۱۳۹۰ اردیبهشت ۹, جمعه

افزایش بازدید سایت

برای افزایش بازدید سایت یا وبلاگ شما
اماده تبادل لینک با  وبلاگ عکس روز هستیم
http://akharinaks.blogfa.com/


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بهتر کردن رنک آلکسا

بهترین روش بهبود رنک السا نوشتن محتوای باکیفیت است. با این کار می توانید مخاطبی مناسب و دائمی داشته باشید.
اما روش هایی هم وجود دارد که بوسیله آنها می توان رنک الکسا را بطور مصنوعی دستکاری کرد. نکته منفی این روشها اینست که تنها اثر کوتاه مدت دارند به این معنی که با انجام ندادن آنها رنک شما هم به حالت سابق بازخواهد گشت.

پس توصیه می کنم روی محتوای سایتتان کار کنید. مطالبی بنویسید که ارزش آنرا داشته باشد دیگر وبسایتها و وبلاگها به آن نوشته لینک دهند. لینک هایی که آنها به مطالب شما می دهند افزایش طبیعی ، تدریجی و مداوم ترافیک سایتتان و در نهایت بهبود رنک الکسا را باعث می شوند طوریکه می توانید با خیال آسوده بنشینید و بهتر شدن رنک سایتتان را مشاهده کنید بدون هیچ زحمت و تقلایی!
در ادامه ی مطلب ۸ روش را برای بهتر کردن رنک آکسایتان ببینید.
۸ روش سریع کاهش رنک الکسا :

  1. تولبار الکسا را نصب کنید. آنگاه وبسایت خودتان را homepage مرورگرتان کنید.
  2. ابزار رنک الکسا (یا همان Alexa rank widget ) که رنک سایت را در خود سایت به بینندگان نشان می دهد را از سایت الکسا بگیرید و در سایتتان بگذارید. حالا اگر بیننده های سایت بر روی آن widget کلیک کنند الکسا هر کلیک را به عنوان یک بازدید می شمرد حتی اگر آن بیننده تولبار الکسا را نداشته باشد.
  3. دیگران را تشویق کنید تولبار الکسا را نصب کنند. به خواننده های سایتتان، دوستانتان و همکارانتان درباره الکسا و مزایای تولبار آن بگوئید.
  4. در یک شرکت کار می کنید یا خودتان یک شرکت دارید؟ فرقی نمی کند، تولبار الکسا را روی همه سیستم های شرکت نصب کنید و آدرس سایتتان را در Homepage مرورگرها قرار دهید. البته این درصورتی تاثیرگذار است که هر سیستم یک IP address متفاوت داشته باشد.
  5. درباره اصول بهتر کردن رنک الکسا در سایتتان مطلب بنویسید. وبمسترها عاشق شنیدن راه های بهبود رنک الکسای سایتشان اند. آنها به شما لینک خواهند داد و ترافیک هدف دار (بیننده هایی با تولبار نصب شده) را روانه سایتتان می کنند.
  6. در فروم هایی که وبمسترها فعالیت دارند سایتتان را معرفی کنید. وبمسترها معمولا تولبار الکسا را نصب کرده اند.
  7. مطالبی که مرتبط با وبمستری بنویسید. یک بخش در سایتتان ایجاد کنید و در مورد وبمستری بنویسید. مثلا در مورد SEO.
  8. تبلیغات کنید. ترجیحا در جاهائیکه وبمسترها می بینند مثل فروم های وبمستری. ضمنا اثر تبلیغات شما دو برابر می شود اگر آگهی تان مرتبط با وبمسترها باشد.
--------------------------------------------------------------------------

تبادل لینک یکی از شیوه های اولیه برای بالا بردن ترافیک در سایت هستش که طرفداران زیادی هم هنوز در بین وبمسترها داره و تبادل لینک یکی از روشهای بسیار موثر برای بالا بردن رنک سایت در گوگل و آلکسا هستش.

برای تبادل لینک به نکات زیر دقت کنید:

موضوع سایت مقابل: اگر هدف شما از تبادل لینک افزایش بازدید و ترافیک هستش طبیعتا باید با سایتهایی تبادل لینک کنید که موضوعی مشابه موضوع سایت شما دارند.

مقدار ترافیک سایت مقابل: از مهمترین فاکتورهایی که باعث میشه شما تو یه تبادل لینک برنده باشید اینه که با چه سایتی با چه میزان ترافیکی دارید تبادل لینک میکنید. همیشه سعی کنید مدیران سایتهای پربازدید رو برای تبادل لینک متقاعد کنید.

رنک سایت مقابل: قبل از هر پیشنهادی برای تبادل لینک شما باید از رنک سایت مقابلتون باخبر بشید هم از رنک گوگل و هم از رنک آلکسا.

بررسی آماری سایت مقابل: قبل از تبادل لینک سایت موردنظرتون رو از طریق سایت مقابل تحلیل کنید:

----------------------------------------------------------------------------------------------

در این پست شما را با ابزارهایی که آلکسا در اختیار وبمسترها قرار میدهد آشنا میکنم.بطور خلاصه با استفاده از این ابزارها میتوان اطلاعات تماس وبمستر و عنوان و توضیحات یک سایت را ویرایش کرد.

در ادامه مطلب با ابزارهای آلکسا آشنا میشوید.

برای استفاده از ابزارهای آلکسا شما نیاز به بک اکانت دارید که میتوانید براحتی این اکانت را ایجاد کنید.

جهت اضافه کردن یک سایت به لیست اکانتتان بعد از ورود به آدرس http://www.alexa.com/account بر روی add site کلیک کنید.در صفحه ی جدید و در فیلد مخصوص آدرس سایتتان را وارد کنید و بر روی claim your site کلیک کنید.در این مرحله بایستی سایت موردنظر را به جهت مالکیت تایید کرد.با استفاده از یکی از دو روش پیشنهاد شده(آ پلود کردن یک فایل مخصوص یا اضافه کردن یک متاتگ به قالب سایتتان) سایتتان را میتوانید تایید کنید.

پس ار تایید شدن سایت شما میتوانید از امکانات زیر استفاده کنید:

edit info: در این قسمت شما میتوانید عنوانی برای سایتتان انتخاب کنید و شرح آن را بنویسید.همچنین میتوانید اطلاعات مربوط به وبمستر را در قسمتهای موردنظر وارد نمایید.

site info: در این قسمت شما میتوانید اطلاعات جامعی درباره ی وبسایتتان کسب کنید.اطلاعاتی که شامل رنک آلکسای سایت شما ,رنک سایت شما در کشورهای مختلف ,نحوه ی ورود به سایت شما با استفاده از کلمات کلیدی جستجو شده و بسیاری از اطلاعات مفید دیگر را مشاهده نمایید.

البته برای استفاده از این قسمت نیازی به داشتن اکانت نیست.شما میتوانید این اطلاعات سایت خود را به فرم زیر ببینید:

http://www.alexa.com/siteinfo/YOURDOMAIN.COM

Reviews:در این قسمت میتوانید درباره ی سایتتان بنویسید!

Get widgets: با استفاده از این ابزار میتوانید با تولید یک کد HTML وضعیت سایتها را در یک صفحه نمایش دهید.برای مثال میتوانید تاریخچه رنک آلکسا برای ۳ سایت مختلف را در یک گراف نمایش دهید.

برای بهتر کردن رنک آلکسا میتوانید از این پست استفاده کنید: بهتر کردن رنک آلکسا


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر