۱۳۹۰ تیر ۱۶, پنجشنبه

Fw: دل به دل راه داره

غلط است اینکه گویند به دل ره است دل را
دل من زغصه خون شد ، دل تو خبر ندارد

----- Forwarded Message ----
From: Nasim Shirazi <shirazi.nasim@yahoo.com>
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Thu, July 7, 2011 5:45:23 AM
Subject: دل به دل راه داره




سلام

وقتی که میگن دل به دل راه داره
یعنی زمانی که دل بی قراره
وقتی که دنیا همه اش دلتنگی است
دل تو سینه آروم نداره
یعنی دل اوبه دلم راه داره
او از دلم خبر داره
توی گلدون خالی دلم
گل مهر.گل عشق میکاره
در این غروب تلخ
برای بغض و دردهایم
سینۀ پر اضطرابم
یک سبد گل محبت.جرعه ای از امید میاره
بر کویر خشکیدۀ دل
مهربان چون ابر می باره
کاش می شد باور کرد
دل به دل راه داره
بگو ای بی وفا
اگر دلت به دلم راه داره
پس چرا دل سنگت
منو چشم به راه میذاره
خبر از گونه های خیس من نداره
بگو بی وفا
آیا هنوز هم
دلت به دلم راه داره
پس چرا سنجری اینهمه تنها و بی قراره
پس چرا عشق تو را باور نداره

M.S
 نسیم تهران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر