۱۳۹۰ تیر ۲۸, سه‌شنبه

نصب خودپرداز سرنگ در مناطق آسیب پذیر

نصب خودپرداز سرنگ در مناطق آسیب پذیر

قائم مقام دبیرکل ستادمبارزه با مواد مخدر از نصب خودپرداز سرنگ در مناطق آسیب پذیر تهران خبر داد و گفت: اجرای این طرح سبب کاهش ایدز در میان معتادان تزریقی شده است.
sorang085.jpg
طاها طاهری در گفتگو با مهر اظهار داشت: دستگاه خودپرداز سرنگ در محله هایی که آسیب اجتماعی بالا است نصب و مورد استفاده معتادان تزریقی و جامعه هدف قرار می گیرد. هر محله ای که تعداد معتادان بالا باشد یا به دستگاه نیاز داشته باشد بلافاصله در آن محل دستگاه خودپرداز سرنگ نصب می شود.

وی ادامه داد: نظارت و توزیع سرنگ بر عهده بهزیستی است و این سازمان کار نصب و توزیع را برعهده دارد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اعلام دستیابی به اهداف اجرای این طرح گفت: مهمترین هدف از نصب این خودپردازها جلوگیری از شیوع ایدز و بیماری های واگیر دار بود که خوشبختانه به این هدف دست یافتیم. همچنین طبق بررسی های صورت گرفته میزان شیوع ایدز در مناطق داری خودپرداز سرنگ به شدت کاهش یافته است.


--
مصباح یزدی، که هر روز رکورد جدیدی در مداحی و مجیز گویی از خامنه ای بجا میگذارد:
رضایت امام زمان‌ در رضایت رهبری است


مركزخبرحوزه  : آخوند مصباح یزدی  پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از بسیجیان استان مازندران و شهرستان اهواز، با اشاره به جایگاه بسیج، اظهارداشت: بسیج یكی از نمادهای همیشه زنده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود؛ به طوری كه مردم با دیدن اعضای آن به یاد امام راحل و آرمان‌های ایشان می افتند.

وی گفت :  كسانی كه گفتار و رفتار عملی شان با هم نمی سازد، منافق به معنای واقعی هستند، چرا كه یكی از وظایف مهم امروزی وی افزود : كسی كه می خواهد امام زمانش از او راضی باشد، باید رضایت مقام معظم رهبری را جلب نماید، چرا كه ولی فقیه كسی است كه دستورات امام عصر را به مردم می‌رساند.

آیت الله مصباح با بیان این‌كه تنها شعار كافی نیست ، افزود: نباید افراد با شعار های انقلابی و جلب نظر مردم برای ایام انتخابات رأی جمع كنند و بعد ارزش‌ها را فراموش نمایند.







به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

گروپ اهل ایران
برای عضو شدن به لینک زیر بروید

http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join

اگر برای عضو شدن دچار مشکل شدید کافی است
 یک ایمیل با این متن برای ما بفرستند
من می خواهم عضو گروپ اهل ایران شوم
hesam3030@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر