۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

در خواست شعر مرحله 17

با سلام مجدد به عاشقان شعر و موسیقی ، از مرحله 16 فقط یک بیت زیر به دست نیامده ، 4 شعر آن

از مجمر اصفهانی بود و یک بیت هم از عراقی .

تا كه در سلسله زلف تو آويخته ايم                                 رشته مهر زهر سلسله بگسيسته ايم

در مرحله 17 این 6 بیت انتخاب شده که تقدیم دوستان صاحبدل می شود . تندرست باشید

مخلص همگی دربندی

رنگارنگ 260 ،

من آن عهدي كه با موي تو بستم                                   به مويت گر سر موئي شكستم

رنگارنگ 261 ،

من اگر شكسته عهدم تو وفاي خود نگه كن          به خطاي من چه بيني به عطاي خود نگه كن

رنگارنگ 262 ،

در چمن هوروشان انجمني ساخته اند                         چشم بد دور بهشتي چمني ساخته اند

رنگارنگ 266ب ،

مدام فتنه از آن چشم مست مي ريزد                                ولي بجان من مي پرست مي ريزد

بكوي نا اميدي خانه دارم                                                  به صحراي جانان كاشانه دارم

تو شمع محفل انسي و وقت دادن جان                       خوش است گرد تو پروانه وار گرديدن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر