۱۳۹۰ تیر ۲۴, جمعه

وقتی علی کریمی کودک بود

وقتی علی و فرشید کریمی کودک بودند
در این عکس علی کریمی به همراه برادر و خواهرش در دوران کودکی نشان داده می شود

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966538228/CrThumb.jpg

 

 

 

******************************

 

 

 

مارک زوکربرگ صاحب فيس‌بوك و یکی از ثروتمندترين مردان جهان به همراه دوست دخترش (که البته شنیدم باهاش ازدواج هم کرد) ـ

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6954097582/fwghwrh.jpg

 

 

 

********************************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966511066/tractor.jpg

 

 

 

***********************

 

 

 

ابراز همدردی ژنرال پتریوس با کرزای در مسجد

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966517102/425472290090424.jpg

 

 

 

**************************

 

 

 

 

نیروی انتظامی در اجرای طرح امنیت اخلاقی کوتاه نخواهد آمد

 

 

 

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه این نیرو در اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی عزم جدی دارد، گفت: پلیس در این طرح با هنجارشکنان و عفاف‌ستیزان بدون اغماض و برابر قانون برخورد می‌کند

 

 


 

****************************

 

 

 

علی کوچولوی بچگی های ما به هلند پناهنده شد

 

 

 

شبکه ایرانیان هلند: امید آهنگر و همسرش در انتظار دریافت پاسخ پناهندگی در هلند بسر می‌برند. این زوج هنرمند ایرانی حدود شش ماه است که از راه یونان، خود را به این کشور رسانده‌اند ولی فرزندشان همچنان در تهران است. امید آهنگر، هنرمند تئاتر، به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی «علی کوچولو» در دهه ۱۹۸۰ در ایران چهره شناخته‌ شده‌ای است

 

 

امید آهنگر به «شبکه ایرانیان هلند» گفته است که به دلیل شرایط مبهم زندگی‌اش دچار زیر فشار روحی فراوانی است. او از شرایط زندگی در کمپ پناهندگی بسیار گله‌مند است و می‌گوید ناگزیر است همراه با همسرش در کنار یک خانواده دیگر زندگی کنند و اتاقی که در اختیار آنها قرار داده شده، تنها برای یک نفر مناسب است. همسر امید، نوشین خانی، هنرمند سینما نیز همراه اوست

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

من هم مثل همه دهه شصتی ها پیوند عجیبی با برنامه های تلوزیونی دوران کودکیم دارم برنامه هایی که آنقدر تاثیر داشت که ترس و استرس آژیر خطر و جای خالی پدرهایی که در سنگرها کیلومترها دورتر خاک می خوردند را از بین می برد ، یکی از این برنامه ها «علی کوچولو» بود

 

 

 

ویدئوی آخرین مصاحبه علی کوچولو (امید آهنگر) قبل از پناهندگی به هلند به همراه تیتراژ خاطره انگیز برنامه علی کوچولو

 

 

 

دانلود با حجم ۲ مگابایت

 

 

 

 

**********************

 

 

 

مراسم امحاء محصولات ضدفرهنگی در طرح امنیت اخلاقی

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966588528/illegal_cd_624x351.jpg

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966587522/2illegal_cd_624x351.jpg

 

 

 

****************************

 

 

 

 

قم در رتبه دوم طلاق ایران

 

 

 

افزایش طلاق در همه استان های ایران گزارش شده است. تهران معمولا بالاترین میزان طلاق را دارد. اما در رده دوم، قم جا خوش کرده است

 

 

به گزارش ايسنا، "ابراهيم حاج‌مظفري"، مدیر کل بهزیستی استان قم اظهار داشت: سالانه حدود 12 هزار ازدواج در استان به وقوع مي‌پيوندد که در سال 89 بيش از 21 درصد آنها به طلاق منجر شده است

 


وي ادامه داد: در حالي که ميانگين طلاق در کشور بيش‌از 17 درصد است در استان قم شاهد طلاق بيش از 21 درصدي هستيم. در کشور از هر 6 ازدواج يکي به طلاق منجر مي‌شود در حالي که در قم از هر 4.7 ازدواج، يک ازدواج سرنوشت طلاق را دارد

 


حاج‌مظفري با اشاره به علل و عوامل طلاق در قم، اعتياد را مهمترين عامل دانست و تاکيد کرد: عدم شناخت زوجين از يکديگر دومين عامل مهم است که در استان قم نزديک به 30 درصد ازدواجها در سالهاي اول زندگي به فروپاشي مي‌رسد در حالي که ميانگين کشوري 12 درصد است. به گفته ایشان بین 25 تا 40 هزار معتاد در قم وجود دارد

 

 

 

**********************

 

 

 

با عجایب چشم خود آشنا شوید

 

 


اگر به اندازه کافی (حدود 12 ثانيه) به این عکس خیره شوید می توانید یک زرافه را تشخیص دهید

 

 

 

برای دیدن عکس کلیک کنید

 

 

 

*****************************

 

 

 

امیر قلعه نویی در استانبول پای لپ تاپ نشست تا به صورت تصویری از طریق برنامه اسکایپ در مورد آخرین وضعیت اردوی تیم تراکتورسازی با مدیر عامل باشگاه صحبت کند

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966646876/11_7_14_7523811.jpg

 

 

 

************************

 

 

 

 

خسته نباشی

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966674044/sdsd_4_.jpg

 

 

 

************************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966681086/101352_587.jpg

 

 

 

***********************

 

 

 

تصاویر جدید از طرح امنیت اخلاقی

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966944664/669512_orig.jpg

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966946676/669525_orig.jpg

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966948688/669523_orig.jpg

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966947682/669514_orig.jpg

 

 

 

 

 

 

نیروی انتظامی: درخواست 70 درصدي مردم براي ادامه طرح امنيت اخلاقي

 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب - مسؤول اطلاع رساني نيروي انتظامي گفت: ناجا پس از اجراي طرح گشت امنيت اخلاقي در سطح جامعه ارزيابي انجام داد که براساس آخرين آمارها نزديک به 70 درصد از مردم دوست دارند که اين گشت ادامه پيدا کند

 

 

 

 


 

نظرسنجی از اعضای این گروه اینترنتی در مورد طرح امنیت اخلاقی

 

 

 

برای شرکت در نظرسنجی روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

 

برای شرکت در نظرسنجی کلیک کنید

 

 

 

 

**************************

 

 

 

 

قالیباف در آرایشگاه زنانه - بازدید شهردار تهران از امکانات بوستان ولایت

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966733398/9162_333.jpg

 

 

 

حاج آقا انگار نمیتونه از این جمع صمیمانه دل بکنه  ـ

 

 

 

***************************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

 

از تاکسی پیاده شدم به راننده نیگا میکنم, میگه باقی پولتو میخوای؟ میگم نه پـَـَــــ میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم

 

 

 

دختر "با کلی عشوه و ناز": کلی پسر با تک تک نفس های من مردن !!!! ـ
پسر با اعتماد نفس: پ نه پ میخواستی نمیرن ازون بوی بد دهنت

 

 

 

تو پارک رفتم دستشویی اومدم بیرون یکی جلومو گرفته! میگم پولیه؟ مبگه پ نه پ من اینجا نشستم پشه ها نیان تو حین کار براتون مزاحمت ایجاد کنند

 

 

 

از خونه زنگ زدم فست فود غذا بیارن، طرف میگه بفرستم واستون؟ پ ن پ آپلود کن، لینکش رو بده، دانلود میکنم

 

 

 

میگن کریستف کلمب وقتی رسید به امریکا سرش رو از پنجره کشتی کرد بیرون از یه سرخ پوست پرسید داداش اینجا آمریکاست؟ سرخ پوسته گفت پ نه پ ژاپونه ما هم چون شلوار پامون نیست از خجالت قرمز شدیم

 

 

 

تو صف بربری نوبتم شده یارو میگه بربری میخوای؟ پـَـ نه پـَـ اومدم از شاگردت تایپ یاد بگیرم!!!! ـ

 

 

 

با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه زنگ بزنم امبولانس بیاد؟ میگم : پـَـ نه پـَـ یه مشکل درون خانوادست خودمون حلش میکنیم!!!! ـ

 

 

 

داریم راه میریم با دوستام پام پیچ خورده، خوردم زمین میگه کمک می‌خوای؟ میگم پـَـ نه پـَـ  شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می‌کنم بریییید برییییییید!!!! ـ

 

 

 

پسره اومده خواستگاریم میگم من الان می خوام درس بخونم میگه یعنی چند سال دیگه میخوای ازدواج کنی؟ پـَـ نه پـَـ  10 دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه!!!! ـ

 

 

 

رفتم الکتریکی می گم آقا سه راهی دارین؟ میگه سه راه برق؟!!! پـَـ نه پـَـ سه راه آذری ، دربست...!!!! ـ

 

 

 

رفتم داروخونه، میگم باند دارین؟ میگه باند پانسمان؟ پَ نه پَ باند فرودگاه ! میخوام فرود بیام ! ـ

 

 

 

****************************

 

 

 

مداحه میگه امشب هر کی هر حاجتی داره خدا رو به امام رضا قسمش بده، ردخور نداره. بعد میگه اگه دیگه خیلی حاجتتون ضروری بود امام رضا رو به غریبی امام نقی قسم بدین که حتماً حاجتتون رو روا کنه! مگه حاجت خواستن، کار اداریه از این اتاق به اون اتاق می‌فرستی بدبخت رو؟

 

 

 

******************************

 

 

 

کلی وقت با این لیف ها که دسته داره خودمو میشستم ... بعد چند وقت فهمیدم که بابام هم ازش استفاده میکنه ... مامانم هم باهاش توالت تمیز میکنه

 

 

 

 

باز خوبه که لیف بوده مسواک نبوده  ـ

 

 

 

***********************

 

 

 

غضنفر شب عروسیش پشت به عروس میخوابه عروس میگه چرا اینجوری میکنی؟؟؟ میگه: ازدواج کردم این کثافت کاری هارو بزارم کنار !  ـ

 

 

 

***************************

 

 

 

اعتراف میکنم
آخرین خواسته ام قبل از مرگ اینه که 5 دقیقه بهم وقت بدن هارد کامپیوترم رو فرمت کنم!
ـ
اگه دست کسی بیفته برام ختم هم نمیگیرن!!!
ـ

 

 

 

 


واسه من 5 دقیقه طول میکشه فقط کامپیوترم بیاد بالا. وصیت میکنم علاوه بر هارد، کول دیسک و سی دی های بنده نابود گردد  ـ

 

 

 

 

 

اعتراف میکنم اولش قرار نبود قسمت کامنت گذاری رو فعال کنم برای مینیمال های "برترین اعترافات مردم" ولی حالا واقعا خوشحالم که این کارو نکردم چون کلی از کامنت های دوستان خوش ذوق خندیدم

 

 

 

اعتراف میکنم که... ـ

 

 

 

 

***************************

 

 

 

 پدر شوهرم جراحی روده کرده دکتر گفته اگه باد در کنه یعنی روده اش خوب شده! دیشب ساعت 3 شوهرم اس ام اس زده فامیلهای عزیز گوز پدر بر همه شما مبارک!!! ـ

 

 

 

 

خدایا این شادیها رو از ما نگیر. ما هم به نوبه خودمون تبریک میگیم  ـ

 

 

 

**************************

 

 

 

بابام هشتاد سالشه همیشه اصرار می کنه که بذارید من از خونه تنهایی برم بیرون مگه زندانی گرفتید؟ می خوام برم نون و روزنامه اینا بگیرم...یه روز بعد از کلی اصرار گفتیم باشه برو ولی مواظب باش...رفته نونوایی محل به همه ی اونایی که تو صف بودن گفته عجب روزگاری شده پنج تا دختر دارم پنج تا پسر تو این سن و سال منه پیرمرد باید بیام تو صف وایسم نون اونارم من بگیرم....تا یه مدت هر کس منو تو محل می دید نصیحتم می کرد  ـ

 

 

 

**************************** 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966981886/rejjkk.jpg

 

 

 

*******************************

 

 

 

دنیا را آذین می بندیم اگر لحظه آمدنت را بدانیم ... ـ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند ..... ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار

 

 

 

 

 

 

 

 

*************************

 

 

 

 

در انتهای ایمیل، چنتا از پیام های متنی و تصاویر ارسالی اعضای گروه رو میبینیم

 

 

 


 

 

تصویر ارسالی نازنین بهرامی از اصفهان

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966527162/DSC01758_3_.jpg

 

 

 

*************************

 

 

 

 عکس ارسالی از علی - 5 نفری رو موتور

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6966663978/Picture_284_001.jpg

 

 

 

*****************************

 

 

 

مهدی از شیراز نوشته: یه روز تو حیاط خونمون نشسته بودم ...خواهر زاده ما محدثه خانم که 4 سالشه اومد پیشم وایساد و گفت : دائی بزرگ شدم نه؟؟
گفتم : دائی خیلی باید بدوی تا بزرگ بشی..
ـ
رفت دور حیاط یه چند دوری دوید و اومد گفت : دائی حالا بزرگ شدم؟؟؟
به چهره معصومش نگاه کردم و گفتم : دائی این دوئیدن با اون دوئیدن فرق می کنه!!
ـ
یه نگاه کرد سرشو خاروند و دوباره به دویدن ادامه داد...
ـ

 

 

 

***********************

 

 

 

یکی از دوستان که اسمش یادم نیس نوشته بود: منصور جان تو از ورزش بكش بيرون: تو قسمت ورزشي كلي حال كرديم ، خطاي همد پنارت درست نيست همد رو يه اشتباه تايپي ميذارم ولي پنالت درسته نه پنارت


 

 

پاسخ: همد پنارت رو به شوخی گفتم بخندیم یکم. یعنی اینقدر بی سواد مارو فرض کردی

 

 

 

********************

 

 

 

سعید نوشته: دوستای گلم من 1چیزی واسم جالبه ما اشتباه میکنیم بعد خودمونم میدونیم اشتباه ولی حتی واسه خودمونم دلیلو برهان میاریم که کارمونو توجیح کنیم عزیزای من من 21 ساله هستم ادم میانه رو و اهل عتدال هستم دینو سخت نمیگیرم ولی به خودم دروغ نمیگم که جامعه خراب شده حالا 1400سال پیش زمان پیغمبر نیست چون نمیتونم زود ازدواج کنم پس بی تعهدی کنم. خداوند در قران گفته: انسانها را افریدیم در رنج و بدبختی. دوستای گلم دین تاریخ مصرف نداره .لازم نیست به دیگران خط بدیم خودمونو اصلاح کنیم کافیه. بهشت رو به بها میدن نه به بهانه .فداتون بشم دوستون دارم  موفق باشید

 

 

 

*************************

 

 

 

داوود از اینکه خبر "هر دقیقه یک تجاوز در آمریکا" رو توی ایمیل ها نگذاشتیم گله داره و این رو یه سانسور خبری میدونه و میگه: خيليا وقتي ميخوان مشكلات كشور رو بگن مثال ميزنن كه تو فلان كشور اينجوريه و فكر ميكنم عكسشم ميتونه صادق باشه با اين سانسور ها من و امثال من خارج از كشور رو بهشت عدن مي انگاريم

 

 

 

***********************

 

 

 

دوستانی که میگن عکس هابراشون باز نمیشه. برای حل شدن این مشکل دوتا تصویر گذاشتم ببینید. هم برای یاهو هم جیمیل

 

 

 

http://s1.picofile.com/file/6966911466/rgwrhwrh.jpg

 

 

 

 

http://s1.picofile.com/file/6966909454/Untitled_1gwhh.jpg

 

 

 

****************************

 

 

 











عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت



 

 

http://ghiyamatgroup.ir/posts

 

 

عضویت در گروه

--
دریافت این پیام بدلیل عضویت شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
اگر ایمیل ها برای شما مزاحمت ایجاد میکنند و مایل به دریافت آنها نیستید کافیست یک ایمیل با عنوان "لغو عضویت" به منصور قیامت مدیر این گروه ارسال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر