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر