۱۳۹۳ تیر ۱۱, چهارشنبه

Re: {تفريح و سرگرمي}, [23151] باید که تو خوب باشی و من خوبترین تو

هزار افرين به اينهمه احساس قشنگ وقدرت بيان احساس

Sent from my iPhone

On 2 Jul 2014, at 17:49, "rira.2012" <rira.2012@gmail.com> wrote:



سلام خوب من
خیلی وقت است برایت از خوب بودن نگفته ام
اینکه تو خوب من باشی و من خوبترین تو

شبهای مهتابی خیلی قشنگی را دیده ام که تو نبوده ای
ومن بی صداروبروی ماه نشسته ام
آهسته خواب را بوسیده ام...و نرم و بیصدا صدای تو میپیچد اینجا
که خوب  من ...((خودم ایجا و دلم جای تو.))..جای من؟
جای من که باشی خیلی دلتنگی
میخواهی اینهمه دلتنگی را به رخ کدام شب خسته بکشی
یا نام مرا برکدام گیسوی چراغ بگردانی
میخواهی خستگی اینهمه راه را به دوش کدام باد بسپاری
اصلا میخواهی جای من باشی که چه شود؟
دیشب خواب نما شده بودم..دیدمت اینجا..تو هم روبروی ماه
خستگی از تن کلماتم برده بودی..دستهایت  بوی  ماندن میداد
تنت بوی زندگی..
ونفس هایت عطر همیشگی
کی بود که گفته بودم بی تو حتی ماه هم از من بدش میآید
که وقتی نیستی  من هم نیستم روبروی ماه
پنجره های زمان را میبندم و درتایکترین زاویه ذهنم به خلوتی عمیق  فرو میروم
تا چیزی شبیه ماه هم نتواند خاطرات گذشته ام را کم رنگ کند
دیشب تو اینجا نبودی؟
پس چرا همه چیز رنگ  آغوش همیشگی تورا داشت؟
چرا من درخلوتی تاریک نبودم؟
چرا تو اینهمه نزدیک دلم بودی؟
چشم در چشم من..خیره به عشق..وچراغی که خاموش نشد
وصبح...
چه بوی خوبی داشت این زندگی
بوی تو
یعنی بوی همه خوبیها
بوی زندگی

<images.jpg>





--
دیروز را دانسته آمدیم
امروز ندانسته عاشقیم
وفردا روزرا....ای رند مانده بر دوراهی دریا و دایره
خدا را چه دیده ای؟
***http://mysweet.blogfa.com*

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد روي خط پايين كليك كنند تا آنها هم عضو گروه شوند و براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «تفريح و سرگرمي» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar بازدید کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر