۱۳۸۹ شهریور ۱۵, دوشنبه

[iran7031:228]

کار ما آگاه کردن شماست، شما  خود باید بدانید‌ که چه می‌خواهید .ما مسئول نوشته ديگران نيستيم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای با ما بودن و با ما شدن

Tel : 001 ( 818 ) 714 0 717
Sms : 001 ( 818 ) 714 0 718
E-Mail: iran7031@googlemail.com
http://iran7031.blogspot.com/
http://www.youtube.com/iran7032

مدیر مسیول : بابک خرمدین
هر گاه  دوست  نداشتید که این پیام نامه را دریافت کنید  به ما ایمیل بزنید تا نام شما را از لیست مشترکین پیام نامه  خارج کنیم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تارنمای رسمی دولت موقت از اول مهرماه فعالیت خود را شروع می کند
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اسناد و مدارکی که هر ایرانی باید از آن آگاه باشد
برای مشاهده قسمت قبلی این مطلب به نشانی زیر مراجعه کنید:


هشدار جان اف کندی از توطئه نظم نوین جهانی


اما اگر کسی بر خلاف سیاست شیطانی نظم نوین جهانی عمل کند و به مخالفت با آن بپردازد همانند John f Kennedy رئیس جمهور محبوب امریکاییان ترور خواهد شد.


پرزیدنت جان اف کندی در سخنرانی 27  آوریل 1961 با اعلام خطر از قدرت های پشت پرده (ایلومیناتی ها، فراماسونها و …) و همینطور خطر بزرگ نظم نوین جهانی به مردم امریکا به طور علنی مخالفت و مقابله خود را با نظم نوین جهانی اعلام کرد.
از جمله سیاست های پرزیدنت جان اف کندی که مخالف با اهداف صهیونیست ها بود می توان به جلوگیری از جنگ ویتنام و صلح با شوروی و موافقت با شوروی برای خلع سلاح هسته ای، که منجر به جلوگیری از برنامه صهیونیست ها می شد. دکتر هنری ماکو موساد را بانی اصلی ترور جان اف کندی می داند.


http://video.google.com/videoplay?docid=642552841321950688#

بخش ششم : صهیونیست ها، شیطان پرستان حاکم بر جهان


ابلیسک نماد (حکومت) شیطان


ابلیسک در فراماسونری و نحله های راز آمیز و شیطانی سخت مورد تکریم است، نماد مقدس پاگانیسم در مصر باستان و مظهر آلت تناسلی مذکر به معنای حلول یا دخول شیطان در کالبد انسان و یا تسلیم خود به شیطان و اخذ نیرو از اوست.


سجده به معنای سر تعظیم فرود آوردن و تسلیم شدن انسان در برابر پروردگار یگانه است و ایستادن و سنگ انداختن در رمی جمرات به سمت نماد شیطان به معنای خروش و مبارزه با شیاطین زمان است.


خداوند از بندگانش خواسته که به او ایمان و پناه آورند و از شیطان دوری جویند، در همان آغاز دشمن واقعی انسان را به او شناسانده و بارها به او از شر شیطان و شیاطین هشدار داده است.


در مراسم حج در شهر مکه، مسلمانان برای نجات از شر شیطان و پیدا کردن راه حق به دور کعبه می گردد و به خدا پناه می برد، اما در مقابل یار انسان (خداوند) ، دشمن انسان، شیطان قرار دارد و نماد این شیطان همان ابلیسک است که در رمی جمرات مسلمانان به آن سنگ می اندازند.


در مراسم حج مسلمانان هفت بار به دور کعبه نماد خداوند می گردند و هفت بار به ابلیسک نماد شیطان سنگ می اندازند.


به دور کعبه دویدن به معنای پناه بردن به خداوند و سنگ اندازی به شیطان به معنای مبارزه با شیطان است و هفت بار که در هر دو مراسم یکسان است به معنای اهمیت هر دو مسئله است. بدان معنا که همانگونه که برای نزدیکی به خداوند، باید شناخت درستی از او داشت، برای مبارزه با شیطان نیز همانقدر باید شیطان و شیاطین زمان را شناخت.


کابالا تصوف راز آمیز یهودیت


کابالا یا قبالا یا همان تصوف یهودی آئینی است که به نوع خاصی از ریاضت های شیطانی یهودیت دلالت دارد . این فرقه تحت تاثیر عرفان و تصوف اسلامی در اثر هم نشینی مسلمانان آندلس با برخی از یهودیان تشکیل شده است. کابالا بخش رمز آلود و بسیار سری دین یهود طی 500 سال اخیر محسوب می شود.


از آنجا که مکتب کابالا پیوند عمیقی با سحر و جادو دارد، فرقه ای از کابالیست ها از طریق اشاعه ی ساحری، سعی در جذب افراد به فرقه ی خود می کنند. فرقه ای از کابالیستها که به صورت سری در ایران دارای قدرت و نفوذ فراوان زیر زمینی هستند آنوسیان (یهودیان مخفی) نام دارند.




آنوسیان اعتقادات بسیار خطرناکی دارند ، فرقه خاصی از آنان معتقدند از طریق نزدیک شدن به شیطان و جادوگری و اعمال جرم و جنایت در جهان باید ظهور منجی (ماشیح) را سرعت بخشید، به عقیده اینان هرچه گستره نفوذ شیطان از طریق رواج فساد و جنایت بر جهان افزایش یابد، ماشیح (موعود یهودیان) سریعتر ظهور میکند.


فرقه دهشتناک انجمن حجتیه و حزب موتلفه اسلامی از مخوف ترین زیر شاخه های آنوسیان در ایران هستند. انجمن حجتیه و حزب موتلفه اسلامی تشکیلاتی هستند که هدف اصلیشان تلاش برای «فراهم کردن زمینه ظهور امام عصر» در حقیقت همان "ماشیح" منجی موعود مورد اعتقادشان است. این گروه در سال ۱۳۶۲ به علت عدم اعتقاد به "مسئله ولایت فقیه" و متهم ‌شدن به خیانت و ارتجاع، به فرمان خمینی به صورت ظاهری منحل شدند.


با این حال به واسطهٔ ارتباط با برخی مراجع توانستند در جامعهٔ مدرسین حوزهٔ علمیهٔ قم، شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری نفوذ نماید. نکته جالب توجه این است که انجمن حجتیه از زمان رسیدن حجت الاسلام خامنه ای به مقام ولایت فقیه از مهمترین و افراطی ترین حامیان ولایت فقیه شده است.


درباره شیطان پرست بودن بسیاری از سیاستمداران و ثروتمندان دنیا اطلاعات و اسناد بسیاری در اینترنت موجود است که در حوصله این مقاله نمی گنجد و فقط به یک مورد بسیار مهم و جنجالی اشاره می کنم.


آلکس جونز مستندساز و محقق معروف امریکایی، افشاگر توطئه کانون هایی چون کلوب بیلدربرگ و حادثه 11 سپتامبر است. وی اولین کسی است که توانست به درون گروه Bohemian Grove نفوذ کند و برای اولین بار از مناسک پنهان و شیطان پرستانه آنان فیلم بردارد. اعضای کلوب بوهمیان هر چند وقت یکبار برای اجرای مراسم پنهان شیطان پرستی در این مکان گردهم می آیند از جمله رونالد ریگان، جرالد فورد، هنری فورد، ریچارد نیکسون، جرج بوش پدر، جرج بوش پسر، هنری کیسینجر، کالین پاول، دیوید راکفلر، دونالد رامسفلد و . . .




سعید امامی اسلامی یهودی شیطان پرست


در گزارش کمیته تحقیق ریاست جمهوری از پرونده قتل های زنجیره ای اشاره به اعترافات سعید امامی، دوستان و همکارانش که نشان دهنده انجام مراسم شیطانی در محافل پنهان، بسیار شبیه به مراسم شیطانی انجمن فراماسونری بود تاکید شده بود.


سعید امامی دو کشیش را به طرز بسیار فجیعی به قتل رساند، از جمله مراسم محبوب شیطان پرستان قربانی کشیش ها در مراسم شیطان پرستی است.


نکته جالب توجه این بود که سعید و همسرش این محافل پنهان را ایجاد کرده و مدیریت می کردند اعترافات دستگیرشدگان در خصوص انجام فجیع ترین و شنیع ترین رفتار حیوانی در این محافل که با تاکید و دستور مستقیم همسر سعید انجام می گرفت از جمله : روابط مرد با زن، همجنس بازی بین آنان، سکس با فرزندان، تغییر زنها، مقاربت با سگ توسط زنها، خوردن خون و گوشت انسان، توهین به قرآن و … که به منظور مسخ هویت انسانی افراد محفل و تبدیل آنها به جانوران قسی القلبی که هر جنایتی را مرتکب شوند صورت می گرفت.


بخشی از اعترافات فهیمه دری نوگورانی همسر سعید امامی در پرونده قتلهای زنجیره ای :


فهیمه :  "مرتبه گوشت خوردن و این برنامه هاست که"


بازجو   :   "من یه سوالی بپرسم، من باورم نمیشه که شما گوشت می خوردید ؟"


فهیمه :  "خب! . . . می خوردیم!"


بازجو   :   "فلسفش چی بود ؟"


فهیمه :  "فلسفش این بود که به شقاوت قلب در حد کمال (برسیم) …"


بازجو  :   "همین خوردن خون (انسان) و گوشت (انسان) از کجا منتقل شده ؟"


فهیمه :  "می گم . . . اینها تمام حرکات و تعلیماتی بود که به قول معروف ما در اسرائیل یاد گرفته بودیم و اینها …"


بازجو   :   "یعنی اسرائیلی ها این کارها رو میکنن ؟"


فهیمه : "نه  اسرائیلی ها این کار رو نمیکنن! الان برای ما …"


بازجو   :   "یعنی اگه یه نفر که یهودی بود شما خونش رو می خوردید ؟"


فهیمه : "نه!!"


بازجو  : "اگه یه مسلمون ریش تراشیده بود یا یه مسلمون دو آتیشه حزب اللهی کدوم رو انتخاب می کردید ؟"


فهیمه : "معمولا مسلمون دو آتیشه حزب اللهی رو انتخاب می کردیم!"


دانلود ویدئوهای بازجویی کمیته تحقیق ریاست جمهوری از عوامل وابسته وزارت اطلاعات به سرویس های جاسوسی




در 11 قسمت 11 مگابايتي ( کيفيت صدا و تصوير عالي است ، لينک ها قابليت resume هم دارند)


mms://media.krsi.net/KRSI_Archive/interrogation/fast/part1.wmv


mms://media.krsi.net/KRSI_Archive/interrogation/fast/part2.wmv


mms://media.krsi.net/KRSI_Archive/interrogation/fast/part3.wmv


mms://media.krsi.net/KRSI_Archive/interrogation/fast/part4.wmv


mms://media.krsi.net/KRSI_Archive/interrogation/fast/part5.wmv


mms://media.krsi.net/KRSI_Archive/interrogation/fast/part6.wmv


mms://media.krsi.net/KRSI_Archive/interrogation/fast/part7.wmv


mms://media.krsi.net/KRSI_Archive/interrogation/fast/part8.wmv


mms://media.krsi.net/KRSI_Archive/interrogation/fast/part9.wmv


mms://media.krsi.net/KRSI_Archive/interrogation/fast/part10.wmv


mms://media.krsi.net/KRSI_Archive/interrogation/fast/part11.wmv


ميتوانيد آنلاين تماشا کنيد و يا براي دانلود در DOWNLOAD MANAGER خود COPY & PASTE کنيد (در ضمن فکر ميکنم DAP فرمت MMS را پشتيباني نمي کند من IDM را پيشنهاد ميکنم)




نحوه انجام قتلهای زنجیره ای نیز تاییدی بر این موضوع است از جمله قتل فروهرها رهبر حزب ملت که جسدشان بعد از ضربات بسیار چاقو تکه تکه شده بود.


احمدی نژاد نیز دارای دوستان بسیار نزدیکی از جمله بقائی مامور وزارت اطلاعات، رئیس فعلی سازمان میراث فرهنگی و دوست نزدیک مشائی است که مکررا متهم به همجنس بازی می باشد.


اسفندیار رحیم مشائی (پدر زن پسر احمدی نژاد و رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی) نزدیکترین دوست و خویشاوند احمدی نژاد است که به پیشگوی احمدی نژاد معروف است. اسفندیار رحیم مشائی بخاطر اظهاراتی از قبیل ارتباط با امام زمان و گرفتن دستور از او، دیده شدن حالات عجیب از وی، ارتباط با افرادی که با جنیان و ارواح در ارتباط اند، سفرهای مداوم به هند و ارتباط مستمر با مرتاض 400 ساله زرتشتی هندی و تاثیر و نفوذ شگفت آور او در احمدی نژاد، بطوریکه احمدی نژاد خود را مرید او معرفی می کند.


علامات شیطانی انجمن فراماسونری


ریشه های اعتقادی انجمن فراماسونری بر پایه آموزه های شیطان پرستی بنا شده است.


علامت انجمن فراماسونری، گونیا و پرگار و یک حرف G است، در وسط علامت، حرف G  از کلمه Goat گرفته شده که به معنی بز است. این بز همان بافومت یکی از اساطیر یونان باستان بوده که به عنوان نماد اصلی شیطان شناخته شده و از مهمترین و مقدس ترین نمادهای شیطان است که در مراسم شیطان پرستی و انجمن فراماسونری مورد استفاده می باشد. اگر به شکل سمت چپ که به مجسمه شیطان معروف است دقت کنید متوجه می شوید که صورت شیطان بسیار شبیه بز است و در شکل سمت راست نیز ستاره پنج پر برعکس (پنتاگرام) را می بینید که صورت شیطان در آن قرار گرفته، این ستاره برعکس به ستاره شیطان پرستان (پنتاگرام) شناخته می شود.



شکل سمت راست ستاره پنج پر برعکس یا پنتاگرام  و  شکل سمت چپ تصویر شیطان


آنتوان لاوی و دخترش در کلیسای شیطان


جان کری و آنتوان لاوی موسس کلیسای شیطان


مراسم عضو گیری در یک انجمن فراماسونری (به مجسمه شیطان توجه کنید.)


یک عضو جدید در حال انجام مناسک شیطانی عضو گیری در یک انجمن فراماسونری


جرج بوش و بقیه دوستان فراماسونش در یک لژ ماسونی


علامتهای مختلف شیطانی که  دارای معانی راز آمیز است. این علامت ها توسط فراماسونها و شیطان پرستان استفاده می شود.


عکس زیر مربوط به سفر احمدی نژاد به تبریز


در این عکس احمدی نژاد کت مشکی رنگ به تن دارد و جوان تبریزی در حال نشان دادن علامت بوزقورد با دستان خود به احمدی نژاد است. (علامت بوزقورد نماد گرگ خاکستری در افسانه های ترک هاست.)


شاخ شیطان (Cornuto)  یا  بوزقورد  (Bozqurd)


بسیاری معتقدند که عکس احمدی نژاد متعلق به سخنرانی ایشان در شهر مرند، در تبریز است که وقتی مردم تبریز علامت بوزقورد (Bozqurd) را نشان دادند احمدی نژاد هم همان علامت بوزقورد را در پاسخ به مردم تبریز نشان داد.


اما حقیقت چیز دیگری است :


عکس بالا مربوط به سفر ایشان به تبریز است که کت مشکی به تن دارد اما در عکس پایین احمدی نژاد کاپشنی سفید رنگ به تن دارد که نشان می دهد مربوط به سفر احمدی نژاد به تبریز نیست.


اما از همه مهمتر این مسئله است که احمدی نژاد بدون اطلاع از علامت بوزقورد، علامت شاخ شیطان را که مدتها پیش آموخته بود در پاسخ به مردم تبریز نشان داد.


در عکس های زیر احمدی نژاد علامات دستهای شیطان پرستان و فراماسونها را نشان می دهد.




علامت بوزقورد


در نگاه اول دو علامت شاخ شیطان (Cornuto) و بوزقورد (Bozqurd) شبیه به هم هستند اما تفاوت آشکار و مهمی دارند که آن دو را از یکدیگر متمایز می کند.


دو انگشت اشاره و کوچک (عمودی) در علامت بوزقورد، نشان گوشهای گرگ و دو انگشت وسط بعلاوه انگشت شست که رو به جلو خم شده و به هم متصل اند، نشان دهنده پوزه گرگ هستند.
علامت شاخ شیطان Cornuto

اما در علامت شاخ شیطان (Cornuto)  دو انگشت وسط رو به پایین خم می شوند و دو انگشت اشاره و کوچک (عمودی) هم نشان دهنده شاخ شیطان هستند.


در شکل های زیر که افراد ترک علامت بوزقورد را نشان می دهند کاملا مشخص است که دو انگشت وسط خم شده و به انگشت شست متصل اند.



در شکل زیر تفاوت آشکار علامت شاخ شیطان در دستهای احمدی نژاد را با علامت بوزقورد مشاهده می کنید.


عده ای معتقدند که فراماسون ها یا شیطان پرستان فقط با یک دست علامت شاخ شیطان را نشان می دهند که نادرست می باشد، عکس ها را مشاهده کنید :


تعدادی از فراماسون های بزرگ جهان :










راسپوتین ، والتر اشتين ، کاندولیزا رایس و   مشائی , استادان شیطانی


تزار  ، هیتلر ، بوش و   احمدی نژاد  شاگردان شیطانی


احمدی نژاد بارها ادعای حالات روحانی و خصوصا ارتباط با "امام زمان" کرده و خود را یک مسلمان افراطی نشان می دهد.


جرج بوش رئیس جمهور سابق امریکا نیز برای خود ادعای حالات روحانی داشته و خود را یک مسیحی افراطی (مذهبی) نشان می دهد. از جمله اظهار نظرهای معروف جرج بوش که مدعی حالات و ارتباطات روحانی شده در مورد جنگ عراق بوده که گفت : "از سوی مسیح به من الهام شد که به جنگ عراق بروم."


این اظهار نظر نه تنها به معنی ادعای جرج بوش به ارتباط با "مسیح" و نیروهای ماورالطبیعه بوده بلکه نمایانگر جرج بوش به عنوان نماینده "مسیح موعود" در زمین است.


راسپوتین استاد تزار ، والتر اشتين استاد هیتلر ، کاندولیزا رایس استاد بوش و اسفندیار رحیم مشائی استاد آموزه های شیطانی احمدی نژاد است. اگر در احوال این افراد دقت کنید متوجه رابطه هایی عجیب بین این استاد و شاگردها می شوید.


راسپوتین ، والتر اشتين ، کاندولیزا رایس و اسفندیار رحیم مشائی استادان آموزه های شیطانی و شیطان پرستی به شاگردانی بودند که بزرگترین  حادثه ها و جنایات را در حافظه تاریخ ثبت کردند. این شاگردان باید می آموختند که چگونه با استفاده از این آموزه های شیطانی اهداف شیطانی اربابان شیطان پرست و زرسالار خود را به اجرا در آورند.


این آموزه های شیطانی بود که بسیاری از مصیبتها و جنگها از جمله جنگ جهانی اول و دوم  را آفرید که منجر به وقوع جنایاتی باورنکردنی از جمله قتل عام میلیون ها انسان معصوم و بی گناه شد. بنا بر اعتقاد فرقه های راز آمیز و شیطانی زمان اجرای نظم نوین جهانی در سال 2012 خواهد بود که با جنگ جهانی سوم آغاز خواهد شد.




ادامه دارد ....................
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه خوانندگان در رابطه با این شماره خبرنامه را می توانید در آدرس زیر بخوانید و یا دیدگاههای خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پایان شب سیه سپید است
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

--
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "iran7031" group.
To post to this group, send email to iran7031@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
iran7031+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/iran7031?hl=en?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر