۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

زمینه چینی گسترده حامیان خامنه ای برای بازداشت مشایی



--
دوستان خود را به گروپ اهل ایران معرفی کنید واز انها بخواهید عضو گروپ شوند
این بهترین راه اطلاع رسانی است
برای عضو شدن کافی است یک ایمیل با این متن برای ما بفرستند
من می خواهم عضو گروپ اهل ایران شوم
ahleiran@gmail.com
به دلیل درخواستهای زیاد احتمال دارد عضویت شمابیش از 48ساعت طول بکشد
درغیر اینصورت می توانید اینجا عضو شوید
http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join
==============================

وزیر نفت حذف شده توسط احمدی نژاد، به قرارگاه خاتم الانبیاء رفت


فردا نیوز : در پی حذف مسعود میرکاظمی از وزارت نفت، وی کار خود را در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء آغاز کرد.
 
میرکاظمی هفته گذشته در دفتر این قرارگاهِ وابسته به سپاه واقع در شهرک غرب تهران مستقر گردید و گفته می شود مسوولیت یکی از پروژه های این قرارگاه را بر عهده گرفته است.
 
بر اساس گزارش ها، میرکاظمی تقریبا یک هفته ای است به بهانه ادغام وزارت نفت در نیرو – اما به نظر کارشناسان به دلیل اختلاف با رئیس دولت- از سمت خود برکنار شده است.
 
محمود احمدی نژاد، طی نامه‌هایی که صبح شنبه ٢۴ اردیبهشت ٩۰ به صادق محصولی، علی اکبر محرابیان و مسعود میرکاظمی ارسال کرده بود، از پایان دوران مسئولیت این سه وزیرِ رفاه، صنایع و نفت خبر داده و بلافاصله خود سرپرستی وزارت نفت را بر هفته گرفته بود. طی این مدت وی اقدام به تغییر برخی از مدیران کرده است

در حال حاضر نیز وزارت نفت بدون حضور وزیر مدیریت می شود و احمدی نژاد مسوولیت سرپرستی این وزارتخانه حساس کشور را برعهده گرفته است، که بنا به نظر نمایندگان مجلس و شورای نگهبان، این امر خلاف قانون می باشد.
 
در پی اخراج وزیر نفت از گردونه دولت و اعلام سرپرستیِ محمود احمدی نژاد بر آن وزارتخانه، شوراى نگهبان، سرپرستى وی بر وزارت نفت را خلاف قانون اساسى دانست.

به گزارش خبرگزارى فارس، شورای نگهبان، سرپرستی رییس دولت بر وزارت نفت را خلاف اصل ۱۳۵ قانون اساسى تشخيص داده است.
 
این امردر شرایطی است که به اذعان کارشناسان نفتی در حال حاضر صنعت نفت کشور بحرانی ترین وضعیت خود طی صد سال گذشته را سپری می کند. به گفته این کارشناسان در صورت آنکه سرمایه گذاری لازم در این بخش صورت نگیرد ظرف دوسال آینده صنعت نفت ایران در بحرانی قرارخواهد گرفت که رفع آن با مشکلات زیادی همراه خواهد بود.این در حالی است که در شرایط فعلی تولید نفت ایران با ٧٣۰ هزار بشکه کاهش روبه رو بوده اگرچه این رقم مورد تاکید بهارستانی هاست و دولتی ها رقم ٢۵۰ هزار بشکه ای را مورد تاکید قرارمی دهند.
 
اما ادامه روند کاهش روزانه تولید نفت ایران می تواند در پایان امسال خبر صقوط ایران از پله دومین صادرکننده و تولید کننده نفت اوپک را به همراه داشته باشد

بقایی، معاون اجرائی احمدی نژاد به 4 سال انفصال از مسئولیت محکوم شد


سایت الف :  حمید بقائی معاون اجرائی  احمدی نژاد با حکم دیوان عدالت اداری به 4 سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد.

 به گزارش الف حمید بقائی به  دنبال تخلفات عدیده در دوره ای که ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را بر عهده داشته، در دیوان عدالت اداری محکوم شده است.

 اما پس از صدور رای دیوان درباره تخلفات بقائی و صدور حکم قطعی، وی از اجرای آن استنکاف می ورزد و همین موضوع باعث می شود وی به 4 سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شود.

 وی تا این لحظه حاضر نشده است که این حکم را اجرا کند و به دنبال برگرداندن آن در دیوان عدالت اداری است.

 گفتنی است مطابق ماده ماده 37 از قانون دیوان عدالت اداری مصوب سال 85، در صورتی که محکوم‌علیه از اجراء رأی استنکاف نماید با رأی شعبه صادرکننده حکم، به انفصال موقت از خدمات دولتی تا پنج سال و جبران خسارت وارده محکوم می‌شود.

.

زمینه چینی گسترده حامیان خامنه ای برای بازداشت مشایی

آخرین نیوز : یکی از مبانی فراماسونری اومانیسم انسان گرایی است که در سخنان مشایی موج می​زند و متاسفانه در این اواخر بر محتوای سخنرانی رئیس​جمهور نیز تاثیر گذاشته است. بنده به نطق آقای احمدی​نژاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب اشاره می​کنم که ایشان در یک نطق کوتاه ده​ها بار به واژه مبتنی بر انسان اشاره داشته است.

به گزارش آخرین نیوز بعد از بازداشت شماری از اطرافیان رحیم مشایی طی روزهای گذشته از اواخر هفته  فشار شدیدی از جانب  برخی اصولگرایان  برای دستگیری و بازداشت مشایی وارد شده است.اگرچه تحلیل ها نشان می دهد این فضاسازی و برخورد حذفی ریشه در انتخابات مجلس و نزدیکی به زمان برگزاری آن دارد.

کلید این کار را سلیمی نمین زد .رئیس مرکز مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران اظهار داشت: امکان دارد مشایی نیز فردا به زندان بیفتد چون از ملک‌زاده‌ای که قبلاً به دلیل مشکلات اقتصادی اخراج شده، استفاده می‌کند و از فلان آدم ناسالم نیز استفاده‌هایی می‌برد.

اما این پایان ماجرا نبود چرا که رسایی هم مواضع شدیدی در این خصوص اتخاذ کرد.حجت‌الاسلام حمید رسایی عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس و از جمله حامیان محمود احمدی‌نژاد است که هر اندازه از عملکرد دولت دفاع کرده، به همان اندازه و از چند سال قبل مخالف جدی اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور بوده و منتقد دیدگاه‌ها و رفتارهای اوست.

مخالفت نماینده مردم تهران با رحیم مشایی ناشی از چندین ساعت‌ گفت‌وگو و مباحثه چهره به چهره و بی‌ پرده با رئیس دفتر رئیس جمهور است که وی را در نگاه رسایی به "الیاس " کابینه احمدی‌نژاد و منحرف‌کننده مسیر اصلی دولت نهم و دهم مبدل کرده است؛ در میان حامیان رئیس جمهور، رسایی تنها کسی بود که فرصت یافت در خصوص نقد مشایی در برنامه "دیروز، امروز، فردا " با علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد به مناظره بنشیند و انتقادات علنی خود را بیان کند که البته بعد از آن مناظره، برنامه چالشی "دیروز، امروز، فردا " برای مدتی تعطیل شد.

چندی پیش رسانه ها از تحت تعقیب بودن 25 نفر از اعضای باند انحرافی متصل به دولت نوشتند و پس از آن هم دادستان کل کشور با تائید ضمنی این خبر بدون اشاره به تعداد انها تاکید کرد که به اتهام آنها با جدیت رسیدگی می شود. از مهمترین افراد دستگیر شده امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری تهران بود که از نزدیکان صمیمی مشائی محسوب می شد.امیری فر که گفته می شد به دلیل حمایت از سی دی جنجالی ظهور نزدیک است به دست دستگاه قضائی افتاده است.

پیش از این گفته بود که مشائی با همه اصولگرایان فرق دارد و نماز شبش هم ترک نمی شود و حتما در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و رئیس جمهور می شود. از دیگر کسانی که گفته شد تحت تعقیب است فردی است به نام حسین .نون که کلیه فعالیت های رسانه ای گروهک انحرافی وابسته به دولت را برعهده داشته است.وی سالها پیش به اتهام هتاکی به سید حسن خمینی و آیت الله هاشمی و آیت الله جوادی آملی مورد پیگرد قرار گرفته بود.

هفته گذشته "كیاپاشا " مسئول ارشد نهاد ریاست‌جمهوری در ارتباط با تولید سی‌دی مستند انحرافی "ظهور بسیار نزدیك است " بازداشت شد. وی از دوستان ۲۰ ساله رئیس دفتر رئیس جمهور است كه در زمان تصدی مسئولیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان ایرانگردی و جهانگردی توسط اسفندیار رحیم مشایی مشاور رسمی وی بود.

روزنامه وابسته به سپاه: آغاز دور جدید عملیات روانی جریان انحرافی

جوان ( ار تفسیرهای اين روزنامه سپاه که بگذریم خبرهای آن موثق نمی باشند): بخش دوم سناریوی آشفته نمودن فضای جامعه توسط جریان انحرافی کلید زده شد .

در همین راستا اتاق فکر جریان انحرافی با توجه به وجود برخی سوابق امنیتی اعضای آن اقدام به راه اندازی مرکزی برای ساخت شایعه و پخش آن درجامعه نموده است (کاری که خود این روزنامه از ابتدای تاسیس خود کرده است).

این جریان برای تند کردن فضای سیاسی و بهره برداری های بیشتر و نشان دادن تعارض وتقابل با نظام وهمسویی با اصلاح طلبان ، تحرکاتی را از مدتها قبل آغاز نموده اند که بخش دیگری از این اقدامات با پخش شایعه بازداشت لیدر جریان انحرافی و برخی دیگر از چهره های دولتی نزدیک به این جریان وارد مرحله جدیدی شده است .

این شایعات مستقیم از محفل رسانه ساز جریان انحرافی و برای تند کردن جو جامعه بیرون می آید. با توجه به شرایط پیش آمده در روزهای آتی باید منتظر دور جدیدی از انتشار اخبار کذب و شایعات حول و حوش این جریان انحرافی باشیم.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر