۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۹, پنجشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [10005] عطش‌ شکن‌ !

 
لاجرعه‌ی‌ عطش‌ شکن‌ ! روانه‌ شو در تن‌ِ من‌ ! 
 ریشه‌ی‌ من‌ فدای‌ تو ! تیشه‌ بزن‌ ! تیشه‌ بزن‌ ! 
 عطش‌ عطش‌ دویده‌ام‌ ، بی‌ تو به‌ من‌ رسیده‌ام‌ ! 
 بر تن‌ سایه‌های‌ شب‌ ، خط‌ و نشان‌ کشیده‌ام‌ ! 
 خسته‌ام‌ از حجم‌ِ قفس‌ ، خسته‌ام‌ از حبس‌ِ نفس‌ ! 
 حنجره‌ی‌ سبزِ مرا ، عطرِ ترانه‌ی‌ تو بَس‌ ! 
 قاصدک‌ِ قلّه‌ نشین‌ ! سیب‌ِ ترانه‌ را بچین‌ ! 
 عاشق‌ِ پَر شکسته‌ را ، رها کن‌ از خاک‌ زمین‌ ! 
 
 طلوع‌ هر غروب‌ِ من‌ ! بغض‌ِ همیشه‌ خوب‌ِ من‌ ! 
 قفل‌ِ قفس‌ را بگشا ! کلیدِ نقره‌کوب‌ِ من‌ ! 
 
 حادثه‌های‌ دَم‌ به‌ دَم‌ ، از عطشم‌ نکرده‌ کم‌ ! 
 شعر من‌ وُ نیازِ تو ، جوهرِ سرخ‌ِ این‌ قلم‌ ! 
 معجزه‌ کن‌ ! ساحره‌سوز ! خوب‌ِ همیشه‌ وُ هنوز ! 
 سکه‌ی‌ صد ستاره‌ را ، به‌ جامه‌ی‌ غزل‌ بدوز ! 
 در تن‌ِ من‌ شعله‌ بزن‌ ! دل‌ دل‌ِ پاک‌ِ ما شدن‌،
 از آخرین‌ بیت‌ِ صدا ، بِرِس‌ به‌ ابتدای‌ من‌ ! 
 وحشت‌ِ سایه‌های‌ بَد ، راه‌ِ تو را نکرده‌ سَد،
 قدم‌ قدم‌ روانه‌ شو ! تویی‌ بَلَدترین‌ بَلَد ! 
 
 طلوع‌ هر غروب‌ِ من‌ ! بغض‌ِ همیشه‌ خوب‌ِ من‌ ! 
 قفل‌ِ قفس‌ را بگشا ! کلیدِ نقره‌ کوب‌ِ من‌ ! 

یغما گلرویی


--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر