۱۳۹۰ تیر ۲۹, چهارشنبه

بخاطر گفتن الله اکبر از زمین اخراج شد

فلیم : سوریه در دو روز اخیر

چرا نام پول ملی عوض میشود؟

هشدار سپاه پاسداران به دولت غیر نظامی ترکیه

تهدید به تجاوز کنید، اما تجاوز نکنید!

سیطره کامل چین و روسیه بر منابع جدید نفت و گاز ایران با حمایت علی خامنه ای

قحطی و خشکسالی در شاخ آفریقا

بخاطر گفتن الله اکبر از زمین اخراج شد

sojod.png

يكي از مجلات بوسني فاش كرد اتحادیه ی فوتبال صربستان حکم داوری مبنی بر اخراج بازیکن مسلمان یک تیم بدلیل گفتن الله اکبر را تایید کرد.

علی حاجیتش (18 ساله) پس از به ثمر رساندن گل برای تیمش با صدای بلند الله اکبر فریاد زد و در همین هنگام داور با شنیدن الله اکبر کارت قرمز را در جلویش بلند کرد و وی را از زمین اخراج کرد.

پس از این تصمیم داور زمین بازی به هرج و مرج کشیده شد و حاجیتش مجبور شد با اسکورت همبازیان بوسنی اش زمین را ترک کند.

اتحادیه ی فوتبال صربستان نه تنها داور را تنبیه نکرد بلکه حاجیتش را بمدت دو سال از بازی فوتبال محروم کرد.

حاجیتش جوانی است که به تازگی تحصیلات دبیرستان خود را در کمپ پناهندگان بوستی در توزلا در شمال بوسنی به اتمام رسانده بود.

مهدی خزعلی: اعتصاب غذا میکنم و جنازه ام را بر دوشتان میگذارم

به گزارش تحول سبز، متن کامل روایت جزئیات نحوه بازداشت دکتر مهدی خزعلی در پی می آید:

تا امروز صبر کردم و نحوه دستگیری دکتر خزعلی را بیان نکردم که شاید امروز آزاد شود. دیروز دکتر پیام داد که بازجویش تماس گرفته و دارد به وزارت میرود که وسایلش را پس بگیرد همان وسایلی که دو سال پیش ماموران وزارت، از منزلش به غارت برده اند. دکتر از من خواست که اگر اتفاقی افتاد شاهد باشم.

به وزارت که رسید، حکم بازداشت را به دکتر نشان دادند، دکتر در جوابشان می گوید این بازداشت برای ۱۰روز پیش است که چهار روز پیش برای همین حکم، در دادگاه وثیقه گذاشتم. مامور می گوید من باید بازداشتت کنم و دادگاه برای ما اهمیتی ندارد. که دکتر می گوید این حکم غیر قانونیست و من نمیایم. ناگهان ۳ نفر بر سر دکتر ریختند و او را بر زمین محکم کوفتند بر دستانش از پشت دستبند زدند و به داخل ماشین انداختند، درحالی که یکی روی گردن دکتر نشسته بود و دیگری از آن طرف بروی شکم. مهدی خزعلی را به صورت دارازکش عقب ماشین قرار دادند و پسر نوجوانش بهت زده نگاه میکرد که …

به دنبالشان رفتم و تا دم زندان اوین همین وضعیت را درون ماشین میدیدم که او را در صندلی عقب به صورت دراز کش قرار داده بودند و یکی روی گردنش نشسته بود و دیگری بروی شکمش..

صحنه دردناکی بود، اشک امانم نمی داد دلم می خواست دلم میخواست فریاد بکشم بگویم ای مردم این فرزند شماست که اینگونه میبرندش، این همان مهدیست که دست متملقان و غارت گران را رو کرده است و امروز تاوانش را اینگونه میدهد. با خود گفتم اینجا اینگونه برخورد میکنند درون زندان چه خبر است الله اعلم…

امروز به لطف دوست سربازی، در راهروی دادسرا دادستانی بودم که دیدم دکتر را آوردند.ماتم برد،با گردنی که به سمتی خم شده و ورم کرده و کبود، دستبند به دست و با لباس زندان در حالی که دو نفر دو طرفش بودند. دکتر در دادگاه دفاع جانانه ای کرده بود.

قاضی بنی حسینی گفته بود دکتر را اشتباه بازداشت کرده اند چون من پنج روز پیش برای همین موضوع قرار وثیقه صادر کرده ام و امروز میگویم آزادش کنند. مهدی خزعلی هنگامی که با آن دو مامور وزارت اطلاعات وارد دادگاه میشود.مامور وزارت، برگه ای را به قاضی نشان میدهد، و تلفن قاضی هم به صدا در میاید که دادستان جعفری دولت آبادی،دستور لازم را به قاضی میدهد.قاضی بنی حسینی میگوید در حکم پنج روز قبلم اشتباه کرده ام و قرار وثیقه را به بازداشت موقت تبدیل میکنم و با لبخند ملیحی به مامور وزارت اطلاعات نگاه میکند…

سپس دکتر دفاع جانانه ای میکند و خطاب به قاضی میگوید: تو نوچه وزارت اطلاعات هستی. با آنکه گردنم ورم کرده و شکسته، تقاضای درمان نمیکنم و از امروز اعتصاب غذا میکنم و جنازه ام را بر دوشتان میگذارم.

حال بخوانید این جمله رییس قوه قضاییه را: قاضی در دستگاه قضایی کاملا مستقل است و حتی من نیز نمیتوانم برای قاضی در مورد پرونده ایی خاص تعیین تکلیف کنم !!!!

ترور نافرجام دادستان خاش

فارس: فرماندار خاش از ترور نافرجام دادستان اين شهرستان توسط عده‌اي ناشناس خبر داد.

عليرضا شهركي اظهار داشت: فضل‌الله شهبازي دادستان شهرستان خاش شب گذشته بعد از نماز مغرب در يكي از خيابان‌هاي اين شهرستان مورد ترور افراد ناشناس قرار گرفت.

وي افزود: خوشبختانه اين ترور نافرجام بود و ايشان هم‌اكنون در سلامت كامل بسر مي‌برند.

فرماندار خاش ادامه داد: علت و شناسايي عوامل اين حادثه در دست بررسي مسئولان امنيتي قرار دارد.

به گفته منابع آگاه اين سومين بار است كه دادستان خاش مورد سوءقصد افراد ناشناس قرار مي‌گيرد.

قاتل داداشی، نوجوان 17 ساله است

فرماندار كرج گفت: هیچ طرح و نقشه قبلی برای قتل «روح الله داداشی» از سوی عوامل قتل وجود نداشته است.

به نوشته خبر آنلاین ؛ مهدی ایران‌نژاد در نشستی با خبرنگاران كه در محل فرمانداری كرج برگزار شد، افزود: این قتل بر اثر یك درگیری خیابانی رخ داده و هیچ حاشیه و مساله پشت پرده برای آن وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینكه قاتل اصلی یك جوان 17 ساله است، افزود: یكی از سرنشینان خودروی عاملان قتل كه شاگرد یك نانوایی است اصلا از خودرو خارج نشده و هیچ دخالتی در قتل نداشته است و فرد دوم نیز با خبرنگار همراه مرحوم داداشی درگیر بوده است و نفر سوم كه یك جوان 17 ساله است عامل اصلی قتل است.

--
* حمله پسر خاله ها به احمدی نژاد
* تقسیم کار انتخاباتی بین اطرافیان خامنه ای


حمله پسر خاله ها به احمدی نژاد

سایت میهن : علی لاریجانی و احمد توکلی به طور همزمان به وعده احمدی نژاد برای دادن ۱۰۰۰ متر زمین به هر ایرانی حمله کردند . علی لاریجانی رییس مجلس گفته است برخی به جای مطرح کردن طرح های خام و سرگرم سازی تصنعی مردم، فکر امنیت و معیشت مردم باشند.
احمد توکلی رییس مرکز پژوهش های مجلس نیز در سایت الف گفته احمدی نژاد با طرح هایی مانند اعطای ۱۰۰۰ متر زمین به خانوارها، یک میلیون تومان به نوزدان وافزایش یکباره پذیرش دکتری از ۵ هزار نفر به ۱۰ هزار نفر، در حال بالا بردن سطح انتظارات مردم از نظام است.
برادران لاریجانی و توکلی به عنوان منتقدین سرسخت احمدی نژاد، پسر خاله یکدیگر هستند و جملگی خواهر زاده های آیت الله حسن زاده آملی هستند.

تقسیم کار انتخاباتی بین اطرافیان خامنه ای

شواهد و قرائن موجود نشان می دهدعلی خامنه ای به عنوان تصمیم گیر اصلی در تیم حاکم بر جمهوری اسلامی تصمیم گرفته است که فرایند انتخابات مجلس نهم را به سه تیم جداگانه اما مطیع بسپارد.
در وهله نخست، چینش نامزدهای وابسته به رهبری در سراسر کشور به کمیته های ۷ و ۸ نفره زیر نظر مهدوی کنی و محمد یزدی روسای جامعه مدرسین قم و جامعه روحانیت تهران سپرده شده است.
بخش تصمیم گیری درباره رد صلاحیت نامزدهای غیر خودی کماکان در اختیار احمد جنتی و شورای نگهبان است و به نظر می رسد رد صلاحیت ها هم شامل معدود اصلاح طلبان باقی مانده و هم شامل  نامزدهای وابسته به مشایی و احمدی نژاد شود.
بخش سوم سازماندهی ویژه رهبری برای انتخابات نیز که تبلیغات به نفع نامزدهای وابسته به رهبری و تخریب بقیه نامزدها است، به نیروهای بسیج و سپاه و نیز سرتیپ ضرغامی در صداو سیما و برخی رسانه های وابسته به سپاه و اطلاعات سپرده شده است.
البته کما فی السابق خود رهبری و بیت بر تمامی این بخش های سه گانه نظارت خواهند داشت.







به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

گروپ اهل ایران
برای عضو شدن به لینک زیر بروید

http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join

اگر برای عضو شدن دچار مشکل شدید کافی است
 یک ایمیل با این متن برای ما بفرستند
من می خواهم عضو گروپ اهل ایران شوم
hesam3030@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر