۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

{~ Tazehaa Group ~} تازه های سینما



نظرات متفاوت چند نویسده سینمایی درباره سریال‌های ماه رمضان
کدام سریال شب‌های رمضان موفق‌تر است؟




 با نزدیک شدن به نیمه ماه مبارک رمضان سریالهای شبانه تلویزیون که ویژه این ایام آماده شده است مخالفان و موافقان زیادی را با خود همراه کرده است که نظرات کارشناسان در این رابطه قابل توجه است.
حسين سلطان‌محمدي» عضو انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران در مورد مجموعه تلويزيوني «جراحت» ساخته محمدمهدي عسگرپور، اظهار داشت:
سريال «جراحت»، روايت خود را به شكلي تازه و روان دستمايه خود قرار داده است و در طول پخش بسيار ديده شده كه اين سريال دوست دارد نحوه سالم زندگي كردن و ارتباط سالم را به نمايش بگذارد.
وي در ادامه افزود: تم سريال با دستمايه قرار دادن صيغه محرميت دو جوان در كنار گرايشات و ديدگاه‌هاي مختلف سنتي آغاز شده و استفاده از اين ترفند كه در پايان هر قسمت، چند پلان از قسمت بعدي پخش مي‌شود، كنجكاوي فراواني براي مخاطب به همراه دارد و يك نوع آوري جديد در سيما به شمار مي‌رود.
اين منتقد در ادامه افزود: داستان سريال «جراحت» به نوعي بارگذاري بين چند نيروي جامعه است كه مي‌خواهند براي فرزندان خود آينده روشني ترسيم كنند و در اين ميان نيت همه خير است، اما در اين مسير به تضاد رسيده‌اند و اين مجموعه يك هشدار به خانواده‌ها مي‌دهد و به نوعي بازتاب شرايط فعلي جامعه نيز هست و مي‌توان به اين نتيجه رسيد كه با تكيه بر اصول و قواعد مي‌توان به دوستي و صلح دست پيدا كرد.
سلطان‌محمدي تصريح كرد: سريال «جراحت» خط داستاني جذاب و جديدي دارد كه يك مدل ديگر آن كه در سينما نيز ديده شد، فيلم سينمايي «مصائب شيرين» ساخته عليرضا داوودنژاد است كه در آن فيلم نيز دو زوج همديگر را دوست داشتند و در نهايت خانواده‌ها به نفع اين زوج و فرزندان خود، كوتاه آمدند.
اين منتقد در ادامه افزود: سريال «جراحت» در مقايسه با ساير سريال‌هاي در حال پخش ماه مبارك رمضان، كم سابقه و بي‌نظير است چرا كه نوع و نحوه روايت تمامي مخاطبان را به تامل وا مي‌دارد و در اين ميان والدين به فكر فرو مي‌روند كه در حادث شدن چنين رفتاري واكنش منطقي را اعمال كنند.

سلطان‌محمدي اظهار گفت: «سعيد نعمت الله» متن يك‌دستي نوشته و داستان سريال «جراحت» خوب روايت مي‌شود. اين منتقد در ادامه در مورد رتبه‌بندي سريال‌هاي ماه مبارك رمضان نيز خاطرنشان كرد: به نظر من سريال «جراحت» يك سرو گردن از ساير سريال‌ها ديگر جلوتر است و در كنار آن سريال‌هاي «ملكوت» و «در مسير زاينده رود» براي مخاطبان قابل فهم‌تراند و سريال «نون و ريحون» نيز روايت سختي دارد اما تلاش كرده تا عامه پسند باشد.
وي در ادامه در مورد بازي‌هاي سريال «جراحت» نيز گفت: «آتنه فقيه نصيري» و «امين تارخ»، بازي‌هاي قابل قبولي دارند اما «ثريا قاسمي» ( مامان لطيفه) خوب بازي نكرده و «رامين راستاد» و پدرش نيز كاملا منفعل هستند.

«ملكوت» گرفتار اغراق است/

حسن شيخ حائري "منتقد"می گوید: مجموعه «نون و ريحون» نيز سريال مخاطب محور است، اما متن و كارگرداني يكدستي ندارد و اين باعث مي‌شود برخي قسمت‌ها خوب، اما بيشتر قسمت ها شاهد افت محسوس باشد.
وي با اشاره به اينكه مجموعه «در مسير زاينده رود» كارگرداني و متن قابل دفاعي دارد، اظهار داشت: اما مشكل جدي آن در استفاده ناصحيح از لهجه اصفهاني است. با اين حال اين سريال نمره قبولي مي گيرد.
عضو انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران يادآور شد: سريال «جراحت» تقريبا تمامي عوامل موفقيت يك مجموعه تلويزيوني را دارد، به عبارت ديگر كارگرداني ريزبينانه محمدمهدي عسگرپور در كنار يك فيلمنامه دقيق و بازي هاي روان ثريا قاسمي، امين تارخ و علي عمراني ما را مجاب مي‌كند كه «جراحت» را بهترين مجموعه ماه رمضان امسال بدانيم.
وي همچنين در مورد مجموعه تلويزيوني «ملكوت» ساخته محمدرضا آهنج، خاطرنشان كرد: سريال «ملكوت» ضعيف‌ترين مجموعه امسال تلويزيون است و با اطمينان مي‌توان گفت تا زماني كه وضعيت مشاوره‌هاي تخصصي و جلوه‌هاي ويژه براي ساخت آثار ماورايي، بهبود نيابد، بهتر است از اين دست سريال‌ها نسازيم.

سريال‌هاي امسال ماه مبارك رمضان، حس نوستالژيك سال‌هاي گذشته را ندارد/

«سيدرضا صائمي» عضو انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران در مورد سريال‌هاي در حال پخش تلويزيون در ماه مبارك رمضان، اظهار داشت: در مجموع مي‌توان گفت كه سريال‌هاي امسال ماه مبارك رمضان، حس نوستالژيك سال‌هاي گذشته را ندارد و در كنار آن تا به حال با مخاطبان هم ارتباط برقرار نكرده‌اند.

** «در مسير زاينده رود» لهجه‌ها خوب در نيامده است
وي در ادامه در مورد مجموعه تلويزيوني «در مسير زاينده رود» ساخته حسن فتحي، نيز اظهار داشت: «حسن فتحي» در تلويزيون تا به حال سريال‌هاي بي‌نظيري مانند: «ميوه ممنوعه»، «شب دهم» و ... را دارد اما در اين سريال، قصه خوبي را انتخاب نكرده و در كنار آن لهجه‌ها نيز درنيامده است.

** «پرديس افكاري» يكي از محاسن سريال «در مسير زاينده رود» است
اين منتقد در ادامه به محاسن اين سريال نيز پرداخت و افزود: يكي از امتيازات اين سريال، بازي خوب «پرديس افكاري» است كه بعد از بازي‌هاي متوالي در نقش‌هاي كليشه‌اي و خشن توانسته اين نوع كليشه را خوب بشكند و در كنار آن در اين سريال متفاوت ظاهر شده است.

وي در ادامه افزود: بعد از گذشت چند قسمت متوالي از اين سريال، حالا مي‌توان گفت كه سريال تازه در حال راه افتادن است، تعليق در اين سريال در حال جريان است و قصه حالت گرمي به خود گرفته است.

** «جراحت» فيلمنامه‌اي تكراري دارد
صائمي در ادامه در مورد سريال «جراحت» ساخته محمد مهدي عسگرپور، اظهار داشت: شخصيت «امين تارخ» (بزرگ) در اين سريال خيلي شبيه به دكتر سريال «اغماء» ساخته سيروس مقدم، است.
وي در ادامه افزود: يكي از مشكلات اين سريال، فيلمنامه تكراري است و تمايل بيش از حد «سعيد نعمت‌الله» نسبت به استفاده از موضوع‌هاي مانند: كينه، انتقام، مناسبت‌هاي آدم‌هاي زخم خورده و ... را نمي‌فهمم.
وی افزود:در كنار آن او علاقه شديدي به جنس سينمايي «مسعود كيميايي» دارد و به نظر من اگر «مسعود كيميايي» سريال «زير هشت» را ديده باشد، در كار بعدي حتما از «سعيد نعمت‌الله» به عنوان فيلمنامه‌نويس و «منصور» (كامران تفتي) را به عنوان بازيگر انتخاب خواهد كرد.
حال سريال‌هاي متوالي «سعيد نعمت‌الله» را مثل: «رستگاران»، «زير هشت» و «جراحت» را كنار هم بگذاريم، من احساس مي‌كنم كه اين سريال‌ها از نظر متن خيلي شبيه به هم است.

** جاي سريال‌هاي «رضا عطاران» در ماه مبارك رمضان خالي است
سيدرضا صائمي در پايان اين گفت‌وگو نيز اظهار داشت: در مجموع در ماه مبارك رمضان، سريال‌ها در ژانر كمدي جواب مي‌دهد و اين تجربه تاريخي كاملا جواب داده است اما در اين ميان، جاي سريال‌هاي طنز قوي و پرمخاطب مثل كارهاي «رضا عطاران» در ماه مبارك رمضان خالي است و در مجموع مي‌توان تا اينجا به اين نتيجه دست پيدا كرد كه سريال‌هاي امسال ماه مبارك رمضان، حس نوستالژيك سال‌هاي گذشته را ندارند.


----------------------------------------------------------------------------------------

واکنش رضا رویگری به ضعف سریال‌های کمدی تلویزیون
جای خالی مهران مدیری و رضا عطاران در تلویزیون




در حالی که سریال جدید مهران مدیری قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود و رضا عطاران مدتهاست که هیچ برنامه ای برای تلویزیون کار نکرده است یک بازیگر مطرح سینما وتلویزیون در اظهاراتی عنوان کرده است که جای خالی مهران مدیری وعطاران در تلویزیون حس می شود .
رضا رویگری گفته است :مهران مدیری از جمله نوابغ سینما و تلویزیون به شمار می رود که با بهره گیری از تیم نویسندگی قدرتمند و هنر خلق ایده درجهت پیشبرد روایت اثر به نمونه ای مثالی در تاریخ تلویزیون بدل شده است و به همین علت در شرایط کنونی جای خالی عطاران و مدیری در تلویزیون حس می شود.
بازیگر فیلم "بوتیک" رضا عطاران را راوی قصه های شهر و ترسیم گر صفات مثبت و منفی جامعه با زبان کمدی دانسته است. به اعتقاد رضا رویگری: سبک رئالیستی عطاران، پرهیز از جلوه نمایی تکنیکی، ورود واقع گرایانه به بطن زندگی اجتماعی و ارائه تحلیل با زبانی روان و همه فهم از دلایل اصلی جذب مردم به مجموعه های این بازیگر به شمار می رود و رعایت اصل جذابیت در روایت جزئیات به ظاهر بی اهمیت وی را دارای یک سبک روایتی منحصر به فرد کرده است.
این اظهارات در حالی عنوان می شود که پیش از این ارگان رسمی سازمان صداو سیما یعنی روزنامه جم جم در یادداشتی باانتقاد از برنامه های طنز فعلی تلویزیونی ،طنزهای متعلق به سالهای قبل را بسیار موفق تر از برنامه های طنزی دانسته بود که هم اکنون از تلویزیون پخش می شود .

/مشکلی با عطاران نیست/

از سویی دیگر معاون سابق سيما چندی پیش درباره فعاليت «رضا عطاران» که پس از «بزنگاه» در تلويزيون فعاليتي نداشته، گفته بود : «رضا عطاران» مشکلي براي حضور در تلويزيون ندارد و مي تواند با اين رسانه همکاري کند.مرتضي ميرباقري در گفت وگو با فارس درباره شايعاتي پيرامون ممنوع الفعاليت شدن رضا عطاران در تلويزيون گفته بود : ما مشکلي براي حضور عطاران در تلويزيون نداريم و ايشان مانند سابق مي توانند با اين رسانه همکاري کنند.
وي افزوده بود : آقاي عطاران تا به حال طرحي براي ساخت سريال يا تله فيلم به ما ارائه نداده است و ما براي همکاري با ايشان مشکلي نداريم.


----------------------------------------------------------------------------------------

نظرسنجی تازه سایت "سینمای ما" درباره سریال‌های ماه رمضان ادامه دارد
رقابت نزدیک «در مسیر زاینده رود» و «جراحت» برای جلب رضایت مخاطبان تلویزیون

نظرسنجی تازه سایت "سینمای ما" به سریال‌های تلویزیونی ماه رمضان امسال اختصاص پیدا کرده است. از کاربران سایت پرسیده‌ایم:

به نظر شما کدام مجموعه‌تلویزیونی ماه رمضان رضایت بیشتر مخاطبان را جلب کرده است؟


تا این لحظه، سریال «در مسیر زاینده رود» با
31.39 % آرا پیشتاز جلب رضایت بینندگان است و با فاصله اندکی پس از آن، «جراحت» با 30.02% آرا قرار دارد.
سریال «نون و ریحون» 10.46 % آرا را دارد و رتبه آخر هم به «ملکوت» با 9.95 %اختصاص پیدا کرده است... 18.18 %  هم با انتخاب گزینه هیچکدام از سریال‌ها اعلام نارضایتی کرده‌اند.


شما می‌توانید تا آخر ماه رمضان و پایان این چهار سریال در این نظرسنجی شرکت کنید و رقابت داغ بین این مجموعه‌ها ادامه خواهد داشت. باز هم لازم به ذکر است که نظرسنجی سایت "سینمای ما" برای رسیدن به نتایج نزدیک به واقعیت با تمهیدات نرم‌افزاری خاص طراحی شده و هر کاربر یا IP فقط یک بار می‌تواند در طول مدت هر نظرسنجی رای بدهد. برای شرکت در نظرسنجی به بخش نظرسنجی سایت در ستون سمت راست صفحه اول مراجعه و سریال موردنظرتان را کلیک کنید.


----------------------------------------------------------------------------------------


آخرين خبرها از پروژه «جنوب آسماني» ساخته جمال شورجه
بازيگر محجبه مصري به پروژه سينمايي جنگ 33 روزه پيوست



حنان ترك بازيگر محجبه مصري با بازي در فيلم سينمايي «جنوب آسماني» به‌كارگرداني جمال شورجه كه به موضوع جنگ 33 روزه سال 2006(1385) مي‌پردازد، موافقت كرد.
بر اساس اين گزارش، اين فيلم كه با عنوان «جنوب آسماني» و با همكاري يك تيم 50 نفره در جنوب لبنان در حال ساخت است كار فيلمبرداري خود را عصر شنبه 23 مرداد ماه در روستاي برج الحال شروع كرد.
فيلم «جنوب آسماني» براساس حوداث مستند و واقعي جنگ33روزه رژيم صهيونيستي عليه لبنان ساخته مي شود كه با همكاري مشترك بنياد سينمايي فارابي، حزب‌الله و دولت لبنان در دست تهيه است.
بنا به گزارش پايگاه مصري «نورت» در كنار حنان ترك، همچنين «كنده علوش» از سوريه و «كارمن لبس» و «يوسف الخال» از لبنان به بازي خواهند پرداخت.
«جنوب آسماني» اولين مشاركت حنان ترك در يك فيلم لبناني و ايراني است و همچنين «كنده علوش» نيز پيش از اين در فيلم «تيزبيني» ساخته عباس رافعي بازي كرده است.
به گزارش فارس، 23 مرداد «جواد شمقدري» معاونت امور سينمايي به همراه «سيد احمد ميرعلايي» مدير عامل بنياد سينمايي فارابي در مراسم افتتاح ساخت فيلم سينمايي «جنوب آسماني» در لبنان حضور يافتند.
معاون سينمايي كشورمان در اين ديدار با تاكيد بر اهميت ساخت قوي فيلم جنوب آسماني اظهار داشت كه يكي از سينماگران مطرح ايران در عرصه جنگ به نام آقاي شورجه كارگرداني اين فيلم را عهده‌دار است و بازيگران آن از لبنان و مصر و ايران است.
اين فيلم با حضور معاون سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و «غضنفر ركن‌آبادي» سفير جمهوري اسلامي ايران و مدير كل وزارت اطلاع‌رساني لبنان كار فيلمبرداري خود را عصر شنبه 23 مرداد ماه در روستاي برج الحال شروع كرد


----------------------------------------------------------------------------------------




فیلم سینمایی شکلات داغ مهرماه اکران عمومی می شود



براساس برنامه ريزي هاي انجام شده اين اثر سينمايي پس از پايان اكران عيد فطر به نمايش عمومي مي رسد. اين فيلم جايگزين فيلم سينمايي از ما بهترون در گروه سينمايي عصر جديد خواهد شد.
شكلات داغ نخستين اثر بلند سينمايي حامد كلاهداري است كه در بيست و هشتمين جشنواره بين المللي فيلم فجر به نمايش درآمد و با استقبال عمومي از سوي منتقدان روبرو شد.
در خلاصه داستان فيلم با مضموني اجتماعي آمده: يك كافي شاپ با مشتري هاي ثابت و هميشگي اش توسط جواني اداره مي‌شود. ورود يك زن جوان به اين كافي شاپ دنج و آرام همه چيز را دستخوش تغييرات مي كند كه...
در فیلم سینمایی شکلات داغ بازیگرانی همچون:نیکی کریمی,حامد کمیلی,فريبرز عرب‌نيا,عليرضا خمسه و داريوش ارجمند به ایفای نقش پرداخته اند.
از دیگر عوامل:کارگردان و تهیه کننده:حامد کلاهداری/صدابردار:حسین زاهدی/چهره پرداز:مهین نویدی/تدوینگر:سیامک مهماندوست/موسیقی:کارن همایونفر/مدیرتولید:مرتضی متولی.


----------------------------------------------------------------------------------------


الناز شاکردوست طراح لباس فیلم اینجا تاریک نیست شد

الناز شاکردوست علاوه بر بازی در فیلم اینجا تاریک نیست به عنوان طراح لباس این پروژه سینمایی انتخاب شد و با تکمیل عوامل تصویربرداری این فیلم سینمایی هفته دیگر آغاز می شود.

در آخرین خبرهای رسیده از ساخت فیلم سینمایی اینجا تاریک نیست به تازگی نگین سلطانی نیز به لیست بازیگران اضافه شده است و همچنین الناز شاکردوست به عنوان طراح لباس انتخاب شده است.
طی روزهای آینده چند بازیگر دیگر هم به لیست عوامل اضافه خواهند شد و طبق گزارشات رسیده فیلم در تاریخ 13 شهریور کلید می خورد.
در حال حاضر بازیگرانی که می خواهند در این فیلم به ایفای نقش بپردازند عبارت است از:الناز شاکردوست,مصطفی زمانی,پولاد کیمیایی,نگین سلطانی,رضا یزدانی و....
از دیگر عوامل فیلم:کارگردان:محمدرضا خاکی/تهیه کننده:داریوش بابائیان/مدیر فیلمبرداری:محمدرضا سکوت/مدیر تولید:فهیمه ساعی/طراح صحنه:امیر بنایی/طراح لباس:الناز شاکردوست/برنامه ریز:محسن اورنگ/منشی صحنه:شیدا یوسفی/مجری طرح:هادی انباردار.


----------------------------------------------------------------------------------------


فیلم یک اشتباه کوچولو به زودی اکران می شود

فیلم سینمایی یک اشتباه کوچولو با ثبت قرارداد جهت اکران عمومی در گروه آفریقا در مهر ماه اکران عمومی خواهد شد.این فیلم با داشتن داستانی متنوع می تواند فروش خوبی را در سینماها داشته باشد. داريوش بابائيان در این رابطه گفت: اين فيلم مي‌تواند بعد از مدت‌ها كه سينمايي ايران با ريزش مخاطب روبرو شده است دوباره پاي تماشاگران را به سالن‌هاي سينما باز كند چا كه از هر لحاظ قابيلت‌‌هاي فراواني دارد و مي تواند يكي از فيلم‌هايي باشد كه امسال از مرز يك‌ميليارد تومان در تهران عبور كنند.
يك اشتباه كوچولو را محسن دامادي كارگرداني كرده و بازيگراني چون امين حيايي، محمدرضا شريفي‌نيا، مريلا زارعي، شيلا خداداد، روشنك عجميان، سيدابراهيم بحرالعلومي، مژگان بيات در آن بازي كرده‌اند.
ساير عوامل سازنده اين فیلم سینمایی عبارتند از: تهيه كننده و مدير توليد: داوود موثقي، فيلمنامه‌نويس و كارگردان: محسن دامادي، مدير فيلمبرداري: حسين ملكي،انتخاب بازيگران: محمدرضا شريفي‌نيا، مدير تداركات: حميد پرهيز ،مشاور توليد و مدير روابط عمومي: سيد ابراهيم بحر‌العلومي، مدير برنامه‌ريزي و دستيار يك كارگردان: تينا پاكروان، دستيار دوم كارگردان: مريم بحرالعلومي، منشي صحنه: سحر غمخوار،صدابردار: محمود خرسند.


----------------------------------------------------------------------------------------



موضع رسمی سازمان صدا و سیما درباره پخش "ربنا"ی استاد شجریان
آقاي شجريان به خاطر مواضع ضد انقلابي و مواضع بدي كه عليه مردم كشور خود گرفته ديگر صلاحيت‌ حضور در قلب مردم را ندارد

معاون سيما درباره پخش ربنا با صداي محمدرضا شجريان از صداوسيما در ماه مبارك رمضان گفت: شجريان به خاطر مواضع ضد انقلابي خود ديگر صلاحيت كافي براي حضور در قلب مردم را ندارد. مرتضي ميرباقري در حاشيه بازديد از پشت صحنه مجموعه تلويزيوني «نون و ريحون» كه هر شب از شبكه تهران پخش مي‌شود، درباره مواضع صداوسيما در مقابل پخش ربناي شجريان از سيما در جمع خبرنگاران گفت: آقاي شجريان به خاطر مواضع ضد انقلابي و مواضع بدي كه عليه مردم كشور خود گرفته ديگر صلاحيت‌هاي كافي براي حضور در قلب مردم را ندارد و خودش وجه خود را مخدوش كرده است.
وي گفت: ما اميدوار هستيم كه همچنان تا فرصت باقي است، ايشان برگردند و به تبع آن نظام هم دست لطف خود را به سر ايشان بكشد.


----------------------------------------------------------------------------------------


یادداشت حامد بهداد درباره "ربنا"ی استاد شجریان
مگر آن‌ها که پخش ربنا را ممنوع کرده‌اند غیر از ما هستند که می‌توانند ماه رمضان بدون ربنا داشته باشند؟!

حامد بهداد در یادداشتی که در یکی از هفته نامه ها منتشر شده است به تمجید از ربنای استاد شجریان پرداخته است. بهداد در یادداشت خود نوشته است: امروز به این فکر می کردم که چرا خاطره های مااز رمضان مدام کم می شود .مگر می شود ماه رمضان را بدون صدای ربنا سر کرد. چه طور دلشان می آید که چنین کاری راانجام دهند؟ خیلی دلم می خواهد بدانم که آیا این افطار به دل خودشان می چسبد وقتی تلویزیون یا رادیو را روشن می کنند و صدای ربنا از آن نمی آید .مگر آنها که پخش ربنا را ممنوع کرده اند خودشان غیر از ما هستند که می توانند ماه رمضان بدون ربنا داشته باشند؟! آیا آن روزه ،روزه می شود که با دل خوش و رغبت و رضایت نباشد ؟ مگر آن ضیافت الهی که می گویند چگونه تدارک دیده می شود ؟ ما با همین صدای اذان موذن زاده اردبیلی ،صدای ربنای شجریان و خاطرات شیرینی که داریم با میل روزه می گیریم وبا میل سر سفره افظار می نشینیم .حالا دل تک تک ما پر است از این اتفاق .کدام مصلحت مهم تر است از دل مومنانی که خوشند به این خاطرات و این نغمه های روحانی و جوانانی که بااین صداهای دلنشین و جاودانه جذب می شوند . ما صدای ربنا را در موبایل هایمان داریم .وقت افطار که می شود پای سفره افطار می نشینیم صدای تلویزیون را می بندیم و با صدای ربنا صبر می کنیم تا وقت افطار برسد.


----------------------------------------------------------------------------------------

فیلم تلویزیونی گوهر آماده پخش شد

با سپري شدن مراحل فني فیلم گوهر به كارگرداني منوچهر هادي، فيلم آماده نمايش شد. تدوين فيلم توسط كارگردان انجام شده و ساخت موسيقي و صداگذاري به ترتيب توسط كسري خديور و امير نوري انجام شد.
اين فيلم كه توسط سعيد دولتخاني نوشته شده‌ است، مضموني اجتماعي دارد و داستان زني به نام گوهر را روايت مي‌كند كه در محله‌اي در جنوب شهر زندگي مي‌كند و روزگار به سختي مي‌گذراند. يكي از چهار پسر قصد دارد يك شبه ره صدساله را طي كند و دزدي را انتخاب مي‌كند...
در اين فيلم تلویزیونی بازیگرانی همچون: محمدرضا داودنژاد، زهره حميدي، مهدي سلوكي، خاطره حاتمي، مريم خدارحمي، آزاده رياضي، عاطفه باقري، بهشاد شريفيان، محمدرضا اميرصادقي، كاظم افرندنيا و حسن شكوهي به ايفاي نقش مي‌پردازند.
از دیگر عوامل:نويسنده فيلمنامه: سعيد دولتخاني/ كارگردان: منوچهر هادي/ تهيه‌كننده و مجري طرح: داريوش بابائيان/ مديرتصويربرداري: اسماعيل آقاجاني/ صدابردار: آرش كيان‌ارثي/ مديرتوليد: فهيمه ساعي/ طراح صحنه و لباس: منوچهر هادي/ طرح گريم: حسين يزدي/ دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز: نغمه نظري/دستيار كارگردان: فرناز اميني/ منشي صحنه: مهتاب رضوي.


----------------------------------------------------------------------------------------


تصویربرداری فیلم تلویزیونی جدا افتاده به پایان رسید


تصویربرداری فیلم تلویزیونی جدا افتاده که به سفارش سیما فیلم در دست ساخت است به پایان رسید و تدوین این فیلم تلویزیونی توسط بهرام آب پرور آغاز شده است.
فیلم جدا افتاده دارای مضمونی اجتماعی می باشد که در خلاصه داستان آمده است:پیام حسابدار یک شرکت است و دل و به دختر صاحب شرکت بسته اما صاحب شرکت که سیامک نام دارد یک کلاهبردار حرفه ای است و همین، مشکلات فراوانی را برای پیام بوجود می آورد.
در این فیلم تلویزیونی بازیگرانی همچون:
سمانه پاکدل، بیژن امکانیان، پیام دهکردی، شیوا خسرومهر و فرهاد قائمی مهدوی.
از دیگر عوامل فیلم:کارگردان:مسعود آب پرور
،تهیه کننده:محمدرضا شفیعی،مدیر تولید: مجتبی برهانی زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حبیب قلی زاده، مدیر تصویربرداری: هاشم گرامی، صدابردار: مجتبی برهانی زاده، طراح چهره پردازی: بابک شعاعی، طراح صحنه و لباس: ولی خزایی، منشی صحنه: هادی شریعتی، تدوین و صدا گذاری: قاسم خدابنده لو، آهنگساز: کیوان کیارس، مدیر تدارکات: فریبرز پاخیریان.


----------------------------------------------------------------------------------------
>>> tazehaa.org <<<
----------------------------------------------------------------------------------------

--
دریافت این ایمیل به دلیل عضویت شما در گروه است
گروه اینترنتی تازه ها : tazehaa@googlegroups.com
شما هم به محفل 10000 نفری ما بپیوندید
براي دريافت مطالب بيشتر به اين آدرس مراجعه كنيد : http://groups.google.com/group/TAZEHAA
www.Tazehaa.org

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر