۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۷, شنبه

سپاه پاسداران برای کودتا آماده می شود



--
دوستان خود را به گروپ اهل ایران معرفی کنید
این بهترین راه اطلاع رسانی است
برای عضو شدن کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید
 http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join
یا یک ایمیل خالی به این ادرس بفرستید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com
اگر بازم برای عضو شدن دچار مشکل شدید این متن را به ایمیل پایین ارسال کنید
من می خواهم عضو گروپ اهل ایران شوم
ahleiran@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سپاه پاسداران برای کودتا آماده می شود


همزمان با اوجگیری اختلافات بین خامنه‌ای و احمدی نژاد و از آنجا که بیم پررنگ ترشدن این اختلافات می رود و احتمالا در هفته های آینده بین دولت و رهبری درگیریها اوج خواهد گرفت، منابع موثق از اجرای طرحی در سپاه پاسداران مبنی بر " طرح تجلی " می دهند .
Sepahe-Pasdaran-266x300.jpg
مطابق این طرح که کلیات آن ظاهرا اینبار بجای تصویب در شورای عالی امنیت ملی مستقیما با مقام رهبری هماهنگ شده است ، نیروی زمینی سپاه پاسداران با هماهنگی با نیروی مقاومت بسیج مسئول می باشند که در سه مرحله کنترل نظم و امنیت در سطح شهرها و نهادها و ادارات و وزارتخانه‌های دولتی و سپس پاکسازی را برعهده بگیرند .

یک مقام مطلع در مقر فرماندهی کل سپاه پاسداران معروف به « ساختمان طرح ۵۵ » که به ایران بریفینگ گفته است که : در ابتدایی ترین فاز این طرح که از مساجد و بسیج محلات آغاز می گردد قرار است از پایگاههای بسیج سراسر کشور نیروهایی انتخاب و کادر سازی شوند، تا اگر شرایط به گونه‌ای گردید که به تنش، تشنج و نهایتا بحران تبدیل شد ، شبکه‌ای در دسترس باشد که به عنوان مجریان این طرح اقدام ضربتی و فوری را انجام نمایند .

گفتنی است در دستورالعمل این طرح به نیروی بسیج دستور داده شده است که حتی المقدور از افرادی استفاده شود که نسبت به مقام ولایت فقیه وفاداری کامل داشته باشند و از نیروهای هوادار دولت و احمدی نژاد نبوده باشند .

به همین منظور در تمامی نواحی مقاومت بسیج در محلات از هفته گذشته یک عضو رسمی از سازمان حفاظت اطلاعات بسیج سپاه پاسداران مستقر شده است تا در روند کامل گزینش افراد بسیجی برای "طرح تجلی " قرار گیرد و بطور نوبه‌ای از هر پایگاه مقاومت بسیج نیز به صورت موردی سرکشی کند.

گفتنی است در دستوری که در کلیات "طرح تجلی" فرمانده کل سپاه پاسداران پاراف نموده است آمده است که : « باید ظرف کوتاهترین زمان ممکن در تمامی رده‌های زمینی و مقاومت بسیج شبکه‌ای از معتقدترین‌ها به مجموعه نظام را داشته باشیم تا بتوانیم تحت هر شرایطی آنها را فراخوان نماییم و در اختیار داشته باشیم، تا توسط همان شبکه‌ها اوضاع مجددا تحت کنترل قرار گیرد» .

حساسیت موضوع و نگرانی سپاه پاسداران از آن بابت است که در پی اوج گیری اختلافات هواداران دولتی و رهبری اختلافات به سطح خیابانها کشیده شود و بعد از آن نیز عموم مردم و هواداران جنبش سبز نیز از این فرصت استفاده نموده و به اعتراضات و حضور خود در سطح کشور ادامه دهند .

این در حالی است که پیشترطبق برآورد فرماندهان سپاه در زمان بحران‌های جدی بیش از هفتاد درصد از نیروهای بسیج و یا رده‌های پاسدار از اقدامات سرکوبگرانه برعلیه ملت سرباز می زنند و اکنون با توجه به دوشقه شدن این نیروها در تبعیت از مقام رهبری یا احمدی نژاد عملا سپاه پاسداران در بحران جدی‌ای قرار دارد .

یادآوری می شود در جریان سرکوب خونین معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ، بسیج و شبه نظامیان لباس شخصی، نقش ویژه‌ای را ایفا کرده بودند و عملا نیروی انتظامی کشور برابر اعلام در شورای عالی امنیت ملی به تنهایی از مهار بحران عاجز بوده و کنترل پایتخت و دیگر شهرهای مهم کشور در دست سپاه پاسداران بوده است .

در بخشهای دیگری از" طرح تجلی " آمده است که ؛ سپاه پاسداران باید ظرف یک هفته کنترل تمامی ادارات و وزارتخانه‌های دولتی را طی طرحی که « بعدا ارسال خواهد شد » برعهده بگیرد .

این منبع خبر به ایران بریفینگ اطلاع داده است که مرحله عملیاتی شدن "طرح تجلی" که بازخورد و اقدام آزمایشی آن از هفته گذشته بطور نامحسوس در رده‌های سپاه پاسداران آغاز شده است ، بطور عملیاتی و آشکار در قالب دو مرحله رزمایش شهری در هفته های آینده اجرا خواهد شد .

اخبار تکمیلی در این مورد ادامه خواهد داشت .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر