۱۳۹۲ فروردین ۱۷, شنبه

نتیجه مسابقه هفت سین نوروز 92

در صورتی که تصاویر ایمیل براتون باز نمیشه اینجا کلیک کنید




Winner Of Haft-Sin Table Decoration
نوروز 92




تعداد 59 سفره هفت سین در این مسابقه شرکت کردن

که همه تصاویر رو در این آدرس قرار دادیم

http://gizmiz.com/haftsin92




نتایج و تعداد رای ها رو هم در لینک زیر با کلیک روی دکمه view result میتونید ببینید

http://booroo.com/app/showpoll.asp?qid=39148&sid=temwh2y7v6yglr439148&new=true






در نهایت هفت سین شماره 20 (هانیه 28 ساله از تهران) برنده این مسابقه شد












حدس میزنی چندم بشی بین اون 59 هفت سین؟
من فکر میکنم رتبم بین یک تا پنج بشه.


به نظرت اگه کسی قرار باشه بین اون همه سفره به سفره شما رای بده چه چیز متفاوتی توی هفت سین شما دیده که نظرش جلب شده؟
سفره ای که من درست کردم حاصل نمایشگاه هفت سینی هست که با خواهرم برگزار کرده بودیم و تمامش کار دست خودمون بود. به نظرم ظروف سنتی و آینه و شمعدونش و همینطور تضاد رنگی بین ظروف و پارچه های زیرش قشنگش کرده و این که من فضای اطراف رو با فتوشاپ محو کردم تا فقط سفره دیده بشه این کار یکم کارم رو از سفره های دیگه متفاوت تر کرده و شاید به نظر بعضی ها مصنوعی باشه اما چون مسابقه هفت سین بود دلم میخواست که فقط سفره دیده بشه


فکر میکنی کدوم هفت سین اول بشه این دوره؟
در این مورد هیچ نظری ندارم چون سلیقه ها متفاوته ممکنه اونیرو که من خوشم اومده یکی دیگه نپسنده اما اینو میدونم که خیلی دوس دارم هفت سینه من اول بشه :)))))


نظرت در مورد هفت سین های برنده دو دوره پیشین چیه؟ به نظرت هفت سینت از مال اون بهتر بود؟
هفت سین های دو دوره پیش که متعلق به یه نفر بودن خیلی قشنگ بود و بیشتر جذابیتش بخاطر فضا و نور پردازیش بود و اینکه در کل رنگ گرمی داشت. هفت سین پارسال به نظر من مدرن بود ولی هفت سین من سنتیه و هر کدوم قشنگی خودش رو داره ولی باز هم از نظر فضاسازی به نظرم اون بهتر بود.


چند وقته عضو گروه هستی؟
حدود 3 ساله که عضو گروهم.


پارسالم شرکت کرده بودی توی مسابقه؟ شماره عکست چند بود؟
بله عکس هفت سینم رو ارسال کردم شمارش 24 بود


نظرت در مورد سفره های دیگه چیه. خودت به کدوما رای دادی؟
من به سفره های 4 و26 و27 رای دادم سفرهای دیگه هم قشنگ بودن اما بعضی سفره ها واقعا در حد سفره عقد بود که به نظر من به درد هفت سین نمیخورد.


و اینکه یه توضیحی در مورد سفره ات بده. انگیزه ات. کلا هرچی خودت میدونی خوندنیه بگو
من این سفره رو با خواهرم درست کردم و همونطور که قبلا گفته بودم همش کار دست خودمون بود و براش فکر کرده بودیم و همینجوری یه شبه درستش نکردیم
انگیزم از درست کردن سفره هفت سین احترام گذاشتن به جشن سال نو هست و اینکه دوست دارم مهمونامون هم از دیدن اون لذت ببرن. یه انگیزه دیگم هم داشتم که شرکت تو مسابقه شما بود.









و اما رتبه دوم رو هفت سین شماره 26 (مهسا 20 ساله از کرج) به خودش اختصاص داد

هفت سین های رتبه 1 و 2 فاصلشون با بقیه نسبتا زیاد بود. از رتبه 3 به بعد فاصله ها کمتر شدن








حدس میزنی چندم بشی بین این همه سفره؟
چهارم پنجم فکر کنم


نظرت در مورد سفره های دیگه چیه. خودت به کدوما رای دادی؟
همه هفت سینا خوب بودن، هرکدوم یجوری به دل می نشست. هفت سین 36 به نظرم جالب و خلاقانه اومد. هفت سین 57 هم به نظرم خیلی صمیمی بود. هفت سین 35 هم به نظرم خیلی واسه درست شدنش زحمت کشیدن. هفت سین 56 هم خوب بود. یکی از همینا به نظرم اول میشن


سفره منصور قیامت اینا میدونی شماره چن بود اصن؟
بله شماره 50 بود! قشنگ هم بود.


چه بااطمینانم اشتباه گفتی! چن وقته عضو گروه هستی؟
حدودا سه ساله عضوم! 


پارسالم شرکت کرده بودی توی مسابقه؟ شماره عکست چن بود؟
پارسالم شرکت کردم، شماره هفت سینم 34 بود


نظرت در مورد هفت سین های برنده دو دوره پیشین چیه؟ فکر میکنی هفت سینت از مال اون بهتر بود؟
هفت سینای خوبی بودن، ولی به نظرم بیشتر به خاطر نحوه نور پردازی و کیفیت عکسشون مورد توجه قرار گرفته بودن. ولی خوب انصافا قشنگ هم بود، من خودم از سفره ای که اول شد واقعا خوشم اومد.


به نظرت چی باعث میشه به هفت سینت رای بدن؟ چه چیز متفاوتی توشه نسبت به 58 هفت سین دیگه
نمیتونم بگم هفت سین من بهتره یا نه. سفره هفت سین هرکس برای خودش بهترینه چون براش زحمت کشیده و با عشق و علاقه درستش کرده. پس همه هفت سینا بهترینن.
استفاده از اون مکعب ها و ترکیب رنگی (اینکه رنگ زمینه هفت سین باعث شده به اون مکعب ها تاکید شه) باعث شده هفت سینم یکم متفاوت به نظر برسه .


اون مکعب ها چی بودن دقیقا؟
کارتن چیپس و پفک اینا بود. از سوپر مارکت محلمون گرفته بودم :)
روی جعبه هارو با کاغذ گراف پوشوندم بعد اون نگینا و طناب کنفی و پولک اینارو چسبوندم روش. ساتن آبی هم که همون مال پارساله. کلا هفت سینمو اقتصادی درست کردم









رتبه سوم متعلق به هفت سین شماره 1 (افروز 27 ساله از تهران) بود

ایشون اون افروزی که پارسال دوم شد نیستن. جهت اطلاع بعضی از دوستان که اشتباه گرفته بودن







فکر میکنی چندم بشی بین اون 59 هفت سین؟
حدس میزنم رتبه 1 تا 3 باشم


به نظرت اگه کسی قرار باشه بین اون همه سفره به سفره شما رای بده چه چیز متفاوتی توی هفت سین شما دیده که نظرش جلب شده؟
سبک خاص سفره که چیدمان سفره عقد دارد و طبقه ایه


فکر میکنی کدوم هفت سین اول بشه این دوره؟
خودم(مسلما هر کی سفره خودشو قبول داره)


نظرت در مورد هفت سین های برنده دو دوره پیشین چیه؟
واقعا قشنگ بود و حقشون بود


چند وقته عضو گروه هستی؟
فکر کنم 3 سال


پارسالم شرکت کرده بودی توی مسابقه؟ شماره عکست چند بود؟
بله من هر 3 سال شرکت کردم. پارسال یادمه به خاطر اسمم شماره 1 بود


شما رشد سنی نداشتی از پارسال تا امسال؟ :)) 27 بودی هنوزم 27 هستی که
آخه پارسال متولد 64 بودم امسال هم همون هستم فقط پارسال دوس داشتم زودتر بزرگ بشم :)))


نظرت در مورد سفره های دیگه چیه. خودت به کدوما رای دادی؟
هر سفره قشنگی خاص خودشو داره ولی فکر می کنم یه تعدادیش فیک یا عکس اینترنتی بوده


و اینکه یه توضیحی در مورد سفره ات بده. انگیزه ات. کلا هرچی خودت میدونی خوندنیه بگو
در مورد چیدمان سفره به سبک عقد سرچ کردم و ظرف ها و رومیزیشو خریدم به خاطر همین سفره ،
شمع آرایی و چیدن کریستالاش با خودم بود
هر سال به خاطر شرکت تو این مسابقه سعی کردم یه مدل خاص باشه و باز هم شرکت می کنم چون وقتی توی عکسای سال های پیش دیدیم خاص بودن بهتر از خوشگل بودنه
مرسی از این ایده تو که هر سال یه جنب و جوشی برای ما ایجاد می کنی




من این اطمینان رو به همه دوستان و همچنین افروز عزیز میدم که هیچکدوم از هفت سین ها فیک یا عکس اینترنتی نبودن









رتبه چهارم رو هفت سین شماره 4 (عسل 21 ساله از اصفهان) به دست آورد







متاسفانه ایشون رو پیدا نکردم تا باهاشون صحبت کنم









رتبه بعدی متعلق به هفت سین شماره 35 (مژگان 23 ساله از اصفهان) هست








نظرت در مورد سفره های دیگه چیه. خودت به کدوما رای دادی؟
از نظر من هر سال سفره های زیبا تری در این مسابقه شرکت می کنند به مراتب امسال خیلی سفره ها زیبا تر هستند هر کدام دارای خلاقیت و سبک خاص و زیبایی منحصر به خود هستند واقعا انتخاب بین این سفره ها دشواره ولی خوب از آنجایی که اینجا یک مسابقه است و باید زیباترین را انتخاب کرد از نظر من سفره های شماره ی 14 و 20 و 40 و 44 زیباتر بودند


نظرت در مورد هفت سین های برنده دو دوره پیشین چیه؟ فکر میکنی هفت سینت از مال اون بهتره؟
از نظر من سفره ی هفت سین مریم جان دارای خلاقیت و نورپردازی زیبا بود و انتخاب هفت سین ایشان عادلانه بوده است


چند وقته عضو گروه هستی؟
مدت 4 سال است که عضو گروه شما هستم


پارسالم شرکت کرده بودی توی مسابقه؟ شماره عکست چن بود؟
بله عکس شماره ی 44 مربوط به سفره ی من بود


و اینکه یه توضیحی در مورد سفره ات بده. انگیزه ات. کلا هرچی خودت میدونی خوندنیه بگو.
من در کل به کارهای هنری خیلی علاقه دارم و خانواده ام در این زمینه مشوق خوبی برای من هستند در زمینه ی هفت سین سعی می کنم هر سال کاری متفاوت تر و بهتر از سال قبل از نظر ترکیب رنگ و چیدمان و استفاده از ظروف و وسایل کاربردی در سفره هفت سین داشته باشم. و در آخر جا دارد از همه ی دوستانی که به سفره ی من رای دادند نشکر ویژه ای بکنم و سعی میکنم سال دیگر با سفره ای متفاوت تر و زیبا تر در خدمت دوستان باشم و امیدوارم امسال سال خوبی برای همه ی عزیزان باشد با آرزوی موفقیت برای همه ی دوستان.









رتبه بعدی برای هفت سین شماره 57 (شکوه 23 ساله از تهران) بود







سفره ات رو تنهایی درست کردی؟ فکر میکنی چندم بشی بین 59 تا سفره؟
بله تنهایی درست کردم و نمیدونم چندم میشم


خودت به کدوما رای دادی؟
من خودم از سفره ی شماره ی 20 خوشم اومد


نظرت در مورد هفت سین های برنده دو دوره پیشین چیه؟ فکر میکنی هفت سینت از مال اون بهتره؟
سفره ی مریم چون خیلی ساده بود و نورپردازیه زیبایی داشت به دل مینشست


چند وقته عضو گروه هستی؟
دو سال


پارسالم شرکت کرده بودی توی مسابقه؟ شماره عکست چن بود؟
بله پارسال هم شرکت کردم ولی شماره اش رو یادم نیست راستش


و اینکه یه توضیحی در مورد سفره ات بده. انگیزه ات. کلا هرچی خودت میدونی خوندنیه بگو.
در مورد سفره ام این که 3 تا ظرف زرشکی که ایینه کاری شده رو خودم درست کردم و ایینه ای که بالای شومینه هست و توی عکس دوم که فرستادم مشخص تره رو هم خودم درست کردم
تخم مرغ ها هم نصفش کار منه نصفش کار پدرم
ماهی هم سفالیه چون دوست نداشتم ماهی واقعی بذارم









و در نهایت سفره ای که تقریبا هم امتیاز با هفت سین قبلی هست. هفت سین شماره 12 (احسان 24 ساله از قم)







سفره ات رو تنهایی درست کردی؟ اصلا خودت درست کردی یا خواهرت؟ به نظر نمیاد کار یه پسر باشه. مشخصه که خیلی وقت گذاشتی براش.
این سفره کاره مادرمه و براش زیاد وقت گذاشته چون تمام تزییناتشو خودش درس کرده


فکر میکنی چندم بشی بین 59 تا سفره؟
سفره بین اول تا پنجم میشه


فکر میکنی اگه کسی قرار باشه بین اون همه سفره به سفره شما رای بده چه چیز متفاوتی توی هفت سین شما دیده که نظرش جلب شده؟
سلیقه ، هارمونی مناسب رنگ ها و خلاقیت در تزیینات


حدس میزنی کدوم هفت سین اول بشه این دوره؟
فک میکنم سفره شماره 20 اول بشه


خودت به کدوما رای دادی؟
رای ما :  1،14،2،20،25،26


چند وقته عضو گروه هستی؟
مادرم که عضو نیس ولی خودم 2.3 سال میشه
در نهایت بگم که درست کردن این سفره برای من شادی آور بود به خصوص در موقع چیدن سفره







ضمن تبریک به هانیه خانم و همچنین بقیه دوستانی که با سفره های زیباشون در این مسابقه شرکت کرده بودن




اسپانسر این مسابقه جایزه نفر اول رو تقدیم ایشون میکنن


بازرگانی سید جمشید حسینی

0911-111-1846

اولین و بزرگترین تولیدکننده سبوس برنج در شمال کشور

تولید روزانه حدود 100 تن سبوس برنج برای مصارف صنعتی و دامی

--
-- اگر مایل به دریافت ایمیل های این گروه نیستید کافیست یک ایمیل با عنوان "لغو عضویت" به آدرس زیر ارسال کنید
 
Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "M G Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر