۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۴, چهارشنبه

Re: شب نامه

با تشکر از آقای میلاد اسفندیاری که سوال مرا پاسخ دادند
 
 ترانه  شب نامه (به امید نامه )   بانو الهه ، با آهنگسازی بزرگ لشکری و شعر ایرج تیمور تاش تنظیم گردیده است
 
سپاسگزارم
امامیان


2011/5/4 Fariba Emamian <emamian.f@gmail.com>
درودی پر مهر به دوستان
 
ترانه  " شب نامه "  مثل همه آثار بانو الهه زیبا و دلنشین است
 
متاسفانه نام آهنگساز و ترانه سرا را  پیدا نکردم 
 
 دوستان اگر مطلع هستند راهنمایی بفرمایند
 
تقدیم به شما
فریبا امامیان
 
شب نامه
 
گفته بودی که نویسی همه شب نامه به من
 
در دل  شب ، به تو  گوید  ز  دلم  نامه  سخن
 
وه چه شبها  بگذشت و  نرسید از تو خبر
 
دانم ای مه شده ای غافل از اندیشه من
 
جز  ناله  و  آه ،  کاری  ندارم  یاری  ندارم
 
یار تو بودم یاد توام من بادیگران کاری ندارم
 
دریغ و آه از عمرم که در غم تو شد طی
 
کی  دگر  آن  روزگار   آید  به   کف  کی
 
آه وفغان گشته حاصل من
 
بی خبری  یارا  از  دل  من
 
ای که مهر از من بریدی آخر چه دیدی
 
چون شد بتا ، کز دست من دامن کشیدی
 
دریغ و آه از عمرم که در غم تو شد طی
 
کی  دگر  آن  روزگار  ،  آید  به  کف  کی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر