۱۳۸۹ شهریور ۱۹, جمعه

Fwd: راه خیال از خانم مرضیه

دوست گرامی  جناب هوشنگ جهانپور
من ترانه ارسالیتان را داونلود کردم و متاسفانه ترانه مورد نظر من نبود 
 ترانه ارسالی " بیا ای مرغ شب هم آواز من شو " بود
ترانه مورد نظر من این شعر را دارد:

نه گذشتن زمان
نه بهار و نه خزان
نبرد از دل من خیال تو
چو عشق من تو جاودانی
نکشم پا دگر از سرای تو
که بر سرم تو سایبانی .....

 سپاسگزار میشوم اگر برایتان مقدور است نام آهنگ ساز و شاعر ترانه را اعلام فرمائید

با آرزوی تندرستی و شادی
کامبیز دانشیار


---------- Forwarded message ----------
From: Kambiz Danesh-Yar <kdaneshyar@gmail.com>
Date: 2010/9/10
Subject: Re: راه خیال از خانم مرضیه
To: p.h.jahanpour@gmail.com


دوست گرامی جناب هوشنگ خان جهانپور
با سپاس فراوان از فراهم نمودن ترانه مورد درخواست پرسش دارم که  آیا شما با آقای فرهمند جهانپور دوست ما در لندن نسبت دارید؟
با آرزوی شادی و تندرستی برایتان

کامبیز دانشیار


2010/9/10 Paul Houshang Jahanpour <p.h.jahanpour@gmail.com>


ترانه راه خیال از خانم مرضیه  تقدیم به همه دوستان رادیو گلها بخصوص دوستی که آنرا خواسته بودند
دوستدار شما هوشنگ




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر