۱۳۹۲ فروردین ۳۱, شنبه

Re: Fwd: موسیقی‌ ایرانی،نسرین،جمال وفایی،گناه از تو بود،اشتباه از تو بود

سلام خدمت خانم ستاره و سایر علاقمندان موسیقی ایرانی و برنامه گلها 
چون نامی از نوازنده ویولون این برنامه برده نشد لیکن
نامش زنده یاد استاد حبیب اله بدیعی است


From: setareh <seti.ch1@gmail.com>
To: golha <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Sent: Saturday, April 20, 2013 4:15 AM
Subject: Fwd: موسیقی‌ ایرانی،نسرین،جمال وفایی،گناه از تو بود،اشتباه از تو بود

با سلام و مهر و احترام
خواستم از جناب آرتین نازنین  تشکر کنم بخاطر این اثر بسیار زیبا و جالب
فوق العاده
قشنگ و ارزشمند بود. مرسی
پایدار باشید
با احترام و آرزوی تندرستی برای تمام عزیزان در گروه دوستان رادیو گلها
ستاره.تهران


---------- Forwarded message ----------
From: artin20 <amirtom20@yahoo.de>
Date: 2013/4/18
Subject: موسیقی‌ ایرانی،نسرین،جمال وفایی،گناه از تو بود،اشتباه از تو بود
To: دوستان راديو گلها <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>



برنامه موسیقی‌ ایرانی،ترانه بسیار زیبای گناه از تو بود،اشتباه از تو
بود با صدای نسرین،آواز این برنامه با صدای دلنشین جمال
وفایی،گوینده،فیروزه امیرمعز. گفتنیست،از آنجا که این ترانه نسرین بسیار
زیبا و همپایه ترانه‌های برنامه گلها هست،چند ماه پیش آن را با آوازی از
جمال وفائی در آمیختم و این برنامه موسیقی‌ ایرانی پدید آمد .آرتین



http://www.4shared.com/mp3/JIZgXb7a/Mosighi_IraniNasrinJamal_Vafai.html


http://www.mediafire.com/?rb26xbr07l5li3n


http://taraneh-yadha.mihanblog.com/post/72


  گوینده، فیروزه امیرمعز

 ای که راز دل‌ غم پرور من میشنوی

 قصه  ای خشک ز چشم تر من می‌شنوی

 زادم و خون جگر خوردم و مردم

این است داستانی‌ که ز خاکستر من می‌شنوی
 ترانه

ز ناز و نیازی چو سر خورده‌ام من

تلاشی مکن‌ چون دل‌ آزرده‌ام من

به بهبودی دل‌ ندارم امیدی

ز کوی تو بیمار خود برده‌ام من

گناه از تو بود،اشتباه از تو بود

گناه از تو بود،اشتباه از تو بود

وجود تو را خوب و والا گرفتم

تو را بی‌ جهت دست بالا گرفتم

تو خود مشت خود را چه آسان گشودی

تو آنکه گمان کرده بودم نبودی

تو آنکه گمان کرده بودم نبودی

گناه از تو بود،اشتباه از تو بود

گناه از تو بود،اشتباه از تو بود

دل‌ آشفته عشق دیگر شدی،زمانی‌ که تنها تو را داشتم

 تو از ریشه کندی نهالی که من در این سینه با خون دل‌ کاشتم

گناه از تو بود،اشتباه از تو بود

گناه از تو بود،اشتباه از تو بود

ز ناز و نیازی چو سر خورده‌ام من

تلاشی مکن‌ چون دل‌ آزرده‌ام من

به بهبودی دل‌ ندارم امیدی

ز کوی تو بیمار خود برده‌ام من

گناه از تو بود،اشتباه از تو بود

گناه از تو بود،اشتباه از تو بود
      گوینده، فیروزه امیرمعز

از در م دوست فراز آمد و نشناختمش

 سر سودازده در پای نینداختمش

هر چه از عشق نشان داشت بیندوختمش

 هر چه از عقل اثر بود بینداختمش

جست حال دل‌ و  گفتم خبرم از دل‌ نیست

سالها رفته که در راه وفا باختمش

گفت با گردش گردون چه کنی‌، گفتم چرخ سپر انداخت چو شمشیر،برفراختمش

  آواز،وفایی


---

--

---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.



--
 
---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.
 
 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر