۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۰, شنبه

اختصاصی/ سران کودتا برای افشای برخی جنایات وغارتگری های اقتصادی علیه یکدیگر ...

خوانندگان گروه اخبار داغ: درباره صحت این مطلب نمیتوانیم قضاوتی داشته باشیم هرچند شواهد نشان میدهد که بخشهایی از آن درست است

 
 

Sent to you by Hot News via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com (.) on 4/30/11


خبرنگاران سبز / کارشناسان ایران سبز: در پی اوج گیری اختلاف بین سران حکومت و مشهود شدن بیش از پیش دامنه این درگیریها برای کسب قدرت مطلقه بین رهبر کودتا و رئیس دولت انتصابی ، کارشناسان ایران سبز اطلاعات تازه ای از رخدادهای پس پرده این درگیریها را منتشر کردند.
درگزارش جدید کارشناسان آمده است که تعدادی از نمایندگان ذی نفوذ مجلس بصورت محرمانه مامور شده اند تا تخلف های متعدد دولت احمدی نژاد و اطرافیان وی را در حوزه های سیاسی و اقتصادی شمارش کنند و مستندات لازم را برای استیضاح احتمالی وی آماده نمایند. این گروه از نمایندگان
مجلس با همکاری وزیر اطلاعات و وزیر کشور ، تا کنون فهرستی مشتمل بر 43 تخلف از قانون اساسی را تهیه کرده و با ارسال نامه ای برای علی خامنه ای از وی درخواست کرده اند در صورت تداوم یافتن امتناع احمدی نژاد از حضور در هیات دولت و اصرار بر عزل وزیر اطلاعات ، اجازه دهد تا آنها رئیس دولت را استیضاح و رای عدم کفایت او را صادر کنند. این درحالی است که تا کنون نامه نمایندگان از سوی دفتر علی خامنه ای بی پاسخ مانده است.

در همین حال علی اکبر ولایتی و حبیب الله عسکر اولادی به همراهی وحید حقانی (از اعضای ارشد دفتر آیت الله خامنه ای و نزدیک ترین فرد به مجتبی خامنه ای ) ماموریت یافته اند تا بعنوان میانجی ، بحران پیش آمده بین علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد را حل و فصل کنند که تاکنون نتیجه ای جز تشدید اختلاف ها در بر نداشته است. این گزارش همچنین حاکی است که وحید حقانی خطاب به احمدی نژاد و به نقل از مجتبی خامنه ای هزینه های گزافی که نظام حاکم برای روی کار آمدن دولت دهم متحمل شده را یاد آوری کرده و تلویحا تهدید کرده است شرایطی فراهم نشود که رهبری ناچار شود اجازه استیضاح را به مجلس بدهد . تهدیدی که نه تنها باعث عقب نشینی احمدی نژاد نگردید بلکه سبب شد وی دفتر رهبری را به عنوان دولت سایه قلمداد نماید و خواستار عدم مداخله دفترعلی خامنه ای در تصمیمات سیاسی و اقتصادی شود. موضوعی که نشان می دهد مناقشه پیش آمده بیش از پیش دچار بن بست شده است.

از سوی دیگر پیرو تلاش های نمایندگان مجلس برای مستند سازی تخلف های مکرر دولت دهم و تهدید عملی دولت و نیز پس از دیدارهای بی نتیجه اعضای دفتر علی خامنه ای با احمدی نژاد ، وی با فراخواندن تعدادی از وزرا و افراد مورد اعتماد و نزدیک به خود کمیته ای را تشکیل داد تا تمامی مدارک را که می تواند بر علیه دولت نهم و دهم مورد استناد نمایندگان مجلس قرار گیرد ازدسترس آنها خارج ساخته و به مراکز امن منتقل شوند. همچنین احمدی نژاد این کمیته را مامور کرده است در اسرع وقت فهرستی از افراد سپاهی و امنیتی ، اعضای دفتر رهبری و نمایندگان مجلس که دولت را مورد سرزنش یا تهدید قرار داده اند فراهم شود تا در صورت طرح سوال یا استیضاح در مجلس مستندات تخلف های سیاسی و امنیتی و جنایاتی که بویژه در دو سال گذشته مرتکب شده اند را افشاء نماید و یا تلویحا با در اختیار داشتن آنها مطالبات خود از علی خامنه ای را افزایش دهد و وی را به عقب نشینی وادارد.

به عنوان مثال تاکنون فهرست اسامی 27 تن از فرماندهان سپاه ، نیروهای ارشد امنیتی و نزدیکان به دفتر رهبری
تهیه شده که هر کدام از آنان طی یک سال گذشته حداقل یکصد میلیون دلار از کشور خارج کرده اند. در این فهرست شماره حساب ها و مبالغ موجود در آنها ذکر شده که در صورت اوجگیری مناقشه و حضور احمدی نژاد در مجلس و پرداختن به تخلفات او ، آماده ارائه از سوی رئیس دولت کودتاست. اکثر حساب های مذکور در بانکهای پکن ، شانگهای ، استانبول ، بیروت ، دمشق ، دبی و ابوظبی گشایش یافته و نام سردار فیروز آبادی با رقمی بالغ بر 252 میلیون دلار حساب ارزی طی یک سال گذشته نیز در فهرست قرار دارد. در این لیست اسامی دیگری مانند سردار احمدی ، سردار شفیعی ، امیر حسینی ، سردار حیدری ، طائب ، سردار آصفی و سردار جباری نیز به چشم می خورد.

کارشناسان ایران سبز این توضیح را ضروری می داند که تمامی این نقل و انتقالات ارزی با هماهنگی و اطلاع دقیق شخص احمدی نژاد و علی خامنه ای انجام شده و بهانه آن نیز تحریم اقتصادی و نیاز به خرید های هسته ای یا نظامی و ....بوده و رقم آن طی سالهای اخیر به میلیاردها دلار بالغ می گردد که در گزارش های مکرری به آن اشاره شده است. اما طبیعی است در صورت وقوع رویدادهای سیاسی غیر مترقبه در عرصه سیاسی کشور افشاگری های فراوانی را که از سر استیصال و رفع مسئولیت و مظلوم نمایی است شاهد خواهیم بود.

به عبارت دیگر دو گروه درگیر در بحران درونی حکومت به یک اندازه در غارت سرمایه های ملی و ستم برملت ایران سهم داشته و مواجهه آنها با یکدیگر (که امری کاملا قابل پیش بینی بود ) بعنوان حقانیت هیچکدام تلقی نمی شود و آنچه برای دو گروه متخاصم اهمیتی ندارد سرنوشت ملت ایران است.

 
 

Things you can do from here:

 
 

--
این پیام از گروه اخبار داغ رسیده است
"HOT NEWS" group.
برای عضویت ایمیل بزنید به:
hotreads@gmail.com
برای حذف عضویت ایمیل بزنید به
hotreads+unsubscribe@googlegroups.com
برای تنظیمات بیشتر
http://groups.google.com/group/hotreads?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر