۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۲, دوشنبه

شب انتظار با صدای داریوش رفیعی




سلام بر دوستان

تقدیم به دوست عزیزم

م- ن

شب انتظار

 





تصنیف :  شب انتظار

اهنگساز :  مجید  وفادار

ترانه  سرا   : معینی کرمانشاهی
اهنگ   :  در مایه دشتی

خواننده   :  داریوش رفیعی


شب به گلستان تنها
منتظرت بودم
باده ناکامی در هجر تو پیمودم
منتظرت بودم منتظرت بودم

ان شب جان فرسا من بی تو نیاسودم
وه که شدم پیر از غم ان شب وفرسودم
منتظرت بودم  منتظرت بودم

بودم همه شب دیده به ره تا به سحر گاه
 ناگه چو پری خنده زنان امدی از راه
غمها به سر امد
زنگ غم دوران از دل بزدودم
منتظرت بودم  منتظرت بودم
 
پیش گلها شاد وشیدا
می خرامید ان قامت موزونت
فتنه دوران دیده تو از دل وجان من شد ه مفتونت

در ان عشق وجنون مفتون تو بودم
اکنون از دل من بشنو تو سرودم
منتظرت بودم منتظرت بودم
منتظرت بودم منتظرت بودم
 
 نسیم
استرالیا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر