۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳, جمعه

قلیون وایرلس







در صورتی که تصاویر باز نشد اینجا کلیک کنید



















آقو ما یه بار رفتیم بانک یارانمونو بگیریم.

طرف گفت دیگه به شما یارانه تعلق نمیگیره!

گفتیم چرا؟ گفت چون شما ۲۱ روزه که مردی!!!!

آقو مارو به زور بردن پزشکی قانونی زنده زنده کالبد شکافیمون کردن!

گفتن مرگش مشکوک بوده پلیس اومد ۲ ماه و نیم تحقیق کرد

آخرش گفت تنها مظنون ماجرا خود ماییم! مارو بردن دادگاه…

گفتیم خدارو شکر اولیای دم خونواده خودمونن مارو میبخشن…

آقو وسط دادگاه خونوادمونو جو گرفت

از قاضی اشد مجازات رو خواستار شدن!!…ها ها ها…

قراره پس فردا اعداممون کنن!

همش به خاطر ۴۰تومن یارانه ایجور داغون شدیم!













آقو ﻣﺎ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﻣﺤﻀﺮ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻭ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﮐﻨﯿﻢ..... ﯾﻬﻮ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯾﻢ ﭼﯽ ﺷﺪ ﺍﻭﻥ ﻭﺳﻂ ﺍﺯ ﯾﮑﯽ ﻃﻼﻕ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ! ﻣﺎ ﮐﻪ ﺍﺻﻼ ﺯﻥ ﻧﺪﺍﺷﺘﯿﻢ... ﺍﻻﻥ 5 ﺳﺎﻟﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻬﺮﯾﻪ ﻣﯿﺪﻡ... ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺑﻪ ﮐﯽ.... ﯾﻨﯽ ﺩﺍﻏﻮﻧﻤﺎﺍﺍﺍﺍ ﻟﻪ ﻟﻬﻢ......










خیلیم خلاصه و درست 








نارضایتی مردم امریکا از اوباما، بیکاری در اسپانیا، درگیری در یونان و سیاست های ریاضت اقتصادی در یونان، نارضایتی مردم انگلیس و فرانسه از سیاست های اقتصادی این کشورها، تورم در ایتالیا، پاک سازی مناطق مختلف سوریه توسط دولت سوریه، انتفاضه فلسطین و بى ثباتى فزآینده در اسرائیل، اعتراضات در بحرین همچنان ادامه دارد!!! و کوچ پرندگان در بهار ایران اسلامی!!!!









یه سوال !
مامانه شمام همیشه سینی رو میزاره پشت شیره ظرف شویی؟
یا فقط مامانه من اينطوريه ؟!؟!









دیالوگی كه امروز تو تاكسی شاهدش بودم (بین ۲ دختر) :
.
.
.
.
.
.
.
.
موبایلت داره زنگ میخوره گلم
- اَه پیداش نمیكنم!!
نكنه خونه جا گذاشتیش؟!!
بعدشم بخاطر افراط در خنده ، راننده لطف کرد پیادم کرد 










مرتضی احمدی اینگونه گفت: من همه بازیکنان شاهین و پرسپولیس را می‌شناسم و قدیمی‌ترین هوادار پرسپولیس هستم. فکر نمی‌کنم مسن‌تر از من کسی مانده باشد و این خاطره را هم شاید هیچکس نشنیده باشد.
من کارمند راه‌آهن بودم. آن روز حقوق و مزایای خودم که 700 تومان می‌شد را گرفتم و از آنجا به جای خانه، یک راست به ورزشگاه رفتم تا بازی پرسپولیس با استقلال که آن زمان تاج بود را ببینم.
دل توی دلم نبود، بازی که شروع شد گفتم یا ابوالفضل‌ (ع) هر گلی که پرسپولیس بزند صد تومان را صدقه کنار می‌گذارم. پرسپولیس گل اول را زد، صد تومان از آن جییب در آوردم و در جیب دیگر گذاشتم. گل دوم را هم زدند، اینکار را کردم. همینطور گل سوم، چهارم و پنجم هم زده شد. گل ششم که زده شد، گفتم: یا حضرت ابوالفضل (ع) غلط کردم، حداقل صد تومان برای خودم بگذار، من بدون پول چه کار کنم؟
خاطره احمدی که به اینجا رسید، سالن از خنده منفجر شد ..













رفتم گلفروشی گفتم آقا این گل طبیعیه ؟؟؟
.
.
.
.
.
یه دختر بچه 7 ساله اونجا بود گفت نَ سزارینه !
.
.
.
.
.
.
.
.
به جون خودم من تا 15 سالگی فکر میکردم بچه ها رو لک لک ها از آسمون میارن 










بچه های دهه 90 در راهن! اینم یکیشون! خدا بخیر کنه!












آئودی A9 می تواند خودش را تعمییر کند و رنگ خود را تغییر دهد !








این که چیزی نیس. پراید منم خودشو تعمیر میکنه. تو راه برام داستان هم میگه
نون هم میره میخره 










بچه که بودم یه آبمیوه گیری داشتیم که وقتی روشنش میکردیم رسما رم میکرد و علاوه بر صدا و ویبره، میرفت یه دوری هم میزد تو آشپزخونه 

بعد بابام همش منو مامور میکرد اینو نیگر دارم تا خودش هویجا رو آب بگیره. دقیقن حس اون کارگرایی رو داشتم که آسفالت رو سوراخ میکنن










یارو میره دبی تو رستوران میگه: الکباب 
کباب براش میارن
میگه: الپیاز
پیاز براش میارن
میگه: البرنج
برنج براش میارن
با غرور میگه چقدر خوبه آدم عربی بلد باشه
گارسونه بهش میگه: اگه من ایرانی نبودم الگوز هم بهت نمیدادن !!










چه قیافه ای گرفته به خودش














این هم بالاخره به آرزوش رسید














وضعیت این روزهای پیج های فیسبوک




یه جوجه تیغی با یه فیل ازدواج می کنه .
می دونی بچه شون چی میشه؟
.
.
.
... .
متاسفانه بچه دار نمی شن . دکترا میگن عیب از جوجه تیغیه و هزینه ی درمان خیلی بالاست.
اگر خون آریایی در رگ دارین این مطلب رو share کنین تا شاید یه راهی پیدا بشه...
هر لایک مساوی یک آمین، به ازای هر لایک یک دلار به حساب این زوج ریخته میشه
در کامنت ها هم عدد 69 رو بنویسین جواب آزمایش جوجه تیغی ظاهر میشه 









سوالاتی که فقط تو ایران پرسیده میشه













دختر چیست ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.دختر موجودیست زیبا و دوست داشتنی که خداوند برای حفظ آرامش پسرها اونارو آفریده و کسی جز دخترا نمیتونن پسرا رو تحمل کنن.


چیه؟؟؟
انتظار داشتی ازشون بد بگم ؟؟؟؟
برو داداش ما از اوناش نیستیم 













کم مونده مروت رو حامله کنه










اي تكنولوژي لطفا ديگه پيشرفت نكن
پول نداريم بخريم دلمون ميسوزه







 در ضمن تحریمم هستیم











بچه 6 ساله رو دیدم با موبایل با دوستش حرف میزد:
سینا تو فردا نمیای مهد کودک؟
من با نیما حتما میرمااااا
راستی اون یکی خطم رو پاک کن این یکی رو سیو کن 


ما 6 سالمون بود با تُف پفک می چسبوندیم به هم
بعضی وقتها هم تو کمد دیواری دنبال یه در بودیم بریم سرزمین نارنیا 










زنه دیروقت به خونه رسید آهسته کلید رو انداخت و درو باز کرد و یکسر به اتاق خواب زد
ناگهان بجای یک جفت پا دو جفت پا داخل رختخواب دید
بلافاصله رفت و چوب گلف شوهرش رو برداشت و تا جایی که میخوردند آن دو را
با چوب گلف زد و خونین و مالی کرد.
بعد با حرص بطرف اشپزخانه رفت تا آبی بخورد
با کمال تعجب شوهرش را دید که در آشپزخانه نشسته است.
شوهرش گفت سلام عزیزم!
پدر و مادرت سر شب از شهرشون به دیدن ما اومده بودند چون خسته بودند
بهشون اجازه دادم تو رختخواب ما استراحت کنند
راستی بهشون سلام کردی؟؟؟؟؟؟



هیچ وقت زود قضاوت نکنیم و بدبین هم نباشیم










حقیقت تلخ







 پول تو پیری مث زنگوله پای تابوته، سر پیری میخوام چیکار









هنر نزد ایرانیان است و بس...

رقص رنگ و نور در "مسجد نصیرالملک" شیراز







برای دیدن بقیه عکس های دیدنی مانند این، کلیک کنید











بانو گوهر خیراندیش، محمدرضا فروتن و حسین یاری، دیروز، تورنتو کانادا فستیوال فیلمهای ایرانی












اکبر عبدی و پدر و مادرش












بیست سال بعد...
این مادر به همراه سه فرزندش تصمیم گرفتن به مناسبت روز تولد پدر خانواده، یک عکس قدیمیشون رو آپگرید کنن و به عنوان هدیه تولد به پدرشون بدن. ایده جالبیه














یه راننده تاکسی در مسیر تهران به کرج هست که با روش بسیار جالبی مسافرانش رو تحت تأثیر قرار میده، طوری که اونا با کمال میل هرچقدر پول که بتونن بهش میدن!

از اول که راه میفته، شروع میکنه با موبایلش صحبت کردن؛ که «دکتر گفته سرطان خونه!» گفتم «من یه راننده تاکسی ساده‌ام، این همه پول از کجا بیارم آخه؟» و... خلاصه اون‌قدر با همون گوشی به افراد مختلف زنگ میزنه و برای پول داروهای گرون دختر 4 ساله‌اش (که حتی عکسش رو هم توی گوشیش داره؛ البته فکر کنم از اینترنت گرفته!) کمک میخواد که جیگر مسافران رو خون میکنه و اونا با کمال میل هر مبلغی که بتونن بهش میدن!

شخصی که خودش سیصد هزار تومن به این آدم پول داده، میگه «وقتی برای دومین بار سوار تاکسی این آدم شدم، اون منو نشناخت. تا اومدم حال دختر مثلاً سرطانی‌اش رو بپرسم، دوباره شروع کرد همون دیالوگ‌ها رو با چنان سوزی گفت، که آخر مسیر یه آقای مسن پونصد هزار تومن تراول نشونم داد و گفت می‌خواسته این پول رو بده به اون راننده. و وقتی دید که من با راننده دعوا کردم و گفتم تو دزدی!، کلی ازم تشکر کرد.»

این راننده تاکسی که انگار هنوز داره به فعالیتش (!) ادامه میده، اطلاعات دقیق پزشکی از نوع سرطانی که ازش صحبت می‌کنه داره که احتمالا به برکت اینترنته! و اخیراً هم در مسیر «خیابان 16 آذر به درختی کرج» و «میدان ونک به درختی کرج» دیده شده! (مسیرهای طولانی رو انتخاب می‌کنه که فرصت بیشتری برای پیاده کردن نقشه‌ش داشته باشه.)


لطفا به اشتراک بذارید تا بقیه گول مظلوم‌نمایی امثال این آدم رو نخورن و کمک‌هاشون رو از راه درست به دست نیازمندان واقعی برسونن!










بهشت واقعی اینجاست
انسانهای بی آزار و پاکی که دروغ نمیگن ریاکار نیستند 
خودشون هستند

به سلامتی همشون






ز هوشیاران عالم هر که را دیدم، غمی دارد / دلا دیوانه شو، دیوانگی هم عالمی دارد










سبك جديد كري خواني استقلالي ها و پرسپوليسي ها+عکس



پدری که دختر کوچک خود را‌ در وان حمام خفه کرد‌+عکس



'شیرین کار' هندی در تصویر اول زنده است، اما در تصویر آخر مرده!



فیلم غرق شدن زن و مرد عربستانی در سیل



آرووانا؛ پدر فداکار+تصاویر






با کمترین مبلغ، حامی مالی گروه اینترنتی مورد علاقه خود باشید
به هر اندازه که مطالب ایمیل ها براتون ارزشمند هستند و به هرمقدار که مایل بودید گروه رو از نظر مالی حمایت کنید

اولین و تنها گروه اینترنتی بدون تبلیغات در ایران


--
-- اگر مایل به دریافت ایمیل های این گروه نیستید کافیست یک ایمیل با عنوان "لغو عضویت" به آدرس زیر ارسال کنید
 
Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "M G Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر