۱۳۹۰ تیر ۲۹, چهارشنبه

Tanz ==HOT SMS==

آخرین مطالب :
» پـ?ـــ نه پـ?ـــ  !! (1)
» سیر مرد سالاری از گذشته تا آینده !
» جملات عاشقانه  و زیبای انگلیسی با ترجمه فارسی
» ماجرای تصادف خانم و آقا !
» راه های ذله کردن دخترها !!
» آخرین کلمات افراد به نقل از عزرائیل !


سیر مرد سالاری از گذشته تا آینده !

حوالی سال ???? ه.ش:

مرد: دختره? ی خیر ندیده! من تا نکشمت راحت نمیشم! اصلا اگه نکشمت خودم کشته میشم!

زن: آقا حالا یه غلطی کرد! شما بگذر. نامحرم که تو خونه مون نبوده. حالا این بنده خدا یه بار بلند خندیده!!

مرد: بلند خندیده؟! این اگه الان جلوشو نگیرم لابد پس فردا میخواد بره بقالی ماست بخره! همش تقصیر توئه که درست تربیتش نکردی. نخیر نمیشه. باید بکشمش!

(بالاخره با صحبتهای زن مرد خونه از خر شیطون پیاده می?شه و دختر گناهکارشو می?بخشه!)

زن: آقا خدا سایه ی شما رو هیچوقت از سر ما کم نکنه.


مشاهده کامل



ماجرای تصادف خانم و آقا !


یک روز زن و مردی ماشینشون با هم تصادف می کنه  به طوری که ماشین هردو به شدت آسیب می بینه  ولی هردو نفرشون به طرز معجزه آسایی جون سالم به در می برند.

بعد از اینکه هر دو از ماشینشون که حالا تبدیل به آهن قراضه شده بیرون اومدن  خانم رو به آقا کرد و ...

مشاهده کامل


جملات عاشقانه  زیبا و فلسفی انگلیسی با ترجمه فارسی

I love my EYES when u look into them,

I love my NAME when u say it,

I love my HEART when u love it,

I love my LIFE when u are in it.

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم
اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی
قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی
زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی.....

مشاهده کامل

صفحه اصلی سایت هات اس ام اس (اس ام اس داغ) :
wWw.HotSMS.Blogsky.com


در صورتی که اين خبرنامه به صورت ناخواسته ارسال می شود و يا تمايل به لغو عضويت در آن داريد، روی گزينه مقابل کليک کنيد: Unsubscribe
اين خبرنامه از طريق سيستم خبرنامه سايت وبگذر ارسال شده است
WebGozar.com | وبگذر، ارائه دهنده ابزارهای وب فارسی برای سايت ها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر