۱۳۹۱ خرداد ۱۰, چهارشنبه

قلم های خش گیر


قلم های خش گیر

جهت خرید اینترنتی و یا اطلاعات بیشتر بر روی لینک ها و یا تصاویر کلیک نمائید

 

 


 

 


 

 


 

 

قلم_خشگیر_خودرو_SUPER_PEN

 
قلم خشگیر خودرو SUPER PEN

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 

موبايل پروژكتور دار دو سيم كارته

یک موبایل فوق العاده زیبا و بسیار جالب با امکانات خاص برای استفاده تمامی مدیران ، بازاریابان ، و اصولا اشخاص دائما در حال حرکت و کار. با این موبایل هم از امکانات یک تلفن همراه بهرمند شوید و هم از یک پروژکتور کوچک و کارا گوشی فوق این امکان را به شما میدهد که همه محتویات آن، اعم ازکلیپ یا فیلم و غیره را بر روی دیوار با سایز بزرگتر تا 40 اینچ ببینید.
 

 
موبايل پروژكتور دار دو سيم كارته اصل

 

امکانات: امکان استفاده از اینترنت بیسیم WIFI:802.11b/g wireless internet چهار باند مخابراتی GSM:850/900/1800/1900MHZ پروژکتور دو سیمکارت دو دوربین به همراه فلش تلویزیون آنالوگ سنسور Gravity Inducer جاوا 2.0Java 2.0 بلوتوث رادیو اف ام (با امکام فرستادن صدا روی موج اف ام) قبول کارت حافظه تا 8 گیگابایت امکان عوض کردن آهنگ و تصویر زمینه با تکان دادن دست ·Touch wiz Functions:you can drag icons to other place and change interface smoothly
 


 
موبايل پروژكتور دار دو سيم كارته اصل

 


زبانهای دستگاه : انگلیسی.فرانسوی.اسپانیایی.آلمانی.ایتالیایی.عربی.روسی.ترکی.ت ایلندی.فارسی ابعاد: 109*55*19 میلیمتر وزن: 161 گرم با باتری باطری: Lithium Batteries:1500mAh رنگ : مشکی زمان انتظار:300 تا 400 ساعت زمان صحبت: 3 تا 4 ساعت وسائل موجود در جعبه: یک عدد گوشی موبایل دو عدد باطری یک شارژر یک هدفون یک مداد لمسی یک کابل اتصال به کامپیوتر

 

 

گيرنده تلويزيون ديجيتال مارشال مدل ME885

شما با داشتن دستگاه DVB-T مارشال ME-885 و اتصال آن به تلویزیون خود؛ به راحتی .17 شبکه تلویزیونی و 10 شبکه رادیویی را با کیفیت دیجیتال دریافت خواهید کرد. کیفیت دریافت صدا و تصویر این دستگاه بالاتر از کیفیت دریافتی ماهواره است.دیگر زمان آن رسیده که شما از تکنولوژی برتر بهره مند شده و با تصاویر بی کیفیت آنالوگ خداحافظی کرده و به دنیای دیجیتال با کیفیت فوق العاده و با کیفیت بسیار بالا قدم بگذارید.فقط کافیست دستگاه را خریداری کرده و طبق راهنمای داخل بسته به تلویزیون خود نصب کنید، سپس بعد از روشن کردن دستگاه برای اولین بار شاهد اسکن اتوماتیک و جستجوی سریع فرکانسهای دیجیتال توسط خود دستگاه باشید. و بعد از پایان یافتن عملیات جستجو طبق راهنما کانال ها را ذخیره کرده و به تماشای برنامه های مورد علاقه خود با بالاترین کیفیت بنشینید و تفاوت محسوس کیفیت دیجیتال و آنالوگ را به وضوح رویت نمایید.
 
 

گيرنده تلويزيون ديجيتال مارشال مدل ME885

 

دستگاه قفل رمزی برای درب ساختمان، اتاق، پاركینگ

قفل رمزی برای درب ساختمان، اتاق، پاركینگ

قفل رمزی جهت درب آپارتمان، درب واحد ها مثلا درب اتاقهای هتل، درب کشو، قفسه، کمد، صندوق و ...
رمز دار كردن كلیه تجهیزات برقی و الكترونیكی مثل كامپیوتر و ...
چند بار پیش آمده که بخاطر فراموش نمودن کلید، پشت درب مانده باشید
دربهای کنترل از راه دور مثل درب پارکینگ ساختمانها معمولا یک ریموت جهت هر واحد دارند و ساخت ریموت دوم نیز هزینه در بر دارد و برای همه افراد خانواده امکان پذیر نیست، و به همین خاطر از یک کلید معمولی استفاده می شود تا بتوان بدون ریموت نیز درب پارکینگ را باز نمود، اما حمل کلید نیز خود مشکل است گذشته از اینکه کنترل درب پارکینگ با کلید معمولا در داخل ساختمان واقع است و ابتدا باید وارد ساختمان شوید و سپس درب پارکینگ را باز نمایید
 

 

گیرنده دیجیتال لیون

گیرنده دیجیتال LEIYON

شما با داشتن دستگاه DVB-T LEIYON LY-B2204 و اتصال آن به تلویزیون خود؛ به راحتی 17 شبکه تلویزیونی و 10 شبکه رادیویی را با کیفیت دیجیتالدریافت خواهید کرد. کیفیت دریافت صدا و تصویر این دستگاه بالاتر از کیفیت دریافتی ماهواره است.دیگر زمان آن رسیده که شما از تکنولوژی برتر بهره مند شده و با تصاویر بی کیفیت آنالوگ خداحافظی کرده و به دنیای دیجیتال با کیفیت فوق العاده و با کیفیت بسیار بالا قدم بگذارید.فقط کافیست دستگاه را خریداری کرده و طبق راهنمای فارسی داخل بسته به تلویزیون خود نصب کنید، سپس بعد از روشن کردن دستگاه برای اولین بار شاهد جستجوی اتوماتیک و اسکن سریع فرکانسهای دیجیتال توسط خود دستگاه باشید. و بعد از پایان یافتن عملیات جستجو طبق راهنما کانال ها را ذخیره کرده و به تماشای برنامه های مورد علاقه خود با بالاترین کیفیت بنشینید و تفاوت محسوس کیفیت دیجیتال و آنالوگ را به وضوح رویت نمایید.

 

 
رنده_برقي_آشپزخانه

 
رنده برقي آشپزخانه
 

 

 

ظروف_نگهدارنده_غذا_و_ميوه_آلويز_فرش

 
ظروف نگهدارنده غذا و ميوه آلويز فرش

 


 

 

غذاساز همه کاره بولت اکسپرس

غذاساز همه کاره بولت اکسپرس

اين دستگاه همه کاره، سه کار مهم را در آشپزخانه به عهده دارد از جمله مخلوط کردن و هم زدن مواد، آب گرفتن از انواع ميوه ها و سبزيجات و در نهايت خرد کردن و ريز کردن مواد.
اين وسيله خانگي با قدرت بالاي موتور خود، از عهده تهيه مواد اوليه غذاهايي که شما براي يک خانواده در نظر مي گيريد به خوبي برمي آيد. بنابراين شما مي توانيدبه کمک بولت اکسپرس با خيال راحت غذاهايي متنوع و خوشمزه تدارک ببينيد و در مدت زمان 8 دقيقه يا کمتر آنها را آماده طبخ نماييد.

 

 
 

 
 

 

 


 

 


 

 



--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "موبايل-نرم افزار-بازي-ترفند" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به ali-dataj@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به ali-dataj+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/ali-dataj?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر