۱۳۹۰ مرداد ۶, پنجشنبه

درخواست ازکلیه دوستان بویژه ارتین عزیز



----- Forwarded Message -----
From: mohammad rasti <m_rasti_1969@yahoo.com>
To: "friends-of-radio-golha@googlegroups.com" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Sent: Saturday, July 23, 2011 12:48 AM
Subject: درخواست ازکلیه دوستان بویژه ارتین عزیز



----- Forwarded Message -----
From: mohammad rasti <m_rasti_1969@yahoo.com>
To: "friends-of-radio-golha@googlegroups.com" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Sent: Saturday, July 23, 2011 12:45 AM
Subject: درخواست ازکلیه دوستان بویژه ارتین عزیز

با عرض سلام
لطفا این چند ترانه رو اگر در اختیار دارید واسه من اپلود کنید
 
ادم از اونروز که بدنیا میاد           باچه امید و ارزوها میاد
وانشده غنچه عمرش هنوز        براش هزار سوال و اما میاد
چه ارزوها که بباد میرن         چه ادمایی که زیاد میرن               از عهدیه
 
 
 
سکوت شب جاودانه ام من          به شهرشما بی نشانم من
کبوتربی اشیانم من           شکسته دلی مهربانم من          از مهستی
 
 
 
 
شب که میشه درد غربت بامنه      غم غریبی دلمواتیش میزنه
تا میگم اخ سخته غربت جام دل       بسکه نازکه باصدای اخ میشکنه        از مهستی
 
 
 
دل شکسته چه فراوونه برات        منو سوزوندن چه اسونه برات        از مهستی
 
 
 
 
دارم سوالی ای خدا            از مهستی و همچنین از عهدیه
 
 
بسیار سپاسگزارم
 
 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر