۱۳۹۰ خرداد ۵, پنجشنبه

bahoosh , dastane khandani,داستان خواندنی پزشک و مهندس

یک پزشک و یک مهندس در یک مسافرت طولانى هوائى کنار یکدیگر در هواپیما نشسته بودند.

پزشک رو به مهندس کرد و گفت: مایلى با همدیگر بازى کنیم؟

مهندس که می‌خواست استراحت کند محترمانه عذر خواست و رویش را به طرف
پنجره برگرداند و پتو را روى خودش کشید. پزشک دوباره گفت: بازى
سرگرم‌کننده‌اى است. من از شما یک سوال می‌پرسم و اگر شما جوابش را
نمی‌دانستید ۵ دلار به من بدهید. بعد شما از من یک سوال می‌کنید و اگر من
جوابش را نمی‌دانستم من ۵ دلار به شما می‌دهم. مهندس مجدداً معذرت خواست
و چشمهایش را روى هم گذاشت تا خوابش ببرد. این بار، پزشک پیشنهاد دیگرى
داد.

ادامه در لینک زیر
:http://www.peb30.mihanblog.com/post/169

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "موبايل-نرم افزار-بازي-ترفند" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به ali-dataj@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به ali-dataj+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/ali-dataj?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر