۱۳۹۰ تیر ۲۸, سه‌شنبه

سوال در مورد دکتر گلشن ابراهیمی و ترانه های فولکلوریک


درود وسلام به دوستان وعزیزان در گروه با صفای گلها

قبل از هر سخن از مهربانیها وسخاوت یاران سپاسگزاری می کنم دو سوال از حضور شما خوبان دارم که پاسخ به هر یک دنیایی لطف ومحبت به همراه خواهد داشت
.
نخست آیا دوستان از دکتر گلشن ابراهیمی خبری دارند و آیا امکان ملاقات ایشان به هر نحو ممکن است.
دوم از دوستان واعضای محترم آیا کسی هست که در مورد ترانه های فولکلوریک تحقیقاتی انجام داده ویا مایل به انجام این کار باشد ..ویا حتی کسی را سراغ داشته باشد که این فعالیتهایی را انجام داده باشد .


باز هم از شما دوستان همدل تشکر وسپاسگزاری می نمایم

با احترام فراوان

ای دل هنوز آن سنگ دل با ما نمی گوید سخن
آخر تو هم ما را بهل یکدم به حال خویشتن

ماها پری رویا سخن با من نمی گویی چرا
آخر من از دیوانگی با ماه می گویم سخن

من مهر تو پروردم و تو کین من تا چون کند
 نامهربانیهای تو با مهربانیهای من

پیمانه ی مستان تو را بشکست پیمان درست
هوشیار باش وبشکن این پیمانه ی پیمان شکن

بازم به گلگشت چمن آخر چه می خواهد بهار
بی گلعذار خویش من دیگر چه می خواهم چمن


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر