۱۳۹۰ تیر ۱۸, شنبه

دستگیری برخی دیگر از نزدیکان بقایی و مشایی

دستگیری برخی دیگر از نزدیکان بقایی و مشایی

یک مقام آگاه به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال گفت: احتمالا طی چند روز آتی بقایی نیز دستگیر می شود.

این مقام آگاه در ادامه به بازداشت چند تن از نزدیکترین افراد حلقه بقایی و مشایی در ماه جاری  اشاره کرد و گفت: با دستگیری ق.د. ‌آ مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی ...، ع. ا. پ مدیر عامل سابق ... و مدیر عامل منطقه آزاد اروند و همچنین دستگیری دو خانم عضو هیات مدیره شرکت ...، گمانه زنی ها درباره دستگیری برخی دیگر از افراد منسوب به جریان انحرافی تقویت شده است.


 این مقام مسئول افزود: اعترافات و اسناد به دست آمده از این افراد، مقدمات دستگیری بقایی ، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری را فراهم کرده است.

 

نيويورک تايمز: بالاگرفتن اختلاف روحانيان حکومتی با محمود احمدی نژاد
  روزنامه های انگليسی همچنان رويدادهای ايران و خاورميانه را در کانون توجه خود دارند.

گاردين با اشاره به اوج گرفتن اعدام های پنهانی درايران ازمقام های حقوق بشر نقل می کند که هدف حکومت از اعدام ها سرکوب نارضايتی مدنی در کشور است. گاردين به نقل از کمپين بين المللی حقوق بشر ايران از اعدام ۲۶ نفر دز زندان وکيل آباد مشهد درماه گذشته خبر داده و می نويسد محمود ذوقی، دادستان مشهد، گفته است در دو سال و نيم گذشته شمار اعدام ها دراين شهر بسيار بالا بوده و اکثر اعدامی ها قاچاقچی مواد مخدر بوده اند.

گاردين ويژگی های حکومت احمدی نژاد را درگيری های درون جناحی، توهم توطئه، بی کفايتی و عميق شدن رويارويی ها عنوان می کند.

نيويورک تايمز از بالاگرفتن اختلاف روحانيان حکومتی با محمود احمد ی نژاد بر سر جداسازی پسر و دختر در دانشگاه ها خبر داده و می نويسد با مخالفت احمدی نژاد با جداسازی جنسيتی دانشگاه ها محافظه کاران حکومتی با حمله آشکار به جريان انحرافی تلاش دارند احمدی نژاد را هرچه بيشتر به انزوا بکشانند.

وال استريت جورنال تاکتيک تازه مخالفان رژيم سوريه را پا به پای اوج گيری مقاومت دربرابر حکومت چهار دهه ای خاندان اسد، گسترش دامنه مخالفت ها عنوان کرده و می نويسد جوانان سوری فهرست شرکت های تحت مالکيت خاندان اسد و وابستگان رژيم را منتشر کرده و کالاهای اين شرکت ها از جمله سيگار، لبنيات و کنسرو ماهی، تاکسی و چندشرکت متعلق به رامی مخلوف، عموزاده بشار اسد و يکی از نمادها ی فساد درسوريه، را تحريم کرده اند.

واشنگتن پست از نخستين نشانه های شکاف در درون گروه اسلامگرای اخوان المسلمين مصر خبر داده و می نويسد درست سه ماه مانده به انتخابات پارلمانی مصر نشانه های شکاف و نارضايتی در درون اخوان المسلمين آشکار می شود و اصلاح طلبان اين گروه خواهان شفافيت و انتخاب آزاد رهبران آن شده اند. واشنگتن پست می افزايد قدرت اين تنها گروه سازمان يافته و مجهز درمصر موجب اين نگرانی درميان دموکراسی خواهان مصر شده که مبادا قيام مردم عليه حکومت مبارک آنان را به دام يک حکومت اسلامی بيندازد.


وزیر آموزش و پرورش: آمریکا و اسرائیل فیلم دروغین تنبیه دانش آموزان را ساختند و در اینترنت پخش کردند!

مهر: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فضا و جو مناسب در آموزش و پرورش، آمریکا و اسرائیل را وادار کرده است که بروند و فیلم دروغین بسازند، از همه فرهنگیان بابت فیلم مشکوک و ساختگی تنبیه دانش آموزان که در شبکه های ماهواره ای و اینترنتی پخش شده است، عذرخواهی کرد.

حمید رضا حاجی بابایی در نخستین جشنواره کشوری پروژه های علمی دانش آموزان دوره دبستانی "جابربن حیان" اظهار داشت: طرح جابربن حیان سال آینده در 10 درصد مدارس ابتدایی کشور اجرا می شود و در حال حاضر 53 هزار معلم ابتدایی در این طرح همکاری داشته اند.

وی با اشاره به اینکه معاونت آموزش ابتدایی و پیش دبستانی 20 اقدام مهم در طول 20 ماه انجام داده است، افزود: طرح قرآن کریم برای سوم ابتدایی، طرح بسیار موفقی بود که انجام پذیرفت و باید دیگر پایه های تحصیلی را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

حاجی بابایی، طرح شنای صبا و 24 ساعته کردن دوره ابتدایی را از دیگر طرحهای اجرا شده در معاونت ابتدایی دانست و تصریح کرد: طرح تعطیلی پنجشنبه ها نیز که با استقبال اکثر خانواده ها روبرو شده سبب شور و نشاط و انگیزه دانش آموزان شده است.

وزیر آموزش و پرورش ایجاد معاونت ابتدایی را برای نخستین بار از طرحهای جدید وزارتخانه دانست و گفت: در حال حاضر کارشناسی قرآن در وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است و 8 هزار مجتمع ترنم ولایت، فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی ایجاد معاونتهای اجرایی در ابتدایی، طرح در محضر قرآن برای معلمین ابتدایی، ایجاد شرایط ارتقا برای معلمین ابتدایی و ثبت نام دانش آموزان ابتدایی در نوبت صبح را از دیگر طرحهای معاونت آموزش ابتدایی و پیش دبستان ذکر کرد.



--
دوستان خود را به گروپ اهل ایران معرفی کنید واز انها بخواهید عضو گروپ شوند
این بهترین راه اطلاع رسانی است
برای عضو شدن کافی است یک ایمیل با این متن برای ما بفرستند
من می خواهم عضو گروپ اهل ایران شوم
ahleiran@gmail.com
به دلیل درخواستهای زیاد احتمال دارد عضویت شمابیش از 48ساعت طول بکشد
درغیر اینصورت می توانید اینجا عضو شوید
http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join
==============================


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر