۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

Fw: salam

درود بر عزيزان گروه گلها
در ادامه پيام قبلي فراموش كردم بگويم بنده محمدصادق هستم و نام مستعارم (هاله) است
ارادتمند - هاله

----- Forwarded Message ----
From: Halaj Sarbedar <abidelpazir@yahoo.com>
To: hafez_honar@yahoo.com
Sent: Mon, September 13, 2010 9:42:10 PM
Subject: Re: salam

jigareto bekhoram hale joon khodam yadet midam


--- On Mon, 9/13/10, H N <hafez_honar@yahoo.com> wrote:

From: H N <hafez_honar@yahoo.com>
Subject: salam
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Monday, September 13, 2010, 6:02 AM

با سلام خدمت عزيزان گروه گلها
من هاله هستم از اينكه در گروه گلها عضو شدم بسيار خرسندم و اميدوارم كه بتوانم از اين گروه درسهايي فراوان در مورد موسيقي بدانم چون من زياد به موسيقي آشنا نيستم شايد با پيوستن به اين گروه بتوانم معلومات خود را بالا ببرم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر