۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۲, دوشنبه

بخت ایینه ندارم با صدای رفیعی


تقدیم به انهای که اندیشه نیک دارند
به انهای که گفتاره نیک دارند
به انهای که کردار نیک دارند

 

تصنیف  : بخت ایینه ندارم

خواننده :  داریوش رفیعی

 اشعار :  از سعدی وحافظ

بخت ایینه ندارم که در او می نگری
خاک بازار نیرزم   که در او می گذری
من چنان عاشق رویت که زخود بی خبرم
تو چنان فتنه خویشی که زمن بی خبر 
 یگفتم از دست غمت سر به جهان در نهم
نتوانم که به هر جا بروم در نظری
به فلک می رود اه سحر از سینه ما
تو همی بر نکنی  دیده زخواب سحری
 
..........................................
 
گفتم غم تو دارم  گفتا: غمت سر اید
گفتم که ماه من شو گفتا: اگر بر اید 
گفتم ز مهر ورزان رسم وفا بیاموز
گفتا : زخوبرویان این کار کمتر اید 
گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم
گفتا: که شب رو است او  از راه دیگر اید 
 
نسیم
استرالیا  
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر