۱۳۹۱ خرداد ۱۱, پنجشنبه

عکس/ وقتی انسان‌خوراک‌کرکس‌میشود

عکس/ وقتی انسان‌خوراک‌کرکس‌میشود
جهان / رسمی  عجیب در تبت که جسد مرده ها خوراک پرندگان می شوند.


--





برای مطالعه خبرها می توانید برروی عنوان لینک ها  یا ادامه مطلب کلیک کنید 



میوههای چربی سوز

آیا می‌دانید با خوردن این میوه نه تنها چربی‌های اضافی بدن‌تان آب می‌شوند بلکه... یك رژیم غنی از روغن نارگیل نه تنها می‌تواند چربی‌های بدن را آب كند بلكه همچنین از بدن در برابر مقاومت انسولینی محافظت می‌كند. .....

ادامه مطلب

تصاویر خاکسپاری قربانیان الحوله + 18

 

ادامه مطلب

نقل قول‌هایی تکان دهنده از مدیر سایت صیغه

سایت قانون گزارشی از سایت ازدواج موقت تهران منتشر کرده است که در آن با مدیر این سایت هم گفتگو شده. بخش هایی از این گزارش را می خوانید؛

ادامه مطلب

ماهی، دیگر غذای سلامتی نیست

در حالی که شرکت‌های فعال در صنعت شیلات با هدف افزایش سودآوری خود، شعار «ماهی؛ غذای سلامتی» را برای محصولات خویش برگزیده‌اند، دیگر ماهی را نمی‌توان یک گزینه سالم به شمار آورد!

ادامه مطلب

هراس از خوردن غذا

امروزه و در سایه نظام نوین صنایع غذایی دنیا، غذا خوردن به یک عمل مخاطره‌آمیز و خطرناک تبدیل شده است.

ادامه مطلب

چگونه در پشت رایانه ورزش کنیم

برای انجام حركت كششی روی گردن می‌توانید سرتان را به آرامی به جلو و عقب و چپ و راست برده و به اطراف بچرخانید. در هر زمانی می‌توانید جهت كاهش فشار و استرس این كار را انجام دهید. هیچ گاه سعی نكنید سرتان را حول محور گردن بچرخانید، زیرا این كار باعث آسیب دیدن مفصل‌های گردن می‌شود.

ادامه مطلب

ایران تا چند سال دیگر نفت دارد؟

فارس: بر اساس تکلیف برنامه پنجم توسعه، دولت موظف به افزایش ذخایر نفت قابل استحصال ایران به ۱۶۲ میلیارد بشکه تا پایان برنامه است که بر این اساس ذخایر نفت ایران با حفظ سطح برداشت کنونی حداقل تا ۱۱۶ سال دیگر پابرجاست.

ادامه مطلب

3 سال دیگر سونامی سرطان در ایران

پروفسور ناصر پارسا عضو انجمن سرطان‌شناسی آمریكا گفت: بیماری‌ها زاییده مشكلات محیطی است و امروز محیط زیست ما به طور كلی آلوده و شمار بیماران سرطانی به خصوص در ایران رو به رشد است و ۳ سال دیگر در سال ۲۰۱۵ ایران با سونامی سرطان روبه‌رو می‌شود.

ادامه مطلب

عکس/ زندان 5 ستاره

در کشور نروژ زندانی وجود دارد که به احتمال زیاد پس از آشنایی با آن تصور شما به طور کل در مورد زندان تغییر خواهد کرد.

ادامه مطلب

روسیه به اقدام غرب علیه سوریه پاسخ خواهد داد

شبکه روسیا الیوم لحظاتی پیش اعلام کرد که وزارت خارجه روسیه به اقدام کشورهای غربی در اخراج سفرای سوریه از کشورهایشان واکنش نشان داده است.

شبکه روسیاالیوم اعلام کرد: وزارت خارجه روسیه اقدام کشورهای غربی در اخراج سفرای سوریه از این کشورها را بی فایده خواند.

شایان ذکر است پس از حادثه منطقه الحوله در حومه حمص کشورهای غربی سفرای سوریه در این کشورها را اخراج کردند اما اتریش از این اقدام خوداری کرده است.

چرا مغزمان هنگ می کند؟

خبر آنلاین: تا به حال شده احساس کنید گوشی همراهتان زنگ می زند یادر جیبتان می لرزد، اما در واقع هیچ خبری نباشد؟ فکر می کنید همه رنگ ها را میبینید؟ می توانید به عکس عزیزانتان با دقت دارت پرت کنید؟

ادامه مطلب

10 ایرانی دیگر در عربستان اعدام شدند

تابناک : به شدت مضطرب است و درمانده؛ تا کنون چند نفر از هموطنانش که با وی در زندان «دمام» بودند، به دار آویخته شده‌اند و حالا وی و دیگر ایرانیان دربند نیز می‌ترسند، سرنوشت مشابهی در انتظارشان باشد؛ در شرایطی که گویا وزارت امور خارجه نمی‌خواهد از موضع بیننده بیرون آمده و کاری انجام دهد.

ادامه مطلب

فرانسه: مداخله نظامی در سوریه بعید نیست

خبرگزاری فارس:اوج جنگ روانی علیه سوریه / فرانسه: مداخله نظامی در سوریه بعید نیست

رئیس‌جمهور فرانسه روز گذشته در اظهاراتی ضمن حمایت از اعمال تحریم‌های شدید بر دولت دمشق، گزینه نظامی علیه این کشور را محتمل دانست.

ادامه مطلب

عربستان سعودی 300 تانک از اسپانیا خریداری می‌کند

دولت عربستان سعودی برای مقابله با افزایش روند اعتراضات مردمی در این کشور در معامله‌ای به ارزش 3 هزار میلیون یورو، 300 تانک از اسپانیا خریداری می‌کند.

ادامه مطلب

ایران از حقوق هسته‌ای خود عقب نمی‌نشیند

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران از حقوق هسته‌ای خود به هیچ وجه عقب‌نشینی نمی‌کند.

ادامه مطلب

تأثیر فتوای جدید ولی امر مسلمین بر روی یك سلفی !


سلفی: من به اشتباه شیعیان را رافضی می دانستم و گمان می کردم که آنها همه صحابه را تکفیر می کنند ، اما از آن زمان که فتوای امام خامنه ای را شنیدم ، حملات خویش به حزب الله و حتی شیعیان لبنان را متوقف کرده و تغیر موضع دادم.

ادامه مطلب

نتایج اولیه آومون جامع اهل سنت حداکثر یک ماه دیگر

به گفته قائم مقام معاونت آموزش و پژوهش دبیرخانه، تا یک ماه آینده نتایج اولیه آزمون تعیین سطح علمی روحانیون اهل سنت از طریق سامانه "نام" به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

ادامه مطلب

خبر دروغ "مرگ لیونل مسی بر اثر سکته قلبی"

یک منبع رسانه‌ای آمریکا با درج خبر نادرست مرگ لیونل مسی به علت سکته، باعث ناراحتی هواداران بیشمار اعجوبه تکنیکی بارسا در جهان شد.

ادامه مطلب

حبس ابد برای چهار تبعه ایرانی در کویت

مهر: منابع آگاه از صدور حکم حبس ابد از سوی دستگاه قضایی کویت برای چهار تبعه ایرانی که متهم به دست داشتن در فعالیتهای جاسوسی بوده اند، خبر می دهند.

ادامه مطلب

کوچکترین حیوانات جهان +عکس

از هرکسی بپرسید که کوچک ترین موجودات جهان را نام ببرد، بلافاصله به ریزترین حشرات و یا موجودات تک سلولی اشاره خواهد کرد. اما شما با خواندن این مطلب پی به اشتباه بودن این موضوع پی خواهید برد.

ادامه مطلب

 





به جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/balatarin-goroups/join/
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر