۱۳۸۹ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

Fw: ??????? ?? ???


برو ای دوست برو ،
برو ای دختر پالان محبت بر دوش ،
دیده بر دیدۀ من مفکن و نازت مفروش ،
به خدا سیرم وسیر ،
به خدا سیرم از این عشق  دو پهلوی تو پست ،
تُف بر آن دامن پستی که ترا پروردست ،
کم بگو جاه تو کو ، مال تو کو ، بردۀ زر ،
کهنه رقاصۀ وحشی صفت زنگی خر ،
گر طلا نیست مرا ،
تخم طلا ،
مردم من ،
زادۀ رنجمو پروردۀ دامان شرف،
زنده یاد کارو از کتاب شکسته سکوت ،
----- Forwarded Message ----
From: Vafa Erfani <vafaerfani@aol.com>
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Tue, September 14, 2010 6:46:32 AM
Subject: ??????? ?? ???

دوستان بزرگوارم در رادیو گلها سلام مرا پذیرا باشید عزیزانم من دنبال یک شعر زیباهستم  که فکر می کنم از کارو باشد  که می گوید       برو ایدوست برو   برو ای دختر پالان محبت بر دوش -- دیده بردیده من مفکن ونازم
مفروش -من دگرسیرم سیر.......ازشماسرورانم درخواست میکنم اگراین شعر راکامل دارید دریغ نفر مایید
 
.دوستدارشما  وفا از
بوستون امریکا
              یاحق 
            
             
 
 
   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر