۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۰, شنبه

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه : اگر موسوی یا کروبی بر سر کار می آمدند مثل ...

 
 

Sent to you by Hot News via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com (Vahid) on 4/30/11

اين آدم‌ها در عمق وجودشان سرسوزنی به ولايت و روحانيت اعتقاد ندارند، آن‌ها اسلام بدون آخوند القا می‌کنند، امروز مشايی رييس جمهور اصلی است.
خبرنگاران سبز/سیاست:
اقتدارگرايان که با نيت حذف اصلاح طلبان و منتقدين خود با توهم براندازی نظام کودتا کردند و عده ای را بدون دليل به زندان و به شهادت رساندند، امروز با حذف تمامی رقبای سنتی خود، رحيم مشايی فتنه گر می نامند. يکی از بزرگ ترين گناهانی که خدا در قرآن اش سفارش به نهی آن کرده تهمت است که مدعيان اسلام دروغين حاکم بر ايران، به راحتی شب و روز بندگان خدا را با القاب مختلف برچسب می زنند. به باور ما احمدی نژاد و رحيم مشايی همانند تمامی کودتاگرانی هستند که بی سابقه ترين تقلب تاريخ کشور را انجام دادند. اگر اينها ذره ای ايمان به آخرت و تقوا داشتند، هيچگاه در کودتا شريک و سکوت نمی کردند.

به نقل از ايسنا ذوالنور، جانشين نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران که با اعتراف به کم و تکراری بودن هوادارن علی خامنه ای رسوايی بزرگی برای نظام به بار آورد، در سفر به مشهد در پاسخ به سوالی در خصوص دليل استمرار ارتباط احمدی‌نژاد با مشايی گفت: آقای احمدی نژاد دست به طناب پوسيده‌ آقای مشايی دارد، ايشان ارادت ويژه‌ای به آقای مشايی دارند و گفته‌اند "مشايی قله است" يا در جای ديگر گفته اند "در مسائلی که فکر ما از درک آن عاجز است، مشايی آن را درک می‌کند".

وی با بيان اينکه اگر موسوی يا کروبی بر سر کار می آمدند مثل بيل و لودر زير پايه‌های نظام می‌زدند، افزود: اين در حالی است که دولت فعلی در حال حرکت به سمت اهداف انقلاب است و اگر بخواهم از ۲۰ به دولت نمره بدهم، ۱۶ می‌شود و انحرافات به وجود آمده نيز با هوش و ذکاوت آقای رييس‌جمهور بر طرف می‌شود.

ذوالنور ابراز عقيده کرد: اين آدم‌ها در عمق وجودشان سرسوزنی به ولايت و روحانيت اعتقاد ندارند، آن‌ها اسلام بدون آخوند القا می‌کنند، امروز مشايی رييس جمهور اصلی است. دخالت در وزارتخانه‌های مختلف و نيز تقابل متکی و مشايی باعث برکناری متکی شد؛ همچنين مسائل‌ پيش آمده در وزارت اطلاعات و نمونه‌های ديگر حاکی از دخالت‌های مشايی دارد البته اين مسائل در مقابل خدمات دولت ناچيز است و مسير رييس‌جمهور هماهنگ با آرمان‌های نظام است و اميدوارم خداوند آقای رييس جمهور را شر اين آدم نجات دهد.

جانشين نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران با بيان اينکه طبق مبانی فکری آقای مشايی، مردم به سه دسته تقسيم می شوند، تصريح کرد: اول قشر ولايتی‌ها، دوم قشری که به آقای ناطق رای داده‌اند و قشر ميانی قشری هستند که اگر شب عاشورا پنج‌شنبه باشد، عزاداری می‌کنند و صبح جمعه به جاده چالوس و خوشگذرانی خود می‌روند، به نظر آقای مشايی چون اکثريت را قشر اخير تشکيل می‌دهند، پس نبايد مزاحم ماهواره و خوش گذرانی آن ها شويم، چرا که برايشان تفاوتی نمی‌کند چه کسی رای بياورد.

حجت‌الاسلام ذوالنور با بيان اينکه يک جريان انحرافی در دولت فعال است، افزود: اين جريان چون فکر می‌کند آمريکا باعث اصلی تحولات منطقه است، می‌گويد پس نبايد با حکام عرب ارتباط را از دست بدهيم که اين‌ها کج فهمی کامل است، همچنين CD به سوی ظهور که از اطرافيان آقای احمدی نژاد و مشايی تهيه شده است نمونه ديگری است که همه اين شرها از وجود آقای مشايی نشات می‌گيرد.

وی با بيان اينکه رييس‌جمهور اختياراتی دارد و عزل و نصب از جمله اختيارات اوست، ادامه داد: رييس‌جمهور اگر نتوانست با وزيری کار کند مختار است او را تعويض کند، اما گاهی اوقات عزل ها با هدف خاصی انجام می‌شود؛ مسائل به وجود آمده در وزارت اطلاعات حاکی از القائات آقای مشايی دارد که دنبال ليست انتخابات است چون مصلحی واقعيت‎ها را منتقل می‌کند پس بايد برود تا مانعی برای تفکرات مشايی نباشد.

 
 

Things you can do from here:

 
 

--
این پیام از گروه اخبار داغ رسیده است
"HOT NEWS" group.
برای عضویت ایمیل بزنید به:
hotreads@gmail.com
برای حذف عضویت ایمیل بزنید به
hotreads+unsubscribe@googlegroups.com
برای تنظیمات بیشتر
http://groups.google.com/group/hotreads?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر