۱۳۹۰ تیر ۳۰, پنجشنبه

خیلی راحت از اس ام اس پولدار شوید

خیلی راحت از اس ام اس پولدار شوید
 
آیا میدانید از اس ام اس هایی که برایتان ارسال می شود میتوانید درآمد کسب کنید؟
 
لطفا این مطلب را کامل بخوانید تا اولین نفر باشید
 
تاحالا براتون  اس ام اس  های تبلیغاتی زیادی از طرف ایرانسل و جاهای دیگه  اومده ، مگه نه ؟  
  
 اگه بابت این اس ام اس ها ، چیزی به شما می رسید ، خوشحال نمی شدید ؟؟؟   
 
براتون یه روش جالب کسب درآمد مادام العمر دارم که از اول تابستون کارشو شروع کرده و همه  دارن عضو میشن را معرفی میکنم. همین الان که دارم این مطلب رو مینویسم  234 نفر کاربر آنلاین برای  ثبت نام اومدن  ،  روش کار اینجوریه که شما میرید اینجا 
 
     
  گزینه ثبت نام را کلیک می کنید و عضو میشین و شماره موبایلتون رو وارد می کنید  و علاقه مندیهاتونو علامت میزنید.  
 
مثلا" اگه به اینترنت و این چیزا علاقه دارید ، پیامکهای تبلیغاتی مربوط به همون  موضوع براتون  ارسال میشهلازم نیست پیامکها رو بخونید. پاک کنید... چون ده تومنتون ثبت شده  دیگه لازم نیست برید تو و سایت و اینترنت . هر اس ام اسی که  براتون میاد ، چیزی حدود  10 تومان  براتون پول اضافه میشه اگه ایرانسل هم بابت اون اس ام اسای تبلیغاتیش  به ما  پول میداد ، چی میشد ؟؟؟  
 
اگه با لینکی که دادم عضو شین ، نیم امتیاز برای من منظور میشه و یک امتیاز برای شما
 
 اما اگه به صورت عادی عضوبشین ، هیچ امتیازی براتون ثبت نمیشه . پس عاقلانه ترین کار اینه که با لینک معرف من به آدرس  
 
  
عضو بشین و فعلاً امتیاز مجانی از طرف من بگیرین و منم نیم امتیاز از طرف شما میگیرم ( البته اگه دوست داشتین با لینک من عضو شین )  بعد دوستاتونو  دعوت کنید و ازونا هم امتیاز بگیرین ، هرچی بیشتر اعضا جمع شن اینجا ، به نفع  همه است. چون  تبلیغای زیادی جذب این  سیستم میشه و برای ما ارسال میشه و  مسلما" پول بیشتری به همه میرسه  
 
  
موفق باشید
 
محصول ویژه هفته
نمایش خط لیزر بر روی آسمان با برد هفت کیلومتر
 
 
 
 

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر